Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
Tässä ketjussa on paljon sellaisia juttuja joille seurassa varmasti nauraisin pissat housussa. Yleensä idiooteista idiooteimmat vitsit uppoo muhun, mutta kirjotettuna en saa näistä valitettavasti hepuleita, vaikka kuinka yritän. :D
Vierailija kirjoitti:
Itse nauran ääneen noin pari kertaa vuosikymmenessä. Siis tosi tosi harvoin.
Tämä video jotenkin onnistui jopa minua naurattamaan ääneen.
Tämä oli hyvä, vois melkein sanoa että lol
puhelinmyyntityössä ollessani joku mies vastasi aivan täydessä kännissä ja sen perus lehtimyyntipuheen puhuttuani mies nauroi niin paljon että hyvä jos henkeä sai vedettyä :D koitti sanoa monta kertaa jotain ja sain selvää vaan että en pysttthy ja sit aivan jäätävää räkästä naurua ja luurit
kummallisinta se että soitin tuon puhelun joskus iltapäivällä :D
siskon lapsi huus joskus kaupassa kassoilla että " MÄ HALUAN MUNAA" "ÄITI NYT SITÄ MUNAA"
kindermunasta kyse. Häpeän määrä oli suuri kun oli muutenki aivan täys kauppa :D kyllä siinä aikuisia nauratti. Siitä lähtien aloin muistuttamaan omia lapsiani aina että ei sitten huudella julkisilla paikoilla vaam sanotaan hiljaisella äänellä äidille:D
Sain taas naurukohtauksen kirjoitti:
Mua naurattaa aina miehen sarkastinen huumorintaju. Mietittiin rautakaupassa minkälaiset numerot uuden talon seinään hankitaan ja valitin siinä että kaks ykköstä on niin tylsät eikä mikään näytä kivalta. Hän sanoi siihen että otetaan sitten jotkut muut paremmat numerot :D
Aii että mä rakastan tällaista kuivaa huumoria. Moni luulee tyhmäksi kun ei tajua vitsiksi, noh näillä mennään, ehkä mullekkin vielä samalla huumorilla siunaantunut kumppani löytyy. :D
Kuulin tämän vitsin kaverilta joskus enkä muista sitä tarkalle, mutta nauroin hulluna.
Jänis ja kettu löysivät metsästä lampun ja sieltä tuli lampunhenki, joka kertoi että molemmat saavat kolme toivomusta. Yhden toiveen sai toivoa per päivä.
Ensimmäisenä päivänä kettu toivoi naarasketun ja jänis saappaat. Toisena päivänä kettu toivoi toisen naarasketun ja jänis moottoripyörän. Kolmantena päivänä kettu toivoi kolmannen naarasketun. Jäniksen vuoron tultua hän laittoi saappaansa jalkaan ja nousi moottoripyörän kyytiin huutaen "KETULLA EI SEISO!".
Vierailija kirjoitti:
Opi englantia Akun ja Mikin kanssa – Learn English with Battery and Microphone.
Hajosin tälle joskus ihan totaalisesti :D
Tää oli hauska, mutta onko tää vaan vitsi vai ollut oikeasti jossain käännöksenä? En oo kyllä silti koskaan tajunnut aiemmin. :D
Kuulin tän jutun joskus vuosia sitten radiosta. Se oli muistaakseni juuri ilmestyneestä kirjasta johon oli kerätty ihmisten noloja mokia.
Nainen oli päätynyt baarissa tapaamansa miehen luo yöksi. Mies oli joutunut lähtemään aamulla töihin, mutta sanoi että nainen voi jäädä nukkumaan pidempään ja lähteä kotiin ihan rauhassa. Näin tehtiin. Nainen kävi herättyään kakalla mutta vessa ei vetänytkään. Nainen ei kehdannut jättää pökälettä lillumaan vaan kalasti sen muovipussiin jotta veisi sen lähtiessään ulos roskiin. Nainen oli tekemässä lähtöä ja jätti lapun miehen keittiönpöydälle jossa kiitti ihanasta illasta sekä puhelinnumeronsa.
Nainen lähti tyytyväisenä kotiin kunnes matkalla yhtäkkiä tajusi ettei kakkapussi ole mukana, se oli unohtunut miehen keittiön pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Yllätin RAC keikalla kaks läskiä skiniä vessasta nussimasta. Nauratti ihan sikana ku ne tyypit ei mahtunu sinne koppiin. Oli pakko poistuu koko keikalta vaikka Vapauden risti oliski kiinnostanut.
Tää nauratti tällaista iäkkäämpääkin ihmistä tai ehkä kuitenkin enemmän lakoninen tyylisi kertoa juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä väsyneenä vitsi
"Miksi Röllin vene upposi?
-koska pohjasta puuttui tilipitappi"
Sai mut nauramaan ihan liian paljon.Nauroin niin etten melkein saanut henkeä :D Ihan loistava.
ÄÄH KUOLEMA EN TIEDÄ ETTÄ OONKO LIIAN VÄSYNYT MUTTA NAURAN :)
Joskus muinoin Suomi24 keskustelupalstalta:
Oudoin masturbointipaikkasi?
"On the moon in my spacesuit in 1969."
-Neil Armstrong
Olin asiakaspalvelijana eräässä virastontapaisessa. Luukulle tuli asiakas, jonka äidinkieli ei ollut suomi, puhuimme englantia. Hän puhui epäselvästi ja pyysin häntä tavaamaan osoitteensa "could you pkease spell your address", että saisin sen oikein kirjattua. Hän ystävällisesti ja vakavalla naamalla tavasi: "a-d-d-r-e-s-s" .
Pokka piti, mutta ei enää asiakkaan lähdettyä.
Muuten ilkeä, kaikkia kyykyttävä pomo oli tuonut jotain raivokohtaustaan hyvitelläkseen taukohuoneen jääkaappiin taatelikakun, ja kirjoittanut pöydälle lapun: "Jääkaapissa on taatelikakku!"
Pomon käyttämä tussi oli jäänyt lapun viereen, joten väänsin kaikessa hiljaisuudessa viestin muotoon "Jääkaapissa on taatelikakka!" En ikävä kyllä koskaan saanut nähdä pomon reaktiota lappuun, sillä joku pelokas työntekijä oli siivonnut lapun pois. Mutta itsekseni kyllä hirnuin tälle jutulle vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ilkeä, kaikkia kyykyttävä pomo oli tuonut jotain raivokohtaustaan hyvitelläkseen taukohuoneen jääkaappiin taatelikakun (...)
Anna kun arvaan, kyseessä oli erään ekokaupan narsistipomo Keski-Suomesta?
Tämä ei ole hauskaa vaan kamalaa. Olin viitisen vuotta sitten ensimmäistä kertaa yötä mieheni luona. Olimme tapailleet muutaman kuukauden ennen. Olen hieman ujo, pieni, söpöksikin sanottu nainen.
Harrastimme illalla vähän liiankin vaniljaista seksiä ja lopulta nukahdimme lusikkaan. Täydellinen ilta päättyi yöllä siihen, että herään aivan järkyttävän kovaan pieruun. Joka siis pääsi itseltäni mieheni reittä vasten. Miehenikin heräsi tai oli jo hereillä. Minua itketti ja oksetti, mutta yritin leikkiä nukkuvaa.
En onnistunut vaan tirskahtelin kuin mielipuoli, enkä saanut naurua loppumaan. Olin niin vihainen itselleni. Vasta nyt viisi vuotta tapahtuneen jälkeen, olemme voineet vitsailla asiasta. Minulla tosin tulee paha olo vieläkin kun ajattelen asiaa. Kyse ei ollut mistään pikku paukusta. Vannoin yöllä, että tapailu loppuu siihen, mutta onneksi kumpikin kykenivät jatkamaan ko. episodin jälkeen.
Mieheltä varastettiin luottokortti. Parin viikon päästä kaveri kysyi, onko kortti jo löytynyt. Mies vastasi, että ei ole. Kai olet ilmoittanut poliisille, että korttisi on varastettu? En ole, varas kuluttaa vieläkin vähemmän kuin vaimoni.