Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa matkakohteita jotka olivat teille PETTYMYKSIÄ! :D

Vierailija
28.10.2016 |

Minä olen reissannut todella paljon ja kaikki paikat vastanneet odotuksia, ei vielä yhtäkään pettymystä. Kiinnostaiskin kuulla mitkä paikat teille on ollu pettymyksiä, mitä odotitte, mitä saitte? Miksi olivat pettymyksiä jne :)

Kommentit (391)

Vierailija
1/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna  lokakuussa.

Vierailija
2/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai. Kamala pettymys valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola. Ei ollut Louis Vuittonin myymälää.

Vierailija
4/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi - onko siellä yhtään ranskalaista ihmistä?

Barcelona - ei mitenkään erityinen ja rantakin oli tupaten täynnä

Vierailija
5/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin Bodrum. Muka paikallisen väestön hienompi lomanviettopaikka, no ei siltä kyllä näyttänyt :D Ranta oli beige kivimurskainen ohut kaistale ja hotelli tupaten täynnä, myös paikallinen kulttuuri pänni: aina kun osti jonkun palvelun niin houkuteltiin ostamaan lisää, kun suostuit että pääsisit vaan sinne haluamaasi jalkahoitoon niin tarjotaan jotan VIELÄ lisää, ja vielä ja vielä... huh. Juu kulttuurieroja mutta pettymyksiä tässä kysyttiin, eikä mennä toiste.

Vierailija
6/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo.

Vierailija
7/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihtynyt Budapestissä, vaikka yritin ajatella mahdollisimman positiivisesti. Olen matkustellut paljon kaupunkikohteissa, mutta jatkuva hälinä ja liikennekaaos ärsytti. Kaduilla oli valtavasti kerjäläisiä ja kodittomia, palvelu oli useissa paikoissa hyvin tympeää ja lopulta olin tyytyväinen, kun pääsin kotiin. Olin tosin liikkeellä pahinpaan sesonkiaikaan, joten se varmasti vaikutti osittain negatiivisesti. Ehkä annan joskus Budapestille uuden mahdollisuuden.

Vierailija
8/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnam. Reissattiin Hanoista rannikkoa pitkin Saigoniin ja käytiin muutamassa kaupungissa siinä matkalla. En osaa edes itse sanoa mikä pettymyksen aiheutti, ehkä vertasin liikaa muihin Kaakkois-Aasian maihin joista olin pitänyt kovasti. 

Vierailija
9/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Canariaan petyin pahasti, eipä tarvitse toiste mennä... Riviera oli myös tavallaan pettymys, tai ne rannat, hirveitä muovituolihelvettejä jossa ihmiset meuhkasi ja kärtsäsi itseään. Jäin kaipaamaan luonnonkaunista merta. Firenze ei ollut pettymys, mutta ei kyllä vastannut mielikuviani, vaikka hauskan loman siellä vietinkin.

Vierailija
10/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhamina. Moni tuntuu hehkuttavan sitä, joten odotin jotain tosi sympaattista hygge-kaupunkia, mutta jotenkin mulla ei synkannut ko. paikan kanssa. En tiedä miksi. Ihan ok matkakohde silti, mutta tuskin tulee käytyä toista kertaa.

Vierailija
11/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montenegro. Kaunista maisemaa kyllä, mutta ei mitään kulttuuria, ruokakin aika onnetonta, palvelut olemattomia.

Vierailija
12/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia oli ihan täysin ylihypetetty paikka.

Vierailija
13/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna. Tylsä oli tai sitten minä, mutta ei ollut kiva kaupunki. Ainoastaan yksi mukava asiakaspalvelija.

Vierailija
14/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo. Sitä postikortti-illuusiota mikä muissa vastaavissa maailmankuuluissa kohteissa on, ei ollut onnistuttu rakentamaan. Kaikki täysin ylihinnoiteltua (kävin 2012). Mikään nähtävyyskään ei edes säväyttänyt sen enempää, vaikka olihan Big Benit yms. ihan hauska nähdä livenä. Laimea ja harmaa tunnelma koko kaupungissa, jäi vaan harmittamaan.

Vierailija
15/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Pariisi jollain tasolla. Oltiin nuoria ja rahaa oli vähän. Hotelli oli ilmeisen huonolla alueella, meteli yöllä valtava kun kadulla oli loputtomana jonona autoja maksullisia naisia katsastamassa. Syötiin ihan väärissä paikoissa, mieleen jäänyt "kengänpohja" tai mitä lie rottaa yritin nakertaa. Elokuun alun helteet iski päälle ja ystäväni sai auringonpistoksen. Lopuksi vielä matka lentokentälle viivästyi kun juna seisoi jollain asemalla tooodella pitkään ja ehdittiin lähtöselvitykseen portin jo sulkeuduttua. Jollain ihmeen ilveellä saatiin itsemme tosin lennolle. 

Näin keski-iän kynnyksellä saisin täysin erilaisen kokemuksen jos Pariisiin lähtisin, ehkä joku päivä. 

Vierailija
16/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istanbul, ei sinällään mitään vikana, mutta olin odottanut jotain muuta.

Vierailija
17/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venetsia. Haiseva, ahdas, paskovat pulut tulivat päälle, kallistakin. Ihana oli päästä pois.

Vierailija
18/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliini. Monet hehkuttavat rentoa iloista fiilistä, mutta ei ollut mielestäni sen kummempi kuin muutkaan Euroopan kaupungit. Rumempi tosin.

Vierailija
19/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti, huono ruoka, kulttuuri jossa naista ei edes tervehditä, huono hygienia, turistia huijataan joka välissä...

Vierailija
20/391 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma. Sekava kaupunki, en oikein aaanut otetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän