Kurkitteko te kylässä wc:ssä käydessänne kaappeihin???
Itse en voisi koskaan mennä toisten kaappeihin kurkkimaan ja toivon, ettei kukaan myöskään minun kaappejani tutkisi asioinnin lomassa...
Kommentit (16)
Oon joskus kurkkinut, nykyään en. Mua ei haittaa, jos joku kurkkii, meillä on kylppärissä suurin osa tavaroista hyllyssä, kaapissa on lähinnä lääkkeitä ja laastareita.
En kurki, mutta meilläkin voi vapaasti mennä jos on asiaa.
En kurki. Meillä ei mitään ihmeellistä ole kaapeissa. Peilikaapissa hajuvesiä, dödöä, meikkejä, miehen geeliä jne.. Allaskaapissa tamponeita, siteitä, kuukuppi, kiharrin, jotain koruja, vitamiineja...
Pystykaapissa vessassa pesuaineita, lääkkeitä (Buranaa jne), kuumemittareita, wc-paperia..
Senkun tutkii jos jotai kiinnostaa
Kurkin jos etsin uutta wc-paperirullaa eikä sellaista ole näkyvälle paikalle asetettu. Muussa tapauksessa en.
Aikamoinen pettymys jos joku kurkkii. ne samat marketin hammastahnat ja erisan-voiteet kuin muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Kurkin jos etsin uutta wc-paperirullaa eikä sellaista ole näkyvälle paikalle asetettu. Muussa tapauksessa en.
Tämä. Itse laitan aina helppoon paikkaan näkyville uuden rullan vieraita varten.
En kurki, koska ei kiinnosta. Meillä saa kurkkia, jos oikeesti kiinnostaa. Mitään erikoista ei vessan kaapeista löydy, peruskosmetiikkaa vain.
Juu korkeintaan uutta vessapaperirullaa etsin.
En ole ikinä kurkkinut. Meillä saa kurkkia kaappeihin jos on pakottava tarve, ei niissä mitään salattavaa ole. Peilikaapista löytyy ihonhoitotuotteita, hampaiden hoitoon kuuluvia tavaroita, dödö, meikkejä ja muta mielenkiintoisia tuotteita, alakaapista rättejä ja tamponeja, vessapaperia ja vessan puhdistamiseen liittyviä aineita. Ja lääkekaapista löytyy ihan perussetti lapsiperheessä tarvittavia lääkkeitä. Kylläpä näistä siis saakin mielenkiintoista miettimistä kurkistelijan pienen pääkopan sisälle...
En mutta käytän isäntäväen hammasharjat mun pepussa ennen poistumista ;)
Anoppi kurkki viimeksi kyläilyllään. Valitettavasti vessan kaapin ovi pitää sellaista meteliä, että kuulin sen kahden huoneen seinän lävitsekin. Mitähän lie etsi...
Ikävä tapa tuo vieraiden kaappien tutkiminen.
Minulla oli avaamaton lääke-tuubi erikois-salvaa kylpyhuoneen kaapissa.
Se hävisi.
Käydessäni vieraisilla erään ystävä-pariskunnan kotona, se samainen lääke komeili siellä kylpyhuoneen hyllyllä.
Mistä sen tiesin että se oli sama?
Olin ostanut sen ulkomailta maasta, jossa he eivät ole käyneet !
Valmistusmaa oli merkitty tuubiin.
Sen verran ystävyydestä.
En kurki vaikka mieli tekeekin. Ystävyyden ja itsearvostuksen säilyttäminen on minulle tärkeämpää kuin uteliaisuuteni tyydyttäminen.
En, ei kiinnosta erityisemmin toisten menkkasiteet ja pumpulipuikot :D
En todellakaan kurki muiden kaappeihin. En ole kiinnostunut kuukupeista, hammastahnamerkeistä tai mahdollisista mt-lääkkeistä. Kavereillani tiedän nämä asiat ilman että niitä pitää koukkien kaivella esiin.