Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa matkakohteita jotka olivat teille PETTYMYKSIÄ! :D

Vierailija
28.10.2016 |

Minä olen reissannut todella paljon ja kaikki paikat vastanneet odotuksia, ei vielä yhtäkään pettymystä. Kiinnostaiskin kuulla mitkä paikat teille on ollu pettymyksiä, mitä odotitte, mitä saitte? Miksi olivat pettymyksiä jne :)

Kommentit (391)

Vierailija
21/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti pettymys, mutta Lontoon ruuhkat ja turistien paljous todella häiritsivät. Kallis, mutta yleisesti kehno palvelutaso.

Vierailija
22/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istanbul, ei sinällään mitään vikana, mutta olin odottanut jotain muuta.

Oma kokemukseni on, että Istanbul oli suorastaan ahdistava paikka. Teki mieli pois saapumista seuraavana päivänä. Prahakaan ei kolahtanut. Ehkä kyse on juuri ennakko-odotuksista ja mielikuvista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna. Ehdottomasti! En muista siitä mitään. Liikaa halpaa viinaa.

Vierailija
24/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Canaria, hyi hitto noi turistirantakohteet on kauheita.

Vierailija
25/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egypti, huono ruoka, kulttuuri jossa naista ei edes tervehditä, huono hygienia, turistia huijataan joka välissä...

Itsellä aivan eri kokemus ko. maasta. Tosin olin siellä mieheni ja kolmen poikani kanssa ja selkeästi nuo pojat varsinkin nosti mun arvostusta paikallisten silmissä. Ainoa, joka yritti huijata oli yksi taksikuski ja senkin paikallinen taksipoliisi pani saman tien ruotuun.

Vierailija
26/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappi ensimmäisellä reissulla lapsena todella iso pettymys. Kauhea ajomatka, eikä siellä mitään ollut. Ei edes ajettu riittävän pitkälle, että olisi alkanut oikeasti tulemaan korkeita tuntureita.

Aikuisena olen käynyt Lapissa useaan kertaan ja kokemus täysin erilainen. Aivan mahtava paikka ja ihanan rauhallista. Tuolta pitäisi mökki saada läheltä Norjan rajaa.

Vierailija
27/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia (split) oli suurin pettymys kaikista 17 maasta jossa olen käynyt. Seuraavaksi pohjois-Italia (Verona). Miksi? Koska myyntimielikuva oli aivan eri todellisuudessa. Parhaat kohteet Tsekki, Ranska, Thaimaa ja Peking (koska kiinalainen ruoka!!)

Vierailija
28/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Praha ja Budapest on olleet vähän plääh-paikkoja. Syynä ehkä osittain se, että tuli mentyä noihin keskellä kesää kuumimpaan aikaan ja kummassakin oli tällöin sietämätön helle eikä mitään rantaa missään. No, tiedänpähän nyt, ettei kaupunkiloma ja keskikesä sovi yhteen. En osannut myöskään arvostaa sitä kulttuuria. Myöskin palvelu ja paikallisten kielitaito oli vähän niin ja näin. Praha sopii niille, jotka tykkää ihan hirveesti oluesta. Jos ei tykkää, niin kannattaa valita jokin muu kohde.

Vierailija
29/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Los Angeles. Ylipäänsä se Jenkkien tippikulttuuri ja jatkuva rahan nyhtäminen ärsytti, lisäksi LA on niin älyttömän laaja, että siellä liikkumiseen tuhraantui kamalasti aikaa. Hotellit - samoin kuin New Yorkissa - kulahtaneita ja rempan tarpeessa vaikka ovat olevinaan jotain neljän tähden paikkoja. Ihmiset aika töykeitä ja itseään täynnä. Ravintolassa syöminen tolkuttoman kallista sen 20% pakollisen tipin takia.

Vietnam myös kuten joku aikaisemminkin kirjoitti. On vaan niin kommunismi näkyvillä ja se roskan ja roinan määrä tien poskissa oli ällöttävää. Kukaan ei näyttänyt viis veisaavan ympäristöstään.

Vierailija
30/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma,oslo ylihintaisia paikkoja,eikä mitään katsomista.

Vierailija
31/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona. Ruoka todella hyvää, mutta kaupunki on ruma kuin mikä. Vastoin odotuksia, ihmisetkin melko tyylittömiä.

Vierailija
32/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albufeira Portugalissa. En menisi toiste.

Samoin Edinburgh oli pieni pettymys. Toki hienoja maisemia ja rakennuksia paljon, mutta yleisesti ottaen aika harmaa kaupunki. Ei sellaista tunnelmaa, kuin olisi ajatellut.

Vierailija
33/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo matkustellut ihan hirveästi, mutta 10 maassa käyneenä voin todeta etten ole koskaan pettynyt matkaan! Menemme seuraavaksi Dubaihin joka jakaa mielipiteitä, saas nähdä... ylipäätään rakastan reissussa oloa vaikka tukholman risteilyllä tai jollain hotellilomalla ihan kotimaassa / virossa, kaikki käy, tärkeintä on tunnelma ja se että tulee käytyä vaikka museoissa, kaupunkikävelyllä, ulkona syömässä... tietty jotkut kohteet säväyttäneet erityisesti, Rooma ollut paras kaupunki tähän mennessä ❤

Vierailija
34/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallan Wien. Ok, keli ei silloin ollut kohdallaan joka vaikutti kokemukseen (elokuussa oli sellainen reilu 10 astetta ja vettä vihmoi) mutta toisaalta sillä kaupungilla ei ollut mitään annettavaa mulle. Toinen toistaan hienompia rakennuksia ja ostosmahdollisuuksia, mutta 'se jokin' sieltä puuttui. Ehkä vähän vanhemmalle kulttuuri-ihmiselle vois sopia.

Turkin Alanya. Siellä ei oo mitään muuta kun sitä auringon ottamista, feikkishoppailua ja biletystä. Olen käynyt auringon perässä itse kolmesti, mutta jos haluan paikkoja ja maisemia nähdä tai muuta niin suuntaan kyllä ihan muualle, Turkistakin löytyy hienoja paikkoja kyllä että ei sen puoleen, ei vaan Alanyasta.

Vierailija
35/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaihin pettyneet, mikä oli pielessä?

Vierailija
36/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona. Joo siis ihan kiva käydä, nauttia tapaksia ja viiniä ja katsella nähtävyyksiä mutta jotkut on hehkuttaneet sitä niin kauheasti että odotin enemmän. Ei tullut sellaista että pakko päästä uudelleen.

Vierailija
37/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milano. Tosi tylsä. Ravintolat jotenkin ihan piilossa? Ei löydetty juuri mitään hyviä. Muutenkaan ei mitään ihmeellistä. Ihmiset töykeitä.

Vierailija
38/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurghada – Never again.

Vierailija
39/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangkok. Kaupunki oli saasteinen, likainen ja tukahduttavan kuuma. Joka paikassa yritettiin huijata tavalla tai toisella. Mitään kovin erikoista nähtävää ei ollut - jos on nähnyt temppelin jossain päin Thaimaata, on nähnyt ne kaikki. Lähdin kaupungista pois heti tokana päivänä, eikä kaduta.

Vierailija
40/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubaihin pettyneet, mikä oli pielessä?

Paikalliset epäkohteliaita, uimaranta likainen, ei voinut kävellä minnekään vaan piti mennä metrolla tai taksilla. Paikassa ei mitään henkeä. Oli kai liian suuret odotukset koska monet olivat sitä niin kovasti kehuneet. Olen matkustanut paljon, 40 eri maata ja monessa useamman kerran. Dubai on ainut minne en menisi toiste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän