Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihuus/hoikkuus on yksi avaimista onneen!

Vierailija
09.03.2006 |

Minä sen tiedän, koska olen ollut myös lihava. Lihoin 18-vuotta täytettyäni muodottomaksi palloksi. Aloin laihduttamaan.

Kamppailimme miehen kanssa lapsettomuudesta. Kun hoikistuin, tulin paljon itsevarmemmaksi ja kas kas, se lapsikin sitten alkoi ilmoittelemaan itsestään.

En tarkoita, että pelkkä hoikkuus tuo onnea, mutta kyllä se auttaa asiaa...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ette painoanne paljon ajattelekaan, ettekö kuitenkin haluaisi olla laihoja/laihempia?

Vierailija
22/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi elämänlaadun olevan paljon parempi kun paino on normaali.

Jos ette muuten välitä asiasta niin eikö teille terveys merkitse mitään???

Liika lihavilla on moninkertainen riski sairastua moniin sairauksiin verrattuna normaalipainoisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa aina juhlissa, kun lihavat eivät kehtaa koskaan syödä ihmisten nähden mitään. Ja sitten ovat pukeutuneet telttoihin, jotka peittävät kaiken. Ei kuulosta hyvän itsetunnon omaavan ihmisen käytökseltä. Hoikat taas ovat tosi itsevarman näköisiä, syövät herkkuja ja ottavat kaiken juhlista irti. Sorry, lihavat mutta näin se on!

Vierailija
24/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten ei, minulle ei hoikkuus toisi mitään lisää minun elämääni. Mitä minulla olisi enemmän sit jos olisin hoikka??

eh... terveyttä? lisää vuosia elämään?

Vierailija
25/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olen kaunis. Se riittää minulle. Kun katson peiliin niin olen hyvinkin tyytyväinen. :)

Varmasti monikin lihava haluisi olla hoikka, siitä en lähde väittelämään. Minä en halua.. Pukeudun kauniisti, hoidan itseäni, peppu näyttää ihana pöyreältä, hih. Enkä olen joka hieman itserakas. :)

Vierailija
26/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa todettu, että laiha esim. etenee urallaan pulskempaa toveria paremmin. Toisaalta ajattelen, että ehkä kysymys on enemmänkin siitä, minkätyylinen ihminen alunperinkään lihoo: laiskempi, ehkä? Näin ollen töidenkään painaminen ei välttämättä kiinnosta.

Vierailija
27/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä täällä kukaan selittele.. kertoo oman kantansa ja vastaa teidän kyselyihin/väittämiin! Pitääkin seuraavan kerran olla vastaamatta niin voitte hoikat psekuloida täällä keskenään sitten.

Vierailija
28/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko olevani onnellisempi hoikkana. Minulla on hyvä olla näin. Pidän itseäni hyvännäköisenä vaikka liikakiloja on n. 15. Jos laihdun niin ok, jos en niin ok. Lihota en kovin paljoa haluaisi, lähinnä terveysriskien takia.

Ja tasan tarkkaan syön juhlissa ihan kuten mieleni tekee ja on kohteliasta (ei kai kukaan hoikkakaan ahnehdi niin että muut jäävät ilman?)! Ensi kuussa on serkkuni häät ja luvassa mummomme leipomaa hääkakkua... Ah! Vesi kielellä jo nyt :)

Vierailija
29/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan normaalisti syön juhlissa. Miksen söisi? En käsitä ihan juttuasi? Oletko kytännyt noin tarkkaan ihmisten syömisiä ja vaatetusta? monissa juhlissa olet käynyt? Onko niin että jos sinun juhlissasi on näin niin kaikissa juhlissa on samoin? ::)))

Vierailija
30/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun moni tajuaisi, ei tarvisi maksaa tuhansia euroja lapsettomuushoidoista, kun ensin viitsisi laihduttaa...

t. Asiaa vuosia sivusta seurannut

Vierailija
31/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä muiden edessä. Nyrppivät vaan pikkuisen ja kieltäytyvät ottamasta lisää ym. Huono itsetunto ja häpeä omasta lihavuudesta selvästi vaivaavat!!

Vierailija
32/32 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lla. Meissä lihavissakin on yksilöitä. Ei voi niputtaa kaikkia samanlaisiksi!