Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki av-pastan ihmiset jotain suuromistajia, tayskapitalisteja, yrittajia tai miljonaareja, kun niin kovasti iloitaan siita, etta tyontekijat kyykytetaan Suomessa?

Vierailija
09.03.2006 |

Ja että työpaikat lähtevät?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka enää tarjoaa työpaikkoja? Kyllä yrittäjiäkin pitää ymmärtää. Kaikki eivät voi olla kunnilla tai valtiolla töissä.

Vierailija
22/24 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuka enää tarjoaa työpaikkoja? Kyllä yrittäjiäkin pitää ymmärtää. Kaikki eivät voi olla kunnilla tai valtiolla töissä.

Luepa tuo ketju uudestaan ja mieti kenen kitinään tässä reagoidaan. Siellä joku mamma valittaa miten on niin pirun hankalaa kun työntekijät vaativat palkkaa ja menevät työpäivän jälkeen kotiin.

Mitä sitten pitäisi?

Roikkua siellä teidän kynttilätehtaalla 24/7 ilman palkkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin työllistäjä suomessa on pienet yritykset. Ja niissä yrittäjät itse tekevät töitä, orjina. Palkkio tulee joskus tulevaisuudessa. Monet yrittäjät saavat itse huonompaa palkkaa kuin mitä vieraan töissä olleessaan. Suurin osa yrittäjistä kantaa huolta myös työntekijöidensä työpaikan tulevaisuudesta.

Ei kai näille kannattais edes vastata...

Vierailija
24/24 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan: jos se on liian hankalaa, mene muille töihin.

En ymmärrä tätä yrittäjyyden ihannointia. Yrittäjiä on työvoimasta prosentuaalisesti eniten kehitysmaissa, vähiten Yhdysvalloissa.

Olen ollut yrittäjä, eikä se ollut sen rasittavampaa kuin normaali projektityökään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän