Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on miehesi paras naispuolinen ystävä?

Vierailija
02.11.2016 |

Mitä tiedät hänestä? Koetko hänet mukavaksi vai vastenmieliseksi?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotitietoinen nainen joka tykkää käydä shoppailemassa mieheni kanssa. Tuovat sitten minullekin välillä vaatteita mukanaan. Kerran olin lievästi mustasukkainen kun tulin kotiin ja tuo nainen oli meidän kylppärissä pikkuhoususillaan ja mies värjäsi hänen hiuksiaan.

Vierailija
62/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotitietoinen nainen joka tykkää käydä shoppailemassa mieheni kanssa. Tuovat sitten minullekin välillä vaatteita mukanaan. Kerran olin lievästi mustasukkainen kun tulin kotiin ja tuo nainen oli meidän kylppärissä pikkuhoususillaan ja mies värjäsi hänen hiuksiaan.

Mikä tuossa nyt sitten oli niin kamalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole naispuolisia ystäviä jotka eivät kuulu johonkin isompaan porukkaan. Saisi hänellä mun puolestani olla, mutta ei ole.

Vierailija
64/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä. Kaksi vuotta ollaan seurusteltu ja tätä naista en ole koskaan tavannut. Mies käy siellä kylässä muutaman kuukauden välein mutta koskaan ei ole sattunut niin että minäkin olisin mukaan päässyt. Muut miehen kaverit onkin sitten miehiä ja enemmän biletyskavereita joita olenkin tavannut baareilub merkeissä.

Vähän harmittaa kun tuota naista en ole tavannut koska luulisin tykkääväni tuollaisista rennoista kotivierailuista enemmän kun näistä baarireissuista, mutta eihän se vielä kerro että meistä tulisi kavereita. Noh, ehkä joskus.

Vierailija
65/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa nyt sitten oli niin kamalaa?

Varmaan se naisen vähäinen vaatetus vaikka ei edes ollut ihan alasti.

Vierailija
66/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljensä exä. Viiskymppinen, mielettömän mukava, suora ja reilu nainen. Kivempi kuin nyxä-käly, vaikkei siinäkään mitään vikaa oo. Ei vaan niin läheinen.

Vierailija
67/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen paras naispuolinen kaveri on miehen elämän isoimman rakkauden ja exän paras ystävä. Tämän kaverinaisen olen tavannut, ja pakko myöntää, että ihan tavallinen ja mukava nainen, perusnätti, naisellinen ja seikkailunhaluinen. No, mun ja sen välille ei oo muodostunut mitään ystävyyttä, mutta ihan ok tyyppi...mietin joskus vertaileeko/arvioiko mua miten sopiva oon miehelle?

Vierailija
68/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen entinen työkaveri, joka on kyllä tosi upea nainen. Ulkoisesti näyttävä, hyvä itsetunto, älykäs, hauska, hyvä keskustelija ja loistava seuraihminen. Jostain syystä on kuitenkin ikisinkku. Miehelleni puhuu usein miesasioistaan. Käsittääkseni mieheni on myös puinut hänen kanssaan meidän ongelmiamme, mikä ei toisaalta haittaa yhtään koska tältä naiselta oli tullut niihin tarkkanäköistä ja fiksua kommenttia ja mieheni kuuntelee häntä.

Itsekin olen vuosien varrella tutustunut enemmän tähän naiseen ja käynyt hänen kanssaan kahdestaankin ulkona tai harrastuksissa. Mieheni kanssa heillä on kuitenkin enemmän yhteistä kun ovat samalla alalla, käyttävät enemmän alkoholia kuin minä, pelaavat samoja tietokonepelejä ja niin edelleen. En ole mustasukkainen, vaikka käyvät yhdessä baarissa ja ovat yöpyneetkin työmatkoilla yhdessä. Mieheni sanoi joskus, että jos olisi ollut sinkku tämän naisen tavatessaan, niin olisi yrittänyt iskeä häntä mutta kun ei ollut niin ei ole ollut tarvetta sellaiseen.

Vierailija
69/79 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakaan ei ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä. Sovittu juttu ja molemmille ok. Olisi tosi outoa että ukko lähtisi jonkun toisen naisen luokse..

Vierailija
70/79 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua ei lasketa, niin mieheni serkku, myös minun ystäväni nykyään. Mahtava elämäniloinen ja menevä nuori nainen. Hänellä on myös pari muuta naispuolista kaveria, mutta näkee heitä tosi harvoin nykyään.

Vierailija
71/79 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, ylipainoinen ja töistään *ittuuntunut

Eli minä.

Vierailija
72/79 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tohtorikoulutettava. Ihan ok mutta välillä mietin onko mieheni minun kanssa vain ulkonäköni takia ja tuon kaverinsa kanssa älykkään seuran takia.

Vierailija
73/79 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on paljon entisiä kollegoita ja harrastuskavereita, en tiiä kuka heistä olisi se paras naispuolinen ystävä. Mukavaa porukkaa noin yleisesti ottaen. Onhan siellä tietysti joukossa se pakollinen yksi, jonka on pakko piikitellä mua, milloin ei käyttäydy kuin en olisi lainkaan paikalla. On ilmeisesti tottunut olemaan huomion keskipiste...

Vierailija
74/79 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Minkä te uskotte, että on syy siihen että miehenne on teidän kanssanne, ei ystävänsä kanssa?

Kaverit on kavereita ja parisuhdekumppanit parisuhdekumppaneita.

Vierailija
75/79 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

humps kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siksi kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

hrmmphh kirjoitti:

Kuinka isolla(pienellä) osalla miehistä muka on naisia ystävinä?

Miksi ihmeessä ei olisi? 

Useimmilla miehillä ei ole mitään motiivia alkaa sellaiseen suhteeseen.

Eli mielestäsi miehet eivät tarvitse ystäviä? No, hauskaa yksinäistä loppuelämää sinulle.

Ei naispuolisia "ystäviä",tällainen asetelma on miehen kannalta lähinnä vitsi.

Nainen on pelkkä reikä? Sinäkin?

Niitä kiinnostaa eri asiat.Ilman seksiä mies voi olla yhtä hyvin muiden miesten kanssa.

Vierailija
76/79 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni paras naispuolinen kaveri ei ihan todellakaan ole hänen tyyliään, heidän parisuhteestaan ei ikinä tulisi mitään. Mukava nainen on.

Vierailija
77/79 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä tarvitse olla naiskavereita!

Miksi ei?

Kun miestä ei kiinnosta sellainen pelleily.

Vierailija
78/79 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaveri polilta. Pitkä, hoikka, älykäs ja rento. Kova urheilemaan. Ovat aika samanlaisia, kun taas miehensä ja minä olemme samanlaisia. Meillä on hauskaa yhdessä ja olemme ristiin vanhimpien lastemme kummeja.

Vierailija
79/79 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessaan varmaan isukin huomiosta kilpailemaan tottunut keskenkasvuinen itsekeskeinen kana. En ymmärrä mitä mieheni näkee tuossa minua kohtaan erittäin epäkunnioittvasti käyttäytyvässä ikäpissiksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan