Nelikymppisten eronneiden ongelma on että ei ymmärretä katsella riittävän vanhoja miehiä
Minulla on kaveripiirissä paljon nelikymppisiä tai nelivitosia, vähän ehkä ylipainoisia ihan kivoja nättejä naisia. Nämä sinkkuna monta vuotta olleet naiset eivä ollenkaan ymmärrä että vaikka heidän ex-oli omanikäinen, hyvätuloinen ja fiksu mies ei uudella kierroksella enää voi kuvitella saavansa samaa. Siellä on kymmenen vuotta nuorempia odottamassa ja vie nämä muiden vapautuvat exät. Etenkin ne joiden ex-miehet olivat hyvin säilyneitä tuntuvat elävän suurimmassa harhassa omista mahdollisuuksistaan. Muutama vuosi siinä menee kunnes nämä naiset tajuavat että täytyy katsoa 10-vuotta vanhempia miehiä niin alkaa heti parisuhteita syntymään mutta osa ei tajua ollenkaan ja pysyvät yksin vuosia.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nelikymppinen ja eronnut, niin en tosiaan katselisi mitään vanhempia miehiä. Ainakin 5 vuotta nuorempi sen miehen pitäisi olla! Ehdottomasti. Mulla on nytkin nuorempi mies ja sanonpahan vaan, että oman ikäiset miehet näyttävät jo kamalan paljon vanhemmilta. Ja tuntuvat myös.
Ylipäätään naisen kannattaa valita mieluummin itseään nuorempi mies kuin vanhempi.
Kannattaa valita nuorempi, jos siihen pystyy. Aloittaja varmaan puhuu siitä suuresta massasta naisia, jotka eivät pysty. Ei sekään ole mikään ongelma, jos ei nainen kaipaa parisuhdetta. Omakin äitini on elänyt ainakin näennäisen tyytyväisenä elämäänsä yksin vanhempieni erosta lähtien. Isällä on uusi 12 vuotta nuorempi vaimo. Mutta siis jos nainen ei ole sinkkumarkkinoiden priimaa ja kaipaa silti parisuhdetta elämäänsä, kannattaa varmaan aika nopeasti laskea omaa rimaa. Nainen vanhenee nopeasti kun vaihdevuodet alkavat puskea päälle ja se ikkuna pariutumiselle menee umpeen hyvin nopeasti.
-Ööö, miehet siis elävät eri aikaulottuvuudessa ja vanhenevat paaaaaljon hitaammin kuin naiset...?
Mies pystyy ihan eri tavalla kompensoimaan ulkonäön puutteita itsevarmuudella, sosiaalisella statuksella, lihasmassalla, sosiaalisilla taidoilla...
Ei todellakaan pysty. Raha vetoaa tietyntyyppisiin naisiin, siinä on miehen mahdollisuus. Yleensä nämä jotka kelpuuttavan vanhan miehen, ovat ns. ylijäämänaisia, heille ei siis löydy nuorista miehistä ketään edes siedettävää ottajaa. Eli kyllä normaalipainoinen, urheilullinen ja hyvätuloinen mies voittaa löysän, ylipainoisen ja köyhän peräkammarin pojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut kaverini ovat löytäneet samanikäiset miehet nelikympoisenä, mutta yksi meni naimisiin 7 v nuoremman kanssa. Taitaa ap vaan olla kateellinen kaverinsa vapaudesta deittailla ketä huvittaa.
-Ap taitaa olla (uliuli)mies... Ja ilmeisen tuottelias suoltamaan näitä aloituksia joiden agenda on aina samaa sovinistista tuubaa, kuten: "naisilla on arvoa vain tiettyyn ikään saakka".
Kuka täällä on arvosta puhunut mitään? Sehän on ihan eri asia kuin seksuaalinen haluttavuus. Naapurin seitsenkymppinen täti on ulkonäöltään mallia "tappaisin ennemmin itseni kuin panisin", mutta mitä mukavin ja viisain tyyppi ihmisenä. Ei nyt sekoiteta näitä asioita.
Ja silti se naapurin seitsenkymppinen tätikin saa halutessaan sitä mitä sinä et saa: seksiä. Mun äiti jäi leskeksi tasan 70-v ja ei mennyt kuin puoli vuotta, niin ensimmäinen mies alkoi piirittämään. Vielä tänä syksynä äitini yksi ihailija soittelee palvelutalolta, että tule sinäkin tänne asumaan, mulle kaveriksi. Äitini on 84 v ja mies muutaman vuoden nuorempi.
Jos seksinpuutteesta puhut, niin puhupa ihan vaan omasta puolestasi. Ja ihan tiedoksi että se ei ole mikään ylpeilynaihe että nainen saa seksiä. Tuolla on niin paljon miehiä jotka elää "reikä se on rotallakin" ja "tosimies ei pillusta kieltäydy" -mantrojen mukaan, että jos haluaa niiden saamisella ylpeillä, niin tsemppiä vaan.
Paitsi että kun erosin minua vanhemmasta miehestä niin minut nappasi minua kuusi vuotta nuorempi omakseen. Aina kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nelikymppinen ja eronnut, niin en tosiaan katselisi mitään vanhempia miehiä. Ainakin 5 vuotta nuorempi sen miehen pitäisi olla! Ehdottomasti. Mulla on nytkin nuorempi mies ja sanonpahan vaan, että oman ikäiset miehet näyttävät jo kamalan paljon vanhemmilta. Ja tuntuvat myös.
Ylipäätään naisen kannattaa valita mieluummin itseään nuorempi mies kuin vanhempi.
Kannattaa valita nuorempi, jos siihen pystyy. Aloittaja varmaan puhuu siitä suuresta massasta naisia, jotka eivät pysty. Ei sekään ole mikään ongelma, jos ei nainen kaipaa parisuhdetta. Omakin äitini on elänyt ainakin näennäisen tyytyväisenä elämäänsä yksin vanhempieni erosta lähtien. Isällä on uusi 12 vuotta nuorempi vaimo. Mutta siis jos nainen ei ole sinkkumarkkinoiden priimaa ja kaipaa silti parisuhdetta elämäänsä, kannattaa varmaan aika nopeasti laskea omaa rimaa. Nainen vanhenee nopeasti kun vaihdevuodet alkavat puskea päälle ja se ikkuna pariutumiselle menee umpeen hyvin nopeasti.
-Ööö, miehet siis elävät eri aikaulottuvuudessa ja vanhenevat paaaaaljon hitaammin kuin naiset...?
Mies pystyy ihan eri tavalla kompensoimaan ulkonäön puutteita itsevarmuudella, sosiaalisella statuksella, lihasmassalla, sosiaalisilla taidoilla...
Ei todellakaan pysty. Raha vetoaa tietyntyyppisiin naisiin, siinä on miehen mahdollisuus. Yleensä nämä jotka kelpuuttavan vanhan miehen, ovat ns. ylijäämänaisia, heille ei siis löydy nuorista miehistä ketään edes siedettävää ottajaa. Eli kyllä normaalipainoinen, urheilullinen ja hyvätuloinen mies voittaa löysän, ylipainoisen ja köyhän peräkammarin pojan.
Itse asiassa aika monella miehellä menee NUORTEN naisten kanssa paremmin itsevarmana ja hyvin toimeentulevana nelikymppisenä kuin epävarmana parikymppisenä duunarina. Tämä on nähty niin monet kerrat ja kuultu monen kaverin suusta, miten naisia alkoi saada vasta kolmekymppisenä ja sitten niitä tulikin ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaveripiirissä paljon nelikymppisiä tai nelivitosia, vähän ehkä ylipainoisia ihan kivoja nättejä naisia. Nämä sinkkuna monta vuotta olleet naiset eivä ollenkaan ymmärrä että vaikka heidän ex-oli omanikäinen, hyvätuloinen ja fiksu mies ei uudella kierroksella enää voi kuvitella saavansa samaa. Siellä on kymmenen vuotta nuorempia odottamassa ja vie nämä muiden vapautuvat exät. Etenkin ne joiden ex-miehet olivat hyvin säilyneitä tuntuvat elävän suurimmassa harhassa omista mahdollisuuksistaan. Muutama vuosi siinä menee kunnes nämä naiset tajuavat että täytyy katsoa 10-vuotta vanhempia miehiä niin alkaa heti parisuhteita syntymään mutta osa ei tajua ollenkaan ja pysyvät yksin vuosia.
Sitäpä onkin hauska seurata, kun nämä kohta pappaikäiset ja -kuntoiset elävät uudelleen pikkulapsiperhe-elämää viisi-kuusikymppisenä. Rakentavat uuden talon nuoremman vaimon vaatimusten mukaan, ottavat uuden jättivelan niskoilleen, kiertävät huvipuistoja ja puuhamaita, aijai, kyllä siinä nauru exille ja sukulaisille maistaa. Muut samanikäiset miehet ja exä nautiskelevat elämän helppoudesta, etelänmatkoista, vapaa-ajasta ja katsovat säälien ja vähän kauhulla miten paappaa viedään neuvolasta vanhempainiltaan, futisharkoista ratsastuskentän laidalle :D. Tosin sitten ei enää ketään naurata, kun pappa saa vaikkapa aivoinfarktin ja joutuu pyörätuoliin.
Ja tiedäthän, että naisille on aina vientiä, kaikenikäisinä. Naisella se on omasta halusta kiinni ottaako kumppanin ja minkä ikäisen.
Olen nelivitonen mies. Naimisissa kahden teini-ikäisen isä. En tiedä kuinka kauan vielä naimisissa. Jos eroamme etsin todennäköisesti nuoren kivan naisen joka haluaa pari lasta. Ei minua haittaa elää uudestaan lapsiperheen arkea.
Siltä se saattaa susta nyt tuntua, mutta jo 10 v:n päästä olet ihan liian vanha pienten lasten isäksi. Et jaksa yövalvomisia, olet keskellä vaihdevuosia, testot laskee, väsyt entistä helpommin, verenpaine nousee, erektio-ongelmat ovat arkipäivää, eturauhen alkaa temppuilla. Lapsesi häpeävät kun kaikki luulevat kaljua vaaria heidän isoisäkseen. Lastesi ollessa teinejä, olet ehkä jo rollaattorikunnossa. Näitä esimerkkejähän riittää miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä onkin hauska seurata, kun nämä kohta pappaikäiset ja -kuntoiset elävät uudelleen pikkulapsiperhe-elämää viisi-kuusikymppisenä. Rakentavat uuden talon nuoremman vaimon vaatimusten mukaan, ottavat uuden jättivelan niskoilleen, kiertävät huvipuistoja ja puuhamaita, aijai, kyllä siinä nauru exille ja sukulaisille maistaa. Muut samanikäiset miehet ja exä nautiskelevat elämän helppoudesta, etelänmatkoista, vapaa-ajasta ja katsovat säälien ja vähän kauhulla miten paappaa viedään neuvolasta vanhempainiltaan, futisharkoista ratsastuskentän laidalle :D. Tosin sitten ei enää ketään naurata, kun pappa saa vaikkapa aivoinfarktin ja joutuu pyörätuoliin.
Ja tiedäthän, että naisille on aina vientiä, kaikenikäisinä. Naisella se on omasta halusta kiinni ottaako kumppanin ja minkä ikäisen.
Olen nelivitonen mies. Naimisissa kahden teini-ikäisen isä. En tiedä kuinka kauan vielä naimisissa. Jos eroamme etsin todennäköisesti nuoren kivan naisen joka haluaa pari lasta. Ei minua haittaa elää uudestaan lapsiperheen arkea.
Eipä pesäloisia ikinä haittaakaan.
Juu en kovinkaan todennäköisesti ole lähdössä kimppaan 5-kymppisen miehen kanssa, kun monet oman ikäisetkin tuntuu jo ihan pappautuneilta. Enkä tarkoita nyt ulkonäköä, vaan henkisiä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa aika monella miehellä menee NUORTEN naisten kanssa paremmin itsevarmana ja hyvin toimeentulevana nelikymppisenä kuin epävarmana parikymppisenä duunarina. Tämä on nähty niin monet kerrat ja kuultu monen kaverin suusta, miten naisia alkoi saada vasta kolmekymppisenä ja sitten niitä tulikin ovista ja ikkunoista.
Sulla on paljon kavereita, jotka on aina kokeneet vaikka ja mitä. Harmi, että sä et ole päässyt kokemaan mitään. Paitsi mielikuvituksessas, jonka avulla suollat satuja tänne vauvapalstalle päivät pitkät milloin minkäkinlaisena miehenä tai joskus naisena esiintyen.
Itse otin nuoremman. On aivan mahtava rakastaja, kommunikoi ja kuuntelee naista. Monet vanhemmat miehet luulevat tietävänsä, mistä nainen tykkää ja ovat aivan pihalla. Ajattelen, että elän täysillä hänen kanssaan jokaisen päivän. Jos ja kun lähtee nuoremman kanssa, se on hyväksyttävä. Sitten olen yksin ja nautin elämästä ystävien kanssa. Huonoon suhteeseen en enää mene.
Nuori mies nussii mitä tahansa. Lihavalta eronneelta AV-mammalta saa helpolla. Älkää yliarvioiko kuitenkaan parisuhdetasoanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You wish, grandpaw.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on paljon kavereita, jotka on aina kokeneet vaikka ja mitä. Harmi, että sä et ole päässyt kokemaan mitään. Paitsi mielikuvituksessas, jonka avulla suollat satuja tänne vauvapalstalle päivät pitkät milloin minkäkinlaisena miehenä tai joskus naisena esiintyen.
Näissä keskusteluissa on tiedäkkö tosi paljon järkeä, jos toisen ajatukset torpataan väittämällä trolliksi. Ihan miten vaan. Keskustele kuule keskenäsi.
Onko tää AP taas joku Putinin trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut kaverini ovat löytäneet samanikäiset miehet nelikympoisenä, mutta yksi meni naimisiin 7 v nuoremman kanssa. Taitaa ap vaan olla kateellinen kaverinsa vapaudesta deittailla ketä huvittaa.
-Ap taitaa olla (uliuli)mies... Ja ilmeisen tuottelias suoltamaan näitä aloituksia joiden agenda on aina samaa sovinistista tuubaa, kuten: "naisilla on arvoa vain tiettyyn ikään saakka".
Kuka täällä on arvosta puhunut mitään? Sehän on ihan eri asia kuin seksuaalinen haluttavuus. Naapurin seitsenkymppinen täti on ulkonäöltään mallia "tappaisin ennemmin itseni kuin panisin", mutta mitä mukavin ja viisain tyyppi ihmisenä. Ei nyt sekoiteta näitä asioita.
Ja silti se naapurin seitsenkymppinen tätikin saa halutessaan sitä mitä sinä et saa: seksiä. Mun äiti jäi leskeksi tasan 70-v ja ei mennyt kuin puoli vuotta, niin ensimmäinen mies alkoi piirittämään. Vielä tänä syksynä äitini yksi ihailija soittelee palvelutalolta, että tule sinäkin tänne asumaan, mulle kaveriksi. Äitini on 84 v ja mies muutaman vuoden nuorempi.
Jos seksinpuutteesta puhut, niin puhupa ihan vaan omasta puolestasi. Ja ihan tiedoksi että se ei ole mikään ylpeilynaihe että nainen saa seksiä. Tuolla on niin paljon miehiä jotka elää "reikä se on rotallakin" ja "tosimies ei pillusta kieltäydy" -mantrojen mukaan, että jos haluaa niiden saamisella ylpeillä, niin tsemppiä vaan.
Itsehän olen luonnollisesti naimisissa ja tottakai voin tässä kehua seksin saamisellani, se ei ole kaikille itsestäänselvyys ollenkaan, ei edes avioliitossa. Saatikka sitten kaltaisellasi saamattomalla miehellä. Kyllä nimittäin nykyään myös kutakuinkin jokainen mies saa seksiä, jos on normaali mies. Ajattele, vanhat mummotkin saavat jos haluavat ja sinä et. Ja ne mummot voi kuule helposti saada reilusti itseään nuoremman miehen ja ihan vaikka avioon asti. Harvempaa mummoa vaan kiinnostaa.
Kyllä ap ihan jäljillä tässä on. Monella jää ehkä hoksaamatta että ei ne vuodet ole itselläkään jälkiä jättämättä vierineet ja se mitä itselle oli tarjolla nuorempana on muisto vain. Valikoima on tietenkin suppeampi ja samalla apajalla on paljon muitakin ja nyt myös itseä nuorempia toisin kuin parikymppisenä.
N39
Voi juna sentään mitä sontaa jotkut kirjoittaa. Mulla on aina ollu ns ongelma että miehet on liian nuoria. Siis on vaa sattunu niin. Kaksi kertaa ollu avoliitossa ja niissä miehet vähän mua vanhempia. Viimeksi seurustelun pitkään itseäni kymmen vuotta nuoremman kanssa. Nyt katsellut yhtä mukavaa 7kymppistä. Ja tänään mulle flirttaili yks 3kymppinen avoimesti. Ikää mulla on 48v ja todella katson miehessä ihan muita seikkoja kuin syntymävuoden jos kemiat vaan kohtaan.
Iällä ei ole mitään merkitystä minulle. Jos jollain on mun ikä taas ongelma tuskin tulemme mitään suhdetta rakentamaan. Mitään panosuhteita en edes tarvitse.
Mutta kun ei vanhemmasta miehestä ole oikein enää mitään iloa naiselle. Kuuskymppisistä suurin osa on impotentteja, ainakin jossain määrin ja vehjekin kutistuu päivä päivältä. Ja ovat muutenkin niin masentavaa seuraa ja jämähtäneet menneisyyteen, niitten elämä on jo ohi. Ei kiinnosta. Mieluummin yksin jos ei ikäistään olisi löytynyt. Nuorempi olisi ollut tarjolla, mutta ei maailmat kohdanneet muuten kuin petipuuhissa ja ei sen varaan voi suhdetta yksistään rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 45- vuotiaan miehen kanssa ei kannata tehdä lapsia. Mielusairaudet ja esim. ADHD vaivaavat vaari-ikäisten isien lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki kannattaa ottaa se nuorempi mies joka on fiksu, hyvätuloinen ja hyvännäköinen jos vain pystyy. En vain ole vielä tosielämässä niitä nähnyt, mutta AV palstalla joka ilta :)
Toinen asia on että naisia hämmentää seksisuhteet ja antavat väärää näkymää mahdollisuuksista.
Ei ole mikään suursaavutus saada kymmenen vuotta nuorempi mies käymään säännöllisesti naimassa jos on hoikka ja nätti nelikymppinen.
Juuri näin. Tiedän että luulen itsestäni liikoja kun nuoret miehet flirttailevat, mutta tosiaan, kelpaisin sänkyyn, en romanssiin.
Olen nelikymppinen, kaunis fitnessmimmi.
Niin eihän sitä ulkonäöstä huomaa että minä olen 40 ja mies 33, kun minä näytän ikääni nuoremmalta. Ja mies näyttää juuri noin 33-35v.