Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
421/990 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintola Pektopah naurattaa aina

Bilskolan autokoulua on kuulemma joku käynyt.

Vierailija
422/990 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli yhtenä päivänä töissä eväänä pala Riitan Herkun valmistamaa Metripitsaa (joka ei oikeasti ole metrin pituinen vaan n. 70 cm - kylllä, olen mitannut). Työkaveri katsoi pitsanpalaani ja totesi, että "jaa, oot ostanut kilometripitsaa".

En meinannut saada naurua loppumaan sen vertaa että olisin saanut pitsanpalan syötyä. :D

Voisitko jotenkin selittää, miksi tuo oli muka hassua? Muutenkin ketjutn jutut eivät ole ollenkaan hassuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/990 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta voi vetää sen johtopäätöksen, että kaikki eivät ole kovin älykkäitä.

Vierailija
424/990 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Pilates suomeksi?

Melilosvot.

Vierailija
425/990 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hidastunut Scatman:

Aatu! 😂

Vierailija
426/990 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä hollantia sanaakaan, mut toi toimittajan hihityskohtaus sai mut nauramaan niin, että vatsalihas revähti:

Ja joo, kimeeääniselle  miehelle eei sais nauraaa, mut oon joskus itekkin alkanut hihittään jollekin ihan toissijaiselle ja sitä ei vaan saa loppumaan...

Vierailija
427/990 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendaarinen linquistin hihvi saa vieläkin nauru kohtauksen aikaan

Vierailija
428/990 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkivene biisi naurattaa aina

tahattomasti siis englinannkielinen biisi kertosäe nakkiveneeltä

Vierailija
429/990 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskelin reissaamisesta uupuneena linja-autoaseman sisätiloissa jatkoyhteyttä odottamassa kun alkoi pierettää oikein kunnolla. Lähistöllä oli muitakin ihmisiä, mutta arvioin odotustilan taustamusiikin olevan riittävän kovalla, että se peittäisi pierun äänen joten päästin ilmoille aika mahtavan töräyksen. Välittömästi tämän jälkeen tajusin, että se "taustamusiikki" tuleekin itseasiassa mun nappikuulokkeistani. :D

Vierailija
430/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran tälle joka kerta enkä saa naurua loppumaan; monikulttuurisuus on rikkaus ja voimavara. 😂😂😂

Vierailija
431/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihdyin itseäni katselemalla Suomen Olympiajoukkueen edustusasuja. Repesin monta kertaa kun katselin niitä ja mietin miltä urheilijoista on tuntunyt, kun ovat romppeet vetäneet niskaan ja pitänyt pokerina seistä kameran edessä.

Vierailija
432/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä väsyneenä vitsi

"Miksi Röllin vene upposi?

-koska pohjasta puuttui tilipitappi"

Sai mut nauramaan ihan liian paljon.

Tämän lähettäjä, mä rakastan sua! 😘😂

Vierailija
433/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies istui toissapäivän aamuna vanhan puhelinpöytämme istuinosalle sitomaan kengännauhojaan, kun oli viemässä koiraa ulos. Istuinosa petti ja mies romahti siitä lattialle. Koira tuli vielä nuolemaan lattialle tippuneen miehen naamaa. Minua kyllä nauratti tuo näky.

Tästä tuli mieleen.

Mies otti kerran täyden lautasellisen spagettia ja käveli spagetteineen olohuoneeseen. Kompuroi sitten johonkin, ja spagetit lensi lautaselta lattialle.

Mies oli vihainen, koska siinä oli viimeiset spagetit. Siivosi sotkut jupisten ja puhisten.

Lopulta istuttiin pitkään hiljaa, mies oli edelleen vihaisen ja pettyneen näköinen.

Lopulta hän totesi vihaisena "Olisi enää puuttunut, että olisin kaatunut naamalleni siihen spagettiin".

Repesin aivan totaalisesti.

Vierailija
434/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala- ja yläasteen lempivitsi, joka löytyi koulun kirjaston vitsikirjasta.

Kaksi kakkaa leikki hiekkalaatikolla, ripuli meni kysymään pääseekö peliin

Kakat vastasivat: "Et pääse, täällä leikkii vaa kovat kaverit"

:---D

Nauraako joku oikeasti näille?

Vierailija
435/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räjähdin nauramaan tälle vitsille:

- Mitä Jeesus sanoi, kun sai sukset?

- Jee, sukset!

Ikivanha ja erittäin typerä vitsi.. :/

Joo, ainakin 50 vuotta vanha - kuulin tuon ällötyksen jo lapsena, kun kommarien kakara kertoi meille uskoville meitä kiusatakseen.

Tämän kaltaiset ihmiset ovat sitten tyhmiä ja ilkeitä, kun eivät yhtään ajattele, että moiset "vitsit" loukkaavat toisten uskoa ja mieltä.

Siis tässä oli kyse Jeesuksen (Jee! sukset!) kuluneesta ja huipputyperästä pilkasta.

Vierailija
436/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies istui toissapäivän aamuna vanhan puhelinpöytämme istuinosalle sitomaan kengännauhojaan, kun oli viemässä koiraa ulos. Istuinosa petti ja mies romahti siitä lattialle. Koira tuli vielä nuolemaan lattialle tippuneen miehen naamaa. Minua kyllä nauratti tuo näky.

Tästä tuli mieleen.

Mies otti kerran täyden lautasellisen spagettia ja käveli spagetteineen olohuoneeseen. Kompuroi sitten johonkin, ja spagetit lensi lautaselta lattialle.

Mies oli vihainen, koska siinä oli viimeiset spagetit. Siivosi sotkut jupisten ja puhisten.

Lopulta istuttiin pitkään hiljaa, mies oli edelleen vihaisen ja pettyneen näköinen.

Lopulta hän totesi vihaisena "Olisi enää puuttunut, että olisin kaatunut naamalleni siihen spagettiin".

Repesin aivan totaalisesti.

Minua ei koskaan naurata toisten onnettomuudet - tuossahan meni hyvät spagetit hukkaan... :-<

Tästä tulee ihan mieleen ne "hauskat kotivideot", jossa vaikka joku pikkulapsi putoaa päälleen keinusta ja voi sitä järjetöntä hohotusta!!! Olisiko hohotus jatkunut, jos olisi menneet niskat niks naks poikki???

Vierailija
437/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni kertoi että tämä tapahtui hänen nuoruudessaan. Hän oli töissä hautausmaalla. Yksi aamu hän oli haravoimassa hautausmaan polkuja, sitten hän näki jotain omituista: mies nousi ylös juuri kaivetusta haudankuopasta, sinne oli pudonnut kylän juoppo ja sammunut :D

Ylösnousemus!

Vierailija
438/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei voi kyllä ehkä tyrskähtämättä katsoa:

http://fotoshoppaus.com/wp-content/uploads/2014/03/niinisto-merkel-koss…

Vierailija
439/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketonen ja Myllyrinne-ohjelmassa mies käveli metsässä ja tarinoi samalla jostain henkilöstä. Yllättäen kesken lauseen mies alkoi vieriä kalliolta alas, kuului vain tömähdyksiä ja kamera jatkoi kuvaamista.

Vierailija
440/990 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi jota vanhat miehet kertovat ja kuvittelevat sen olevan totta, eli "mies paranee vanhetessaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi