Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
mammanpoika kirjoitti:
Tälle idols esitykselle repesin täysin. Noi tuomareiden ilmeet jo ja sitte kun ajattelin, että sen kaverit varmaan sanonut sille että sulla ihan huippu ääni, että mene sinne vaan, sitten nauraneet kuoliaaks ittensä.
Tää alkoi naurattamaan hysteerisesti🤣🤣 Vedet valuu silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ilkeä, kaikkia kyykyttävä pomo oli tuonut jotain raivokohtaustaan hyvitelläkseen taukohuoneen jääkaappiin taatelikakun, ja kirjoittanut pöydälle lapun: "Jääkaapissa on taatelikakku!"
Pomon käyttämä tussi oli jäänyt lapun viereen, joten väänsin kaikessa hiljaisuudessa viestin muotoon "Jääkaapissa on taatelikakka!" En ikävä kyllä koskaan saanut nähdä pomon reaktiota lappuun, sillä joku pelokas työntekijä oli siivonnut lapun pois. Mutta itsekseni kyllä hirnuin tälle jutulle vielä pitkään.
Taatelikakka xD Kiitos aamun nauruista!
En muista oliko tämä jo tässä keskustelussa mutta on niin mainio että laitan tännekin.
Koulussa oli ollut ruokalan seinällä juliste, jossa oli siili juomassa maitoa ja sen päällä ruksi ja teksti "En hörpi" eli ohje että maito kuuluu juoda hörppimättä.
Vähän myöhemmin joku poika oli kirjoittanut ruotsin kokeeseen siili-sanan ruotsinkielistä vastinetta kysyttäessä "en hörpi" :DDD
Tää on kyl.. :'))
Ulkomaalainen meni lihakauppaan ja kysyi kauppiaalta:
-mita olla tama liha?
Kauppias:-maksaa.
U: -maksaa, maksaa, mutta mika olla tama liha??
K: -Niin, maksaa!
U: -Maksaa, maksaa, minulla kylla rahaa, mutta mika olla tama liha??
Kauppias huokaa:-vittu...
U: - Ooh, mina otta koko pala!!
Heräsin aamulla ja järkyttyneenä katsoin käsiäni ja jalkojani, jotka olivat yön aikana muuttuneet ihan tummiksi! Säikähdin, että onkohan tässä jokin henkeä uhkaava sairaus alkamassa! Kunnolla herättyäni ja kyetessäni jo johdonmukaisempaan ajatteluun purskahdin nauramaan.
Olin illalla mennyt väsyneenä sänkyyn, kunnes muistin, että kuivat kädet ja jalat olivat rasvaamatta. Kaappi, jossa rasvat ovat, oli sängyn vieressä ja pimeässä käsikopelolla otin rasvaa purkista ja levitin sitä reilusti. Olin pimeässä hoitavan rasvan sijaan ottanutkin itseruskettavaa voidetta, jonka olemassa oloa en muistanut. Voin vakuuttaa, että rutikuivaan ihoon käytettäessä ruskettava teho voimistuu reilusti!
Linnanmäen Salaman puuseinille on kirjoitettu kaikenlaista. Jostain syystä ”Rusina ei kuulu pullaan 2017” aiheutti hirveät naurut jonossa lueskellessani seinäkirjoituksia. Että sellainen poliittinen kannanotto.
Saara Aallon kansainvälinen ura koko maailman rakastama laulajatähtenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nauran ääneen noin pari kertaa vuosikymmenessä. Siis tosi tosi harvoin.
Tämä video jotenkin onnistui jopa minua naurattamaan ääneen.
Tämä oli hyvä, vois melkein sanoa että lol
Minulla taas pysyi edelleenkin pokka, vaikka katsoin myös jatko-osan.
Minua taas naurattaa sellaiset asiat, mitä tänne ei saa laittaakaan - tai saa, mutta otetaan heti pois.
Tietäisin nimittäin aivan poskettoman järjettömän tajuttomia juttuja, mutta mode ei hyväksyisi niitä...
Mintsku kirjoitti:
Tää on kyl.. :'))
Ulkomaalainen meni lihakauppaan ja kysyi kauppiaalta:
-mita olla tama liha?Kauppias:-maksaa.
U: -maksaa, maksaa, mutta mika olla tama liha??
K: -Niin, maksaa!
U: -Maksaa, maksaa, minulla kylla rahaa, mutta mika olla tama liha??
Kauppias huokaa:-vittu...
U: - Ooh, mina otta koko pala!!
mä kuolen...hahhhahhahhahhhhhhaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Tuttu oli partioporukan kanssa partiokämpällä yhtenä jouluna. Olivat jo pistämässä nukkumaan ku sitten ihmettelivät että mikä rapisee niin jumalattomasti lattian alla. Kurkkasivat sinne niin pieni jyrsijä (ei tietoa oliko päästäinen, myyrä vai hiiri) yritti hirveällä tuskalla ja vaivalla rahdata ilmeisesti päivän aikana lattialle pudonnutta kinkun palasta koloonsa joka oli siis isompi ku tämä jyrsijä itse. Julmettu ähinä ja puhina kuulemma vaan kuulu. :D
Ainoa mille repesin!!! :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin työasioissa soittaa henkilölle, jonka sukunimi on Uronen. Numerosta vastasi toinen henkilö, jolle esitin asiani pirteästi; "Urosta olen tässä yrittänyt useamman kerran saada kiinni". Työkaverini rupesi hihittämään hillittömänä, ja enkä asian tajuttuani pystynyt pitämään omaakaan pokkaa. Toisessa päässä puhelua kuulsi ihmettelevä ärtymys...
Tässä oli tämän ketjun ensimmäinen hauska juttu.
Reps. :D
Vierailija kirjoitti:
Mies meni metsään löi päänsä oksaan.
Olisi vielä hauskempaa, jos mies menisi pellolle ja löisi päänsä puun runkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räjähdin nauramaan tälle vitsille:
- Mitä Jeesus sanoi, kun sai sukset?
- Jee, sukset!Ystävä totesi pieleen menneestä asiasta tuohtuneena ”Voi Jeesuksen sukset”. Nauratti sekin. :D
Jumalan pilkka ei naurata - saatte pilkasta vain kirousta päällenne.
Vierailija kirjoitti:
Olin univelkasena kahvittelemassa kaverin kanssa ja ikävä kyllä emme kummankaan kotona, vaan kauppakeskuksessa. kaveri sai jostain päähänsä ruveta kertomaan 80-luvun koululaisvitsejä ja
"Mitä jeesus sanoi uimahallissa? Klooria klooria halleluja" sai minut hajomaan täydellisesti .
Meikkini levisivät, nenästäni tursusi räkää, käteni tärisivät niin etten saanut otetta kupista ja kähisin "klooria! Kaveri tuijotti minua huolestuneena ja järkyttyneenä, koko kaupunkireissu meni minun virnuillessani mielipuolisesti ja päästelessäni ihme kiekaisuja.
Pilkkaa, pilkkaa - kuumimmat tulet saat!
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten kaksplussan keskustelupalstalla oli ketju jossa korvattiin leffojen nimistä joku sana perse-sanalla. Se oli hervoton ketju. Persettä pappi Jaakobille nauratti pitkään 😂
Haista paska ja vedä se perse päähäsi hatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu, että yleensä parhaat naurut saa todella typeristä jutuista?
Juuri siitä.
Absurdi asia huvittaa.
Eli käytännössä mitä hullunkurisempi asia mielestäsi on sen hauskempi se on.
Huvittuminen on myös niin henkilökohtaista ja siihen vaikuttaa niin moni asia ja tekijä.
Esimerkiksi tätä selitystä kirjoittaessani tajusin, että jokaisen rivini tekstit pitenivät edellisestä vailla syytä.
Olen päättänyt luopua pölynimuristani. Tuntuu että se vain kerää pölyä