Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kurkitteko te kylässä wc:ssä käydessänne kaappeihin???

Vierailija
29.10.2016 |

Itse en voisi koskaan mennä toisten kaappeihin kurkkimaan ja toivon, ettei kukaan myöskään minun kaappejani tutkisi asioinnin lomassa...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kurki muiden kaappeihin. En ole kiinnostunut kuukupeista, hammastahnamerkeistä tai mahdollisista mt-lääkkeistä. Kavereillani tiedän nämä asiat ilman että niitä pitää koukkien kaivella esiin.

Vierailija
2/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus kurkkinut, nykyään en. Mua ei haittaa, jos joku kurkkii, meillä on kylppärissä suurin osa tavaroista hyllyssä, kaapissa on lähinnä lääkkeitä ja laastareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kurki, mutta meilläkin voi vapaasti mennä jos on asiaa. 

Vierailija
4/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kurki. Meillä ei mitään ihmeellistä ole kaapeissa. Peilikaapissa hajuvesiä, dödöä, meikkejä, miehen geeliä jne.. Allaskaapissa tamponeita, siteitä, kuukuppi, kiharrin, jotain koruja, vitamiineja...

Pystykaapissa vessassa pesuaineita, lääkkeitä (Buranaa jne), kuumemittareita, wc-paperia..

Senkun tutkii jos jotai kiinnostaa

Vierailija
5/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkin jos etsin uutta wc-paperirullaa eikä sellaista ole näkyvälle paikalle asetettu. Muussa tapauksessa en.

Vierailija
6/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen pettymys jos joku kurkkii. ne samat marketin hammastahnat ja erisan-voiteet kuin muillakin.

Vierailija
7/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkin jos etsin uutta wc-paperirullaa eikä sellaista ole näkyvälle paikalle asetettu. Muussa tapauksessa en.

Tämä. Itse laitan aina helppoon paikkaan näkyville uuden rullan vieraita varten.

Vierailija
8/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kurki, koska ei kiinnosta. Meillä saa kurkkia, jos oikeesti kiinnostaa. Mitään erikoista ei vessan kaapeista löydy, peruskosmetiikkaa vain.

Vierailija
9/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu korkeintaan uutta vessapaperirullaa etsin.

Vierailija
10/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kurkkinut. Meillä saa kurkkia kaappeihin jos on pakottava tarve, ei niissä mitään salattavaa ole. Peilikaapista löytyy ihonhoitotuotteita, hampaiden hoitoon kuuluvia tavaroita, dödö, meikkejä ja muta mielenkiintoisia tuotteita, alakaapista rättejä ja tamponeja, vessapaperia ja vessan puhdistamiseen liittyviä aineita. Ja lääkekaapista löytyy ihan perussetti lapsiperheessä tarvittavia lääkkeitä. Kylläpä näistä siis saakin mielenkiintoista miettimistä kurkistelijan pienen pääkopan sisälle...

Vierailija
11/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta käytän isäntäväen hammasharjat mun pepussa ennen poistumista ;)

Vierailija
12/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kurkkaa.

Vierailija
13/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kurkki viimeksi kyläilyllään. Valitettavasti vessan kaapin ovi pitää sellaista meteliä, että kuulin sen kahden huoneen seinän lävitsekin. Mitähän lie etsi...

14/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tapa tuo vieraiden kaappien tutkiminen.

Minulla oli avaamaton lääke-tuubi erikois-salvaa kylpyhuoneen kaapissa.

Se hävisi.

Käydessäni vieraisilla erään ystävä-pariskunnan kotona, se samainen lääke komeili siellä kylpyhuoneen hyllyllä.

Mistä sen tiesin että se oli sama?

Olin ostanut sen ulkomailta maasta, jossa he eivät ole käyneet !

Valmistusmaa oli merkitty tuubiin.

Sen verran ystävyydestä.

Vierailija
15/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kurki vaikka mieli tekeekin. Ystävyyden ja itsearvostuksen säilyttäminen on minulle tärkeämpää kuin uteliaisuuteni tyydyttäminen.

16/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kiinnosta erityisemmin toisten menkkasiteet ja pumpulipuikot :D