Olen kolmen lapsen yh ja leski. Miehet kohtelevat kuin p*skaa.
Minulla on kolme lasta: kaksi (ala-ikäistä) teiniä ja yksi alakoululainen. Mieheni menehtyi kaksi vuotta sitten sairauteen ja jäin leskeksi. Vaikka olenkin ihan hyvässä työssä, ei kolmen lapsen yksinhuoltaja elä herroiksi ja jouduimme muuttamaan pieneen asuntoon.
Nyt olen alkanut pyöriä deittisivuilla ja olen huomannut, että heti kun selviää että olen 3 lapsen yh, miesten kiinnostus lopahtaa. Kutsuttu jopa "kiertopalkinnoksi" ja "koko kylän polkupyöräksi" vaikka edesmennyt mieheni on kaikkien isä. Jos saisin valita, mies olisi edelleen täällä. Taidan olla tuomittu elämään yksin.
Kommentit (64)
Raadollista on, mutta miesten silmissä (nuorehko) leski-yh on kuitenkin laadukaampi kuin "tavallinen" yh -> Exä on poissa kuvioista, pl miehen sukulaiset, ja muutenkin nainen tuskin on ailahteleva tuuliviiri joka omaa typeryyttään on joutunut tilanteeseensa.
Itse olisin tyytyväinen jos deittimarkkinoilla tulisi asenteet noin selvästi ja heti kättelyssä esiin. Ei tarvitsisi tuhlata aikaa typeryksiin.
Vierailija kirjoitti:
"Minullahan ei kuka tahansa kelpaa".
Oikeastihan kyse on tästä. Turhaan sä siitä miehiä syytät.
Joo. Hirveä nirso kun ei se Pertsa 50v., elämäntapatyötön ja päivänsä alkoholin ja nettipelien parissa viettävä unelmien poikamies kelpaa.
Miten asuntosi koko liittyy miesten sikamaisuuteen ja deittailuun?