Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
321/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

satutäti Tuuli Topelius.

Vierailija
322/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä laukku-leena luuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran töissä lattialle oli levinny jonku kosmetiikkaa joka teki lattiasta liukkaan, ja yks pyöreä (en tarkoita ylipainoinen, vaan muuten vaan ominaismuodoltaan pyöreä) mies liukastui siihen! Se oli hassun näköistä kun jalat lähti alta, ukko lähti ilmalentoon ja maahan osuessa kuului VALTAVA tömähdys! Parasta oli että mies itsekin nauroi hervottomasti maassa maatessaan.

Vierailija
324/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilta tuli kaikille seuraavanlainen sähköposti (meillä siis hoidetaan kaikki asiat joukkosähköpostilla): ”Olen valitettavasti huomenna lomalla.”

Hah, tosi valitettavaa varmaan! :D

Vierailija
325/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimetro. Viimeisin uutinen jossa koeajossa kaksi junaa ajoivat samalla raiteella toisiaan kohti.

Vierailija
326/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu oli partioporukan kanssa partiokämpällä yhtenä jouluna. Olivat jo pistämässä nukkumaan ku sitten ihmettelivät että mikä rapisee niin jumalattomasti lattian alla. Kurkkasivat sinne niin pieni jyrsijä (ei tietoa oliko päästäinen, myyrä vai hiiri) yritti hirveällä tuskalla ja vaivalla rahdata ilmeisesti päivän aikana lattialle pudonnutta kinkun palasta koloonsa joka oli siis isompi ku tämä jyrsijä itse. Julmettu ähinä ja puhina kuulemma vaan kuulu. :D

Vierailija
327/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkulainen pappa kävi ostamassa kullatun hieromasauvan.

Se on ny muaris

Mut täähän sopis paremminkin tamperelaisen sanomaks.

Vierailija
328/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumalan likoilla lihava pillu

Vierailija
329/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin joskus aikoja sitten mieheni hiuksia kotikoneella inttiä varten. Putsasin terästä/8mm mitasta kasaantuneet karvat kesken homman. Jatkoin keskeltä päätä ja kauhukseni huomasin että se mitta jäi laittamatta... =O En saanu moneen minuuttiin sanottua mitään kun nauroin niin kovasti sitä kiitorataa. Miestä ei naurattanut jostain syystä niin kovasti.. =D

Mulle on käynyt joskus ihan sama! Onneksi miestänikin nauratti kiva kiitorata keskellä päälakea :D

Vierailija
330/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on ihan huonoja. Ei naurata yhtään.

Senkin autisti!

Vierailija
331/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin työasioissa soittaa henkilölle, jonka sukunimi on Uronen. Numerosta vastasi toinen henkilö, jolle esitin asiani pirteästi; "Urosta olen tässä yrittänyt useamman kerran saada kiinni". Työkaverini rupesi hihittämään hillittömänä, ja enkä asian tajuttuani pystynyt pitämään omaakaan pokkaa. Toisessa päässä puhelua kuulsi ihmettelevä ärtymys...

Tässä oli tämän ketjun ensimmäinen hauska juttu.

Vierailija
332/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä leikkaussalissa oltiin siirtämässä vanhaa hieman dementoitunutta ja lonkkansa murtanutta rouvaa sairaalan sängystä leikkauspöydälle. Koska rouva oli isohko ja tietysti lonkastaan kipeä, niin avuksi siirtoon pyydettiin lisää henkilökuntaa. Paikalle tulikin osastomme kaksi rotevaa n 190cm miestä. "Onpas vahvoja tyttöjä!" mummo ihmetteli kun siirto oli rivakka. Vedessä silmin naurettiin sitten kommenttia jonkun aikaa.

Vierailija
333/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen nauroin kippurassa kyyneeleet silmissä iltapäivälehden toimittajan kommentille, että nyt olisi aika lähettää Euroviisuihin jokin kunnon iloinen popballadi eikä aina niitä tyypillisiä suomalaisia ranteet vaan auki -kappaleita.

Vierailija
334/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on enempi sarjaa "ei saisi nauraa mutta ei voi olla nauramattakaan".

Joskus vuosi-pari sitten sanomalehti Keskisuomalainen julkaisi uutisen parikymppisen miehen saaneen tuomion kaverinsa törkeästä pahoinpitelystä. Tuomittu ja kaverinsa olivat istuneet iltaa ja kesken kaiken heille oli tullut kinaa siitä, miten kirveellä lyönti torjutaan. Kaveri oli tarjoutunut demonstroimaan torjuntaa ja tuomittu puolestaan tarttui kirveeseen. No, kuten arvata saattaa, torjunta ei ihan onnistunut ja kaveri sai kirveen terästä päähänsä. Selvisi kuitenkin ilman pysyviä vammoja mutta hengenlähtö oli lähellä.

Uutisen mukaan tuomittu oli ollut käräjillä aivan hoo moilasena, että miten hänet muka voidaan tuomita törkeästä pahoinpitelystä. Kaverihan itse pyysi häntä lyömään kirveellä. Tuomitulle oltiin jouduttu vääntämään ilmeisen rautalangasta, että kaveri ei meinannut sitä, että häntä saisi lyödä niin, että siitä aiheutuisi hengenvaarallisia vammoja.

Uutisen loppukaneetti oli kuitenkin se, mikä sai pokan pettämään lopullisesti: "Tuomittu arveli molempien olleen vähintään 2,5 promillen humalassa ja kertoi, että heillä on aina iltaa viettäessään ollut tapana leikkiä kyseisen kirveen kanssa."

Vierailija
335/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin RAC keikalla kaks läskiä skiniä vessasta nussimasta. Nauratti ihan sikana ku ne tyypit ei mahtunu sinne koppiin. Oli pakko poistuu koko keikalta vaikka Vapauden risti oliski kiinnostanut.

336/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla bussissa istuessa vilahti sivusilmään etäämmältä pysäkkimainos jossa luki suurin keltaisin kirjaimin RUSASELLE TANKKAAMAAN. Ehdin räpäyttää pari kertaa jonka jälkeen silmät olivat poksua päästä pidättäessäni naurua (täysin en onnistunut..). Seuraavana päivänä selvinnyt mainostuksen aihe (Sexhibition-tapahtuma) avarsi asiaa.

Jos vitsi ei auennut, kyseessä sananmuunnos = munansaannos.

Vierailija
337/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räjähdin nauramaan tälle vitsille:

- Mitä Jeesus sanoi, kun sai sukset?

- Jee, sukset!

Ystävä totesi pieleen menneestä asiasta tuohtuneena ”Voi Jeesuksen sukset”. Nauratti sekin. :D

Vierailija
338/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi käveli puistossa machona ja törmäsi roskapönttöön.

Vierailija
339/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin lasten suusta kuullun jutun, jossa joku 1½-vuotias lapsi oli nähnyt isoisänsä päässä karvahatun, osoittanut sitä sormella ja sanonut, että "Mau". Sitten yhteen aikaan minua nauratti sana taapero ihan liikaa, kun ajattelin jotain pientä, juuri kävelemään oppinutta lasta, joka taapertaa kuin ankka vaikka eihän se edes ole naurun asia, jos lapsi ei osaa vielä kävellä kunnolla. Olen luultavasti jollain tapaa autistinen tai jotain, koska usein minua ei naurata ollenkaan sellaiset vitsit, joille muut nauravat kovasti ja minua taas naurattaa vastaavasti joskus asiat, joissa muut eivät näe mitään naurettavaa. Ei siis mitkään pahat asiat (esim. joku onnettomuus) vaan vaikka joku sana, tilanne tai jonkun ihmisen ilme jonka olen nähnyt, tosin en naura kenellekään päin naamaa vaan salassa kun olen yksin. Minusta siis monet asiat, jotka muille ovat huvittavia ei minulle ole sitä kun taas minulle huvittavat asiat eivät ole sitä muille. Erityisesti minua huvittaa erilaiset sanaleikit, sanojen väänteleminen ja muutenkin sanoilla ja kielellä leikkiminen. Ei ihme, että älykkyystestissä pärjäsin parhaiten kielellistä kykyä mittaavissa tehtävissä.

Vierailija
340/990 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa aina miehen sarkastinen huumorintaju. Mietittiin rautakaupassa minkälaiset numerot uuden talon seinään hankitaan ja valitin siinä että kaks ykköstä on niin tylsät eikä mikään näytä kivalta.   Hän sanoi siihen että otetaan sitten jotkut muut paremmat numerot  :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme