Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on miehesi paras naispuolinen ystävä?

Vierailija
02.11.2016 |

Mitä tiedät hänestä? Koetko hänet mukavaksi vai vastenmieliseksi?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo hyvällä tuulella. Koen itseni tällöin mukavaksi, hauskaksi ja halailevaksi,

Vierailija
42/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

hrmmphh kirjoitti:

Kuinka isolla(pienellä) osalla miehistä muka on naisia ystävinä?

Miksi ihmeessä ei olisi? 

Useimmilla miehillä ei ole mitään motiivia alkaa sellaiseen suhteeseen.

Eikö tullut mieleesi, että ystävyyssuhde voi olla jo olemassa, joten "sellaiseen suhteeseen" ei tarvitse alkaa? Lisäksi tuonkaltaisen ystävyyden ei pitäisi herättää mustasukkaisuutta sinänsä, paitsi tietysti ajankäytön suhteen tms.

Vierailija
44/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tiedät hänestä? Koetko hänet mukavaksi vai vastenmieliseksi?

Urheilullinen, pitkä ja reipas. Vähän miesmäinen itsekin. Omaa mieheni kanssa yhteisen harrastuksen. Lapsemme kummitäti. 

45/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

röhöh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

humps kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siksi kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

hrmmphh kirjoitti:

Kuinka isolla(pienellä) osalla miehistä muka on naisia ystävinä?

Miksi ihmeessä ei olisi? 

Useimmilla miehillä ei ole mitään motiivia alkaa sellaiseen suhteeseen.

Eli mielestäsi miehet eivät tarvitse ystäviä? No, hauskaa yksinäistä loppuelämää sinulle.

Ei naispuolisia "ystäviä",tällainen asetelma on miehen kannalta lähinnä vitsi.

Nainen on pelkkä reikä? Sinäkin?

Miehiä kiinnostaa eri asiat kuin naisia.Mitähän mies tekisi naispuolisen "ystävän" kanssa?

No, esim. minun miestäni kiinnostaa:

seksi (josta hän ei puhu kenenkään kanssa)

työ (josta hän puhuu juurikin kahden ystävänsä kanssa, koska ovat samassa firmassa)

harrastukset (joista puhuu kai harrastuskavereiden kanssa, niissäkin vain käytännön jutuista)

historia (josta puhuu minun kanssani)

Asiat joista olen kuullut miehen puhuvan miespuolisen ystävänsä kanssa: työ, kaverin seksiseikkailut ja epätoivoiset yritykset salata niitä vaimoltaan, kauniit naiset (heillä on eriävä naismaku), huumausaineet, heidän yhteiset tuttavansa

Naispuolisen: työ, naisen vaikeudet löytää sopivaa miesystävää, yleiset käytännön asiat, yhteiskunta

Se, mistä he puhuvat kun minä en kuule on tietysti aivan eri asia. 

Laitetaan vertailuksi mistä minä puhun naispuolisten kavereideni kanssa: parisuhteestani, heidän parisuhteistaan, yleisistä käytännön asioista, yhteiskunnasta, mielenkiinnon kohteistani ja heidän mielenkiinnon kohteistaan.

Vierailija
46/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni taskuvenus. Blondi tietenkin. Aina iloinen ja halailemassa miestäni, kun tapaavat. Kiehnää mieheni kyljessä kiinni ja kikattelee typerästi. Esittää tyhmää tai sitten on sitä oikeasti. Pyytää muuttoavuksi ja kantamaan huonekaluja Ikeasta. Leipoo miehelleni "maailman parhaita leivonnaisia" (miehen suusta tuo). He käyvät erilaisissa tapahtumissa yhdessä sekä välillä kahvilla. Meillä tuo ei ole käynyt kertaakaan minun ollessa kotona.

Vierailija
47/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kuka naisystävistään olisi hänellä ykkösenä. Yksi on nörttityttö, vähän sellainen hölöttäjä ja stressaaja. Toinen on myös minun hyvä ystäväni, ystävällinen ja helposti lähestyttävä ihminen, joka osaa olla myös piikikäs. Mies on kertonut ihastuneensa häneen joskus, ja silloin oli kyllä vähän vaikea hyväksyä yhteisiä menoja, joissa minä en ollut mukana. Kolmas ystävätyttö on nykyään aika kaukainen ystävä, minun kaverini myöskin silloin. Tämä tyttö oli ilmeisesti teini-ikäisenä ihastunut mieheeni, mutta en tiedä tietääkö edes mies sitä.

Vierailija
48/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen, älykäs, hyväkäytöksinen, taiteellisesti lahjakas, empaattinen... kuin naisversio miehestäni. Molemmat ovat erittäin pidettyjä ihmisiä niin miesten kuin naistenkin keskuudessa.

49/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä te uskotte, että on syy siihen että miehenne on teidän kanssanne, ei ystävänsä kanssa?

Vierailija
50/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni paras naisystävä on hänen työkaverinsa. Fiksu, mukava nainen, joka on nuorempana toiminut mallina ( totta!). Erittäin ahkera, ovat työn ulkopuolellakin yhteydessä, ja olen tavannut hänet usein. Kiva nainen.

Vierailija
51/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä tarvitse olla naiskavereita!

Vierailija
52/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kummallakaan ei ole vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, joten ollaan siinä mielessä toistemme parhaat kaverit. :) sitä en oikein tiedä, miksi näin on päässyt käymään.

Vierailija
53/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä tarvitse olla naiskavereita!

Miksi ei?

Vierailija
54/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut... Ollut joskus ihastunut mieheeni miehen mukaan, näkevät harvoin mutta viestittävät silloin tällöin.

Vierailija
55/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Minkä te uskotte, että on syy siihen että miehenne on teidän kanssanne, ei ystävänsä kanssa?

No mikä on syy siihen että sinä olet jonkun kanssa etkä jonkun muun kanssa? Niin.

Vierailija
56/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava, sosiaalinen, terveydenhoitaja. Ovat entisiä naapureita. Olen kyllä kysynyt koska tottakai käy mielessä onko heillä joskus ollut jotain juttua, mutta kuulemma aina ovat olleet vain ystäviä. Tämä tyttö myös seurustelee tahollaan. En tiedä, mutta uskon mieheni pitävän häntä ihan viehättävänä, mutta ovat luonteeltaan aika erilaisia niin en näkisi heitä yhdessä. En ole mustasukkainen heidän ystävyydestään, kun ei ole mitään syytä ollut. Mukava,että miehellä on kavereita. Ihan sama ovatko naisia vai miehiä. :)

Vierailija
57/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen aika ujo mutta menestyvä nainen. Tykkää nuorista kolleista.

Vierailija
58/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on rempseä, suurikokoinen ja ylipainoinen, tietää paljon autoista ja tekniikasta sekä erilaisista huoltotöistä. Kova puhumaan, rohkea ja rääväsuinenkin, kuitenkin pohjimmiltaan symppis.

Eli mieheni paras naispuoleinen ystävä on melkeinpä mun vastakohta. Itse olen pieni ja hento, en tiedä autoista tai korjaushommista mitään, olen melko hiljainen, usein ujokin, tykkään sisustelusta, askartelusta, kokkailusta, leipomisesta, jumpassa käynnistä, näteistä vaatteista.... jne... Tyylini on naisellinen.

Vierailija
59/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä muutaman vuoden vanhempi, on perhetuttu jo pitkältä ajalta ja työskentelee miehen kanssa samalla alalla, joten on tavallaan miehelle isosiskon ja mentorin asemassa. En ole mustasukkainen siinä mielessä, että epäilisin heillä olevan romanttista suhdetta keskenään, mutta tämä nainen on tottunut olemaan miehelle ykkönen eikä aina tunnu ymmärtävän, mitä kaikkea on sopivaa pyytää. Mies kokee olevansa ystävälleen kiitollisuudenvelassa - aiheesta minunkin mielestäni - mutta joskus tuntuu, että tämän naisen tarpeet menevät omien suunnitelmiemme edelle. Hän esimerkiksi ehdotti, että mies menisi hänen luokseen ensi kesänä kahdeksi viikoksi uutta puutarhaa laittamaan ja remonttiavuksi. Minusta tuo on aika iso pyyntö.

Vierailija
60/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen paras naispuolinen ystävä on sen entinen ihastus. Oli niillä seksisuhde mutta ei se seurusteluksi yltänyt.

Ihan erilainen nainen kuin minä. Koitan kuitenkin tulla toimeen, on aina ollut minua kohtaan pelkästään ystävällinen.

En pidä häntä uhkana enkä koskaan vaatisi vähentämään kuulumisten viestittelyä tai illanviettoja.

On niitä naispuolisia ystäviä muitakin. Ovat myös minun ystäviäni. Mies pitää myös jonkun verran yhteyttä useampiin exiinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi