Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä luonteenpiirre sinua ärsyttää/inhottaa muissa ihmisissä?

Vierailija
02.11.2016 |

Mikä saa av-mamman karvat pystyyn?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous, olen itsekin kärsinyt siitä ja ymmärrän ettei se ole helppo piirre kantajalleen. Mutta siltikin vihaan yli kaiken, kun toinen ei saa sanaa suustaan tai muuten vain vetäytyy. 

Vierailija
62/70 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea maailmankuva. Erilainen näkemys maailmasta tai eriävät mielipiteet saavat tällaisen tyypin suunniltaan. Seuraa riitelyä ja huutoa. Asiat asioina -keskustelu mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiys, siis sellainen sairas, ja pilkun #%siminen, ei voida tehdä mitään mutkia oikaisten

Vierailija
64/70 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujous, olen itsekin kärsinyt siitä ja ymmärrän ettei se ole helppo piirre kantajalleen. Mutta siltikin vihaan yli kaiken, kun toinen ei saa sanaa suustaan tai muuten vain vetäytyy. 

Vihaat yli kaiken?

Ällistyttävää.

Tsh. Yli -- kaiken?

kannattaisi miettiä terapiaa.

Vierailija
65/70 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativuus. Vaatii muilta asioita antamatta mitään takaisin, suuttuu kun toinen ei suostu lainaamaan rahaa, olemaan ilmainen lapsenvahti jne. Itse ei kuitenkaan tee muille palveluksia. On sellainen muiden hyväksikäyttäjä. Joillekin tällainen "luonne" tuntuu tuovan elämässä hyötyjä ja kannattavan, joten he eivät välttämättä koe, että olisi tarvetta vähentää muiden hyväksikäyttöä. Siinä mielessä "ymmärrän", vaikken pidäkään, ja jos tuohon liittyy pakottaminen ja väkivaltaisuus, niin suorastaan inhoan. Tuollaisissa ihmisissä on harmillista se, että se elämä näyttää toimivan niille, joten ne ei välttämättä koskaan muutu. Noita on hyvin lieviä tapauksia, mutta sitten on niitä, jotka ottaa alistuvan puolison ja sitten esim. puukolla uhaten pakottaa tämän nostamaan lapsensa tilin tyhjäksi.

Musiikki-, elokuva ym. makuasiaelitistit, jotka tosissaan halveksii muita, kun näillä on erilainen maku. Ei siis tajuta, että oma maku ei ole mitenkään muita "oikeampi", vaan luullaan, että oma maku vastaa jotain lähes objektiivista "oikeaa" tai "hyvää". Muutenkin ärsyttää sellainen kyvyttömyys (haluttomuus?) samaistua tai ymmärtää muita ja sen sijaan halveksitaan heitä.

Vierailija
66/70 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman navan ympärillä pyöriminen. Esim. erään tuttavani koko elämä pyörii ainoastaan hänen lapsensa ympärillä. Koko ajan puhuu lapsestaan ja omasta elämästään.Koskaan ei kysy mitä minulle kuuluu, jos johonkin väliin ehdin sanoa jotain omasta elämästäni, hän vain hymähtää ja jatkaa taas omasta elämästään ja lapsestaan puhumista. Hän ei tiedä elämästäni mitään, koska ainoa kiinnostuksen kohde on vain hän itse ja lapsensa.

Vierailija
67/70 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestään "suorapuheiset", jotka laukovat kaikki mahdolliset ilkeydet ilman mitään suodatinta. Jos tästä huomauttaa/ loukkaantuu, on vastaus " en mä millään pahalla", " mä nyt vaan oon tällänen suorasuu" ja heittäydytään marttyyreiksi " parempi etten sano enää mitään"

Tämä. Yksi tuttavani on juuri tuollainen ja ihan pienistäkin asioista pakko sanoa jotain ilkeää. Esimerkiksi kun muuten vain kerroin kaveriporukassa että ompelen nahkahametta, niin tämä oli vaan että "hyi en yhtään tykkää nahkahameista". Ok, itselleni olin sitä tekemässä enkä hänelle, mutta tuosta tuli silti huono fiilis. Ja joskus kun kerroin että lähden lomalla pariksi viikoksi Japaniin, niin siihenkin piti sanoa että "Oi ku kiva. Mua ei kyllä yhtään kiinnostais mikään Japani".

Vierailija
68/70 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus, ärsyttää kun ei voi esimerkiksi puhua mitään jostain matkoista, kun toisille kaikki on leuhkimista.

Vierailija
69/70 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuskallista seurata sivusta, kun joku valehtelee itselleen. Esim mies hakkaa, mutta se on aina vain olosuhteista johtuvaa tai jotain. Tällainen ihminen valehtelee sitten helposti muillekin, olen aina ystäväsi ja niin edelleen.

Vierailija
70/70 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei osaa (halua) ottaa toisia huomioon.

Päälle puhuminen, ei saa suunvuoroa ja vaikka itse olisin jo puhumassa, niin tämä kyseinen kaveri alkaa suureen ääneen puhua minun päälleni omaa juttuaan!!!!!! MIKSI?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi