Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
821/990 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuorokauden erektio

Vierailija
822/990 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä kaupassa töissä, sinä päivänä infopisteellä kun tämä kävi. Kaupassa harhaili pieni, itkuinen 4v poika joka oli hukannut äitinsä. Kysyin pojalta, että mikä sinun nimesi on (ja kuinka vanha olet) Poika sopersi itkuisena nimensä (Totti) mutta minä kuulin Tatti. Ajattelin että mikäpä se minä olen tuomitsemaan, onhan nykyään kaikenlaisia erikoisia nimiä. Ja kuulutin "4-vuotias Tatti-poika odottaa äitiään infopisteen luona" Ihmettelin kun äiti haki pojan vähän yrmeän oloisena. Hetken kuluttua menin kahville ja työkaverit nauroivat kippurassa että se poika oli kyllä sanonut nimekseen Totti eikä Tatti :DDD Voi kun lattia olisi imaissut minut silloin. Toivottavasti pienelle ei jäänyt traumoja ilkeästä kaupan tädistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/990 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀

Vierailija
824/990 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v naimisissa ollut pari ajatteli kokeilla samaa kuin nuorena ja nauttia seksistä.

Vaimo kehui että kyllä se nyt tuntui niin hyvältä ja paremmalta kuin ennen. Mies sanoi ettei SE ENNEN OLE OLLUTKAAN KAKSINKERROIN.

Vierailija
825/990 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen olympiaurheilija rakastelun jälkeen:

"Tottakai olen pettynyt. Sitä kun on harjoitellut tätä hetkeä varten jo 4 vuotta ja sitten mikään ei onnistu."

Vierailija
826/990 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lll kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä aamuna tämä kyllä turskautti räät nenästä. Vähän ilkeää, mutta perskuta kun tarttu tuo hysteerinen fiilis. :D

Onhan toi vitsi?

Mä repeän tuolle aina vain uudestaan. Se on aivan kamala, mutta silti.

Anteeksi vaan😂

Vierailija
827/990 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nauran ääneen noin pari kertaa vuosikymmenessä. Siis tosi tosi harvoin.

Tämä video jotenkin onnistui jopa minua naurattamaan ääneen.

Herraisä! En tiennytkään että tuollaisia ihmisiä on edes olemassa. Minä kun olen riittävän hullu nauraakaseni ääneen ihan joka ikinen päivä. Oi kyllä, myös niinä huonoina päivinä.

Vierailija
828/990 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lll kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä aamuna tämä kyllä turskautti räät nenästä. Vähän ilkeää, mutta perskuta kun tarttu tuo hysteerinen fiilis. :D

Onhan toi vitsi?

Mä repeän tuolle aina vain uudestaan. Se on aivan kamala, mutta silti.

Anteeksi vaan😂

Joo on se ilmeisesti ihan vitsi eli feikki. Ei todellinen tapaus.

Vierailija
829/990 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itkevä kiinalainen lapinrinteestä, ullan salongissa,  kun sellainen juoksee ulisten kmapin läpi, se todella saa HYKERTELEMÄÄN:

kun ei puhetta usko, tuloo siis itku. 

sitten toinen joku naisidiootti piknik kahvilassa sekoilee jalat itseltään alta. (ensin mainittu kiinalainen tuppaa roikkumaan sinne mustasukkaisena).

kolmas on häiriköivä kakara piha-alueella kun on tullut häiriköityä miehelle,

yhteistä näissä kaikissa o n itkupillin itku ja häirintään puuttuminen.

Sori, en ymmärtänyt ollenkaan. Ymmärsikö joku muu?

Vierailija
830/990 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhöhhööhhhöööö tuo oli paras ja tulee olemaan

Vierailija
831/990 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalainen työtoverini ravintolan kassalla "nyt ulostan teille kuitin" kun piti sanoa tulostan.

Vierailija
832/990 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiomäen patukka-armeija!

Vierailija
833/990 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs repliikki: Roba tv-sarjassa kun poliisi autosta noustessaan meinasi törmätä pyöräilijään, niin siinä vähän vimmastui tämä poliisi, ja tiukan sananvaihdon jälkeen totesi että jos jostain antaisi sakot niin tuosta asusta :DD pyöräilijällä oli siis sellainen urheilutrikooasu.

Vierailija
834/990 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60v naimisissa ollut pari ajatteli kokeilla samaa kuin nuorena ja nauttia seksistä.

Vaimo kehui että kyllä se nyt tuntui niin hyvältä ja paremmalta kuin ennen. Mies sanoi ettei SE ENNEN OLE OLLUTKAAN KAKSINKERROIN.

Apua! Tää vitsi on vainonnut mua 30 vuotta siitä asti kun luin sen jostain Seurasta lapsena. En tajunnut silloin enkä tajua nytkään. Aina ajoittain se tulee mieleen ja turhaudun. Selittäkää ja päästäkää mut pinteestä!

Vierailija
835/990 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pomo tuli huutamaan, että missä on miesten vessanpytyn rengas, kuka sen on vienyt. Siihen työkaveri vastasi hyvin arvokkaasti, että hän ei peraatteessa miesten vessanpytyn renkaita huoli, koska ne on niin paskaisia. Hän vie niitä vaan naisten vessoista

Vierailija
836/990 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin yöllä palstalla sitä ketjua jossa täytyy poistaa elokuvan tai sarjan nimestä yksi kirjain, ja kertoa mistä leffa tai ohjelma sen jälkeen kertoo. Joku oli laittanut sinne: 

Tappajan näköinen mie.

Savonlinnassa asuva Kaija kokee olevansa tappajan näköinen, eikä kehtaa liikkua missään. Youtube - sensaatioksi nousseessa videosta "mie oon ihan tappajan näköne!" - lausahdus on kaikille suomalaisille tuttu. Nyt näemme tarinan naisesta lausahduksen takaa.

väsyneenä nauroin tälle ihan hulluna :D 

Vierailija
837/990 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu siitä kun se 25v nainen voitti lotossa ja se meni ensimmäisenä ostaan poikaystävälleen uuden luksusauton. se järkkäs niin, että auto toimitetaan miehen pihaan yllärinä. nainen myös väkersi kortin itsestään hemaisevassa seksiasussa ja jätti samppis-pullon auton penkille. kortissa luki tyyliin: " rakas, nyt elämäsi muuttuu, tästä lähtien varmistan, että elämäsi on pelkkää hemmottelua."

ikävä kyllä, nainen oli unohtanut tai sanonut väärin osoitteen, mutta auto teki hyvin onnelliseksi erään 60v. viinaan menevän sekatyömiehen, joka alkoi kiivaasti muistella, että mistä hän olikaan herännyt viime viikonloppuna ja kenen kanssa hän oikein oli ollut.

Vierailija
838/990 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri yllätti metroasemalla nappaamalla pihtiotteella nänneistäni. Sattui pirusti ja häkellysksestä hekotettiin molemmat

Vierailija
839/990 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli todella pinnallinen painoasioiden suhteen, vaati minun olemaan suhteessa mallin mitoissa ja seuraavan tyttöystävänsäkin pakotti laihduttamaan eron uhalla. Tyttö laihtuikin yli 10kg joten uhkailu vaikutti. Nyt näin exän kuuden vuoden jälkeen ja hän oli itse lihonut normaalimitoista sairaalloisen ylipainoiseksi. Minulla ei lihavia vastaan (nykyinen mieheni myös ylipainoinen) mutta nauratti että hän oli itse sellaiseksi muuttunut mistä oli valmis kumppaneitaan pinnallisena jättämään

Vierailija
840/990 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs repliikki: Roba tv-sarjassa kun poliisi autosta noustessaan meinasi törmätä pyöräilijään, niin siinä vähän vimmastui tämä poliisi, ja tiukan sananvaihdon jälkeen totesi että jos jostain antaisi sakot niin tuosta asusta :DD pyöräilijällä oli siis sellainen urheilutrikooasu.

Siis ns. spandex-homo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi