Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on miehesi paras naispuolinen ystävä?

Vierailija
02.11.2016 |

Mitä tiedät hänestä? Koetko hänet mukavaksi vai vastenmieliseksi?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi ole, pari taitaa olla. Ehkä "parhain" tai se kenen kanssa on tekemisissä on ihan mukava, hirveä läski anteeksi vaan ja aina pitäs syödä herkkuja...

Vierailija
22/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku exaliini tapasi valilla kayda korjaamassa tietokonetta muutaman tunnin per paiva ex -tyttix luona, joku muu exapa tyggasi joba saunoa 12 tuntia naispuolista kaverini kanssa sillavalin, kun itse nukuin ja taman naisen oma mies nukkui toisessa mokissa.

Se o vaha simmottiis se.

Tozi baheeta kun zun tecztistä melgein tajuaa mitään. Oot niin cool.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä ole.  Aika harvalla kavereiden miehistäkin on. Yhdellä on, sillä on useampiakin, tais olla naispuoleisia kavereita melkein enemmän.  

Vierailija
24/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverinsa oikisajoilta. Ihan tosi hauska ja mukava, ovat miehensä kans olleet mein mökilläkin. Pidän hänestä kyllä.

25/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hirveästi ole, pari taitaa olla. Ehkä "parhain" tai se kenen kanssa on tekemisissä on ihan mukava, hirveä läski anteeksi vaan ja aina pitäs syödä herkkuja...

Meinaatko sinä, että se että nainen on 'hirveä läski' tarkoittaa, ettei miehelläsi voi olla seksuaalisia tunteita häntä kohtaan, vai miksi tuollainen mustasukkaisuus?

Vierailija
26/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut mieheni kaveri jo paljon ennen kuin minä tulin kuvioihin. Käsittääkseni ei ole koskaan mieheni kanssa seurustellut mutta jotain panoja heillä on joskus ollut. En rehellisesti sanottuna olisi harmissani jos hän häipyisi meidän elämästä mutta ei tuo pahemmin haittaakaan.

Vierailija
27/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksänsä sisko. Hänen lapsensa on mieheni kummilapsi. Sivistynyt, sosiaalinen, herttainen ihminen, joka tulee varmasti toimeen kaikkien kanssa. Pidän hänestä kovasti.

Vierailija
28/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä.

Vierailija
29/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen entinen salarakas. Joka sittemmin myös tutustutti minut mieheen. Todella tunneälykäs nainen ja huomaa heti jos en kohtele miestäni hyvin tai hän minua. Ostelee joskus miehelleni pelottavan kalliita lahjoja.

En pidä häntä vastenmielisenä nyt kun kaikki menee hyvin. Mutta voi olla että muutan mieltäni jos meille tulee avioero ja tuo nainen tulee sitten sörkkimään siihem.

Vierailija
30/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, hoikka ja sporttinen. Tuntevat alunperin yhteisen urheiluharrastuksen kautta ja käyvät edelleen joka vuosi samalla treenileirillä.

Tosi kiva tyyppi, mekin tullaan hienosti juttuun ja pyydettiin häntä kuopuksemme kummiksi. 

Vierailija
31/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, rempseä, suorapuheinen, mukava. Aina nauramassa. Valinnut valtavirrasta poikkeavan elämäntavan, jota kunnioitan suuresti. Myös minun ystäväni.

Vierailija
32/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siksi kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

hrmmphh kirjoitti:

Kuinka isolla(pienellä) osalla miehistä muka on naisia ystävinä?

Miksi ihmeessä ei olisi? 

Useimmilla miehillä ei ole mitään motiivia alkaa sellaiseen suhteeseen.

Eli mielestäsi miehet eivät tarvitse ystäviä? No, hauskaa yksinäistä loppuelämää sinulle.

Ei naispuolisia "ystäviä",tällainen asetelma on miehen kannalta lähinnä vitsi.

Vierailija
33/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

humps kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siksi kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

hrmmphh kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei olisi? 

Eli mielestäsi miehet eivät tarvitse ystäviä? No, hauskaa yksinäistä loppuelämää sinulle.

Nainen on pelkkä reikä? Sinäkin?

Vierailija
34/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

humps kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siksi kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

hrmmphh kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei olisi? 

Nainen on pelkkä reikä? Sinäkin?

Miehiä kiinnostaa eri asiat kuin naisia.Mitähän mies tekisi naispuolisen "ystävän" kanssa?

Vierailija
35/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on todella paljon ystäviä ja tuttuja, joista puolet on naisia. Ehkä se läheisin ystävä asuu eri paikkakunnalla, joten näkevät harmittavan harvoin. Todella maanläheinen nainen, sanoo asiat suoraan, on aito. Enemmänkin soittelevat ja käyvät läpi kaikkea elämäänsä liittyvää ongelmista ilonaiheisiin. Jos ollaan samalla paikkakunnalla käymässä, saattavat lähteä ex tempore ryyppäämään vaikka kahdestaankin. Useimmiten vierailemme hänen ja perheensä luona, hänellä on miehensä kanssa kaksi aivan ihanaa lasta.

Vierailija
36/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain Maisa Torpasta välillä juttelee ja hänen puskureistaan, ilmeisesti autoihmisiä, miehenikin harrastaa. Kai he ystäviä ovat. -rouva48

Vierailija
37/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja mitä nyt olen muutaman kerran tavannut niin mukava nainen. Sen tiedän että ainakin mua kehui poikaystävälleni kun ekan kerran mut tapasi :D Olen siis 22v nyt ja seurustellut 4v.

Vierailija
38/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kyllä ole, ollaan kyllä oltu ystäviä ennen seurustelua, että ehkä olisin itse kyseinen nainen. Ei ole oikein ollut ikinä mikään seurapiirihirmu ja exiinsä ei halua missään nimessä pitää yhteyttä.

Vierailija
39/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen paras naispuolinen ystävä on miehen lapsuudenystävän pikkusisko. Noin 10v meitä nuorempi. Tosi mukava ja hyvä tyyppi.

Tuo silloin tällöin koiraansa meille hoitoon. Reissaa paljon, yöpyy sitten meillä samalla matkallaan lentokentälle.

Vierailija
40/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole läheisiä naispuolisia ystäviä. Yhden kaverin tiedän, en ole tavannut enkä halua,sillä luulen hänen olleen joskus kiinnostunut miehestäni. Myönnän olevani ihan turhaan mustasukkainen, mutta en näytä sitä miehelleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi