Annatteko teinien rauhassa nukkua/valvoa nyt lomalla
Kommentit (10)
Tietysti. En tiedä millainen sadisti pakottaisi lapsensa niin tylsään elämään, että yöllä ei saisi valvoa yhtään ja aamuisin olisi pakko herätä kukonlaulun aikaan, vaikkei tarvitsisi.
Saa nukkua tai valoa ihan miten haluaa. Aattona piti herätä klo 10, jotta ehdittiin mummolaan sovitusti.
Kirjoitukset lähestyy. Työt, lukio ja harkat vievät paljon aikaa. Lomalla saavat olla ja elää miten haluavat.
Nukun itsekin myöhään, en ole noin puoleen vuoteen saanut nukkua myöhään ja tarvitsen unta ja on ihana kerrankin nukkua.
Meillä kaikki herää silloin kun minä haluan!
Minä ja teini nukutaan puoleen päivään tai yli ja valvotaan jonnekin neljään aamuyöstä. Mies kuulemma herään viiden aikaan. Nukutaan eri huoneissa. Kaikki saavat nukkua ja valvoa oman rytminsä mukaan.
Meillä saa valvoa ja nukkua miten haluaa. Tai no, kyllä mä yhden jälkeen tänään avasin huoneen ovea. Hiljaa pitää olla kun itse herään aamulla töihin.
Saa sitä kellon kanssa herätä ja mennä nukkumaan arkena ja tässä elämässä ihan riittämiin.
En tietenkään anna nukkua Tökin niitä tunnin välein tikulla ja kysyn, onko unessa..
Kukaan nuku enää kello 10-11 jos pitää mennä herättelee silloin, niin
Puolilta päivin herättelen. Saavat valvoa, mutta hiljaisuus pitää olla arkisin. Mulla soi herätyskello viideltä