Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
White Chicks -elokuvaa pidetään kai yleisesti aika kehnona, mutta itse nauroin monessa kohdassa. Etenkin tässä:
Minuun puree parhaiten tilannekomiikka. Aikanaan minulla oli yksi työkaveri, jolla oli samanlainen huumorintaju kuin minulla, ja usein sattui, että esim. joku yksittäinen sanakin saattoi räjäyttää meidät hillittömään nauruun. Kyseessä oli yleensä sellainen sana, jolla oli monia merkityksiä. Ja meidän kieroutunut huumorimme tulkitsi sanan tietenkin "väärin". Valitettavasti tilannekomiikka kaikkineen on sellaista, ettei sitä voi toistaa, joten en voi kertoa esimerkkiä.
Mun mummi ja vaari matkustivat aikoinaan Venetsiaan ja vaari sitten kertoi palattuaan reissusta ihan tosissaan miten olivat olleet kondomi-ajelulla hahaha oli tietenkin tarkoittanut kondolia, mutta ei tajunnut vieläkään kun kaikki rupesivat nauramaan.
Mä oli nuorena Helsinki-Vantaan lentokentällä duunissa kun tuli kuulutus: "Matkustaja Laina Turkki, Laina Turkki tulisitteko viipymättä portille 26".
On tosiaan köykäset naurujen aiheet mammoilla. Pierasin kerran hississä omg lol!
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Mitä on puustisaappaat?
Vie Raili ja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies meni metsään löi päänsä oksaan.
Olisi vielä hauskempaa, jos mies menisi pellolle ja löisi päänsä puun runkoon.
Vielä hauskenpaa on kun veneessä on tilipi tappi :D :D
Yksinkertaisten huumori kirjoitti:
On tosiaan köykäset naurujen aiheet mammoilla. Pierasin kerran hississä omg lol!
Höh - tiedoksesi, että tällä palstalla on vain murto-osa jotain mammoja, suurin osa on jotain ihan muuta jengiä.
Vierailija kirjoitti:
Vie Raili ja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies meni metsään löi päänsä oksaan.
Olisi vielä hauskempaa, jos mies menisi pellolle ja löisi päänsä puun runkoon.
Vielä hauskenpaa on kun veneessä on tilipi tappi :D :D
Mitä hauskaa tässä on? :-+
Olin ruokakaupassa mieheni kanssa. Kassalle päästyämme myyjä käänteli kurkkua ja etsi hintalappua. Olin jo kysymässä mieheltäni eikö hän muistanut punnita kurkkua, kun mieheni katsoi iloisesti hymyillen myyjään ja sanoi: "luulin, että se oli ilmainen!". Poistuimme kaupasta hillittömästi naurua tyrskien.
Vierailija kirjoitti:
Kouvolan ja Heinolan välillisellä tiellä on yksi sivutie ja luulin aina, että sen nimi oli Mulkkujärventie, mutta sitten kerran menin ihan läheltä katsomaan ja joku riiviö oli muuttanut i-kirjaimen l-kirjaimeksi. Nimi oiĺikin Muikkujärventie.
Olin monelle vannonut ja vakuutanut, että siellä on Mulkkujärventie.
Muikkusalmentie?
Aika moni noista "muikku"salmista on alun perin ollut nimenomaan mulkkusalmia... Paskalampia ja vittuvaarojakin on enää muutamia verrattuina alkuperäisiin :-)
Jenkeissä käydessäni erään ravintolan miestenvessassa oli kondomiautomaatti. Joku irvileuka oli kirjoittannut siihen: "this gum tastes like rubber" :D
Tänään nauratti kovasti Naton takii kun Jussi twerkkaa
Lemppari Fingerpori:
1. Heimo istuu naisen kanssa sohvalla, kun viereisestä huonesta kuuluu "Aaah!"
2. "Mikä se oli?" nainen kysyy. "Käyn katsomassa" vastaa Heimo ja poistuu olohuoneesta.
3. Heimo palaa tarkistusreissultaan vastaten hämmentyneen näköiselle naiselle: "Sulake laukesi"
Toinen lemppari on tämä Greg Daviesin tarina ajasta jolloin hän toimi opettajana koulussa, jossa opetettiin myös kuuroja lapsia: https://www.youtube.com/watch?v=yuXGpUR7fXA
Väsyneenä kun mulle iskee väsyhysterian aiheuttama nauruhepuli, niin en sitä saa loppumaan millään. Viimeksi näin kävi, kun mutsi oli mun luona käymässä ja olin pessyt pyykkiä. Pyysin häntä sitten auttamaan mua viikkaamaan jo kuivuneen pussilakanan. Mutsi nappasi pussilakanan narulta minun seistessä siinä vieressä ja tokaisi minulle, että ota päästä kiinni. No minähän tein työtä käskettyä ja otin mutsia toisella kädellä päästä kiinni. Mutsin hämmentynyt ilme ja "mitä sä teet?"-kysymys sai mut repeemään aivan totaalisesti, että lopulta vain kyyneleet valui silmistä sekä mulla että mutsilla, kun sekin vihdoin tajus mille mä nauran. Toinen vastaava tilanne oli ollut paria viikkoa aiemmin, mutten just nyt muista mikä silloin oli naurun syynä.
Mutsi myös soitti mulle tossa yksi ilta, kun olin juuri ajanut pihaan. Käytiin seuraava keskustelu:
Mutsi: "Joko oot himassa?"
Minä: "Just ajoin ruutuun. Kui?"
Mutsi: "Onks sulla puhelin siinä, kattosit mulle yhden jutun?"
Minä: "....No mitäpä luulet..."
Ala- ja yläasteen lempivitsi, joka löytyi koulun kirjaston vitsikirjasta.
Kaksi kakkaa leikki hiekkalaatikolla, ripuli meni kysymään pääseekö peliin
Kakat vastasivat: "Et pääse, täällä leikkii vaa kovat kaverit"
:---D
Varasin aikoinaan kaupassa töissä ollessani asiakkaalle puutarhatuolin. Näppärästi kirjoitin lappuun isoilla kirjaimilla että Ilmanen ja teippasin lapun tuoliin kiinni. Seuraavan kerran kun kävelin ohi, tajusin asiassa piilevän väärinkäsityksen vaaran. Ilmanen oli siis asiakkaan sukunimi. Onneksi kukaan ei ollut ehtinyt napata kyseistä "ilmaistuotetta" mukaansa :D
Fingerporiklassikot "Juhannussimaa", "Suvisaariston munaa" sekä "Elias Tapani Karhu".
Helvettiin joutumista ei kannata pelätä, kun ensikertalainen selviää puolella ja pääsee ehdonalaiseen.
Muuan Fingerpori mielessä minullakin:
1. ruudussa Heimo soittaa kaverilleen" Soitin, kun tulit mieleen."
2. ruudussa kaveri pölyimurin kanssa "Mistä tiesit?"