Olen kolmen lapsen yh ja leski. Miehet kohtelevat kuin p*skaa.
Minulla on kolme lasta: kaksi (ala-ikäistä) teiniä ja yksi alakoululainen. Mieheni menehtyi kaksi vuotta sitten sairauteen ja jäin leskeksi. Vaikka olenkin ihan hyvässä työssä, ei kolmen lapsen yksinhuoltaja elä herroiksi ja jouduimme muuttamaan pieneen asuntoon.
Nyt olen alkanut pyöriä deittisivuilla ja olen huomannut, että heti kun selviää että olen 3 lapsen yh, miesten kiinnostus lopahtaa. Kutsuttu jopa "kiertopalkinnoksi" ja "koko kylän polkupyöräksi" vaikka edesmennyt mieheni on kaikkien isä. Jos saisin valita, mies olisi edelleen täällä. Taidan olla tuomittu elämään yksin.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitse olevasi leski, niin asenne muuttuu kummasti.
Mainitsen kyllä nykyään, niin ei enää syytetä kaikkien kanssa lasten hankkimisesta. Monelle lapset tuntuu olevan silti este ja kynnyskysymys. Ymmärrän kyllä, mutta mä en valinnut jäädä yksin.
Ap
"Uhriudutko" deitelle samalla tavalla?
Miten niin vaatimustaso on automaattisesti hyväpalkkainen? Mulle se tarkoittaa ensisijaisesti normaalit elämäntavat omaavaa, tupakoimatonta ja muutenkin päihteetöntä elämäntapaa. Ja sellaista, jolla on korvienkin välissä jotain. Jos mies täyttää kriteerit, ei esim. Ammatilla ole niin väliä. Siis pitäisi olla vaan kunnollinen mies.
Onhan niitä ihmisiä, jotka eivät osaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja, ei kannata välittää noista, jätä omaan arvottomuuteensa. Mä tutustuin netissä kans yhteen ensin ihan mukavan oloiseen kaveriin, mutta sitten siltä lipsahti, kun kirjoiteltiin, että "ootko sä kuin veltto lahna". Törkeää, kostin pilkan. Pyysin kylään, kaveri tuli junalla matkan takaa, kun rinkutti ovikelloa, en päästänytkään sisään enkä sen jälkeen ottanut enää mitään yhteyttä. Löysin sitten pian tuon jälkeen nykyisen mieheni, jolta ei suusta tuollaisia sammakkoja pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsen kyllä nykyään, niin ei enää syytetä kaikkien kanssa lasten hankkimisesta. Monelle lapset tuntuu olevan silti este ja kynnyskysymys. Ymmärrän kyllä, mutta mä en valinnut jäädä yksin.
Ap
Kaikki eivät halua muiden lapsia elätettäväkseen, olipa ex sitten elossa tai ei. En minäkään ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKaikki eivät halua muiden lapsia elätettäväkseen, olipa ex sitten elossa tai ei. En minäkään ottaisi.
Kaikki eivät etsi elättäjää itselleen ja lapsilleen.
No mikset ole profiilisi pistänyt mainintaa, että olet leski ja löytyy lapsia?
Olet sitten itse hakenut lapsettomia miehiä, koska heillä on tuollainen asenne. Koitas kelpuuttaa lisääntynyt mies!
Vaikka kuinka ilmossa lukisi että ei etsi lapsille isää eikä elättäjää, niin ei kukaan todella kuvittele, että suhde on kuin kahden sinkun?
Oltaisiin toisen luona yökylässä ja tehtäisiin viikonloppureissuja?
Tosiasiassa aina on lapset esteenä, mielessä tai puheissa.
Parasta olisi kun lapselliset menisivät yhteen, tosin nämä uusperhekuviot voivat olla aika kivoja helvettejä joissa parisuhdelain ei pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKaikki eivät halua muiden lapsia elätettäväkseen, olipa ex sitten elossa tai ei. En minäkään ottaisi.
Joospa...
Ja jätät sitten naisen piltit lahjoittaa synttärinsä ja jouluna ja et osta jätskiä tai vie koko sakkia muumimaahan, voin vain kuvitella mäkätyksen ja riidat...vaikka kuinka olinsovittu ettei tarvitse elättää...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka ilmossa lukisi että ei etsi lapsille isää eikä elättäjää, niin ei kukaan todella kuvittele, että suhde on kuin kahden sinkun?
Oltaisiin toisen luona yökylässä ja tehtäisiin viikonloppureissuja?Tosiasiassa aina on lapset esteenä, mielessä tai puheissa.
Parasta olisi kun lapselliset menisivät yhteen, tosin nämä uusperhekuviot voivat olla aika kivoja helvettejä joissa parisuhdelain ei pelasta.
No ei varmasti kukaan niin kuvittele, mistä ihmeestä sait sen käsityksen. Mutta kun ihmiset tulevat tiettyyn ikään (aloittajakin lienee siinä, koska hänellä on jo teinejä) niin eipä niitä lapsettomia niin paljoa enää ole tarjolla. Valitettavasti osa joutuu nyt sitten tyytymään esim. leskeen tai sitten toki voi valita elämän ilman kumppania. Kuten joku jo totesi, sekin voi olla erinomainen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minullahan ei kuka tahansa kelpaa".
Oikeastihan kyse on tästä. Turhaan sä siitä miehiä syytät.
No ei tietenkään kelpaa kuka tahansa. Kelpaisiko sulle mieheksi joku elämänkoululainen? Mulla ei ole sellaisen kanssa mitään yhteistä.
ApKuulostat ylimieliseltä ihmiseltä. Ehkä miehet vaistoavat sen ja siksi suhtautuvat itsekin ikävällä tavalla? Sinun tulee nöyrtyä.
Aloittaja on lähettänyt kaksi viestiä ja palstalaisilla nousi karvat pystyyn :D
Jo niistäkin tuli ap:n ahneus ja pinnallisuus ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joospa...
Ja jätät sitten naisen piltit lahjoittaa synttärinsä ja jouluna ja et osta jätskiä tai vie koko sakkia muumimaahan, voin vain kuvitella mäkätyksen ja riidat...vaikka kuinka olinsovittu ettei tarvitse elättää...
No mikä lammas sinä olet jos sellaiseen suostut. Mulle ainakin on itsestäänselvää, että minä hoidan lapseni ja vastaan heistä aiheutuvista kuluista. Miesystävä yrittää väen vängällä välillä maksaa puolet esim. lomamatkoista mutta kertaakaan en ole suostunut. Tuskinpa olen yksittäinen poikkeustapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko hyvätuloinen (n. 70000e/vuosi) 36v mies. Kolme lasta olisi aivan ehdoton kynnys, vaikka nainen olisi miten mukava tahansa. Arki kolmen lapsen kanssa olisi todellakin liikaa, varsinkin kun kyse ei ole omista lapsista. En mitenkään pystyisi sitoutumaan tuohon. Ehkä raadollista/pinnallista, en tiedä, mutta näin se vain on.
Ehkä yksi lapsi menisi vielä, mutta mieluiten tapailen naisia joilla ei ole lapsia.
Kuten minä naisena tapailen mieluiten miehiä, joilla ei ole lapsia. Eikä minun tarvitse olla kenellekään selittämässä miksi lapset on kynnyskysymys tai joutua tälläisen "hyökkäyksen" kohteeksi, kuinka miehet on paskoja.
Vaikutat aika katkeralta, ehkä tapailisit miehiä, mutta miehet eivät halua tavata sinua?
Mitä vittua? Olenko minä jotenkin ilmaissut, että minulla olisi ongelmia tavata miehiä. : D
Se koira älähtää jne... :D
Onnea etsintään :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elossa olevan exän kanssa on sentään pieni mahdollisuus, että isä osallistuu elättämiseen ja tapaa lapsiaan, että parisuhteessa on myös sitä aikuisten aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ammatilla ole niin väliä, riittää kunhan käy töissä ja tienaa tarpeeksi
Olennaisin lisätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kelpaa kuka tahansa. Kelpaisiko sulle mieheksi joku elämänkoululainen? Mulla ei ole sellaisen kanssa mitään yhteistä.
ApEli vika todellakin sussa eikä miehissä.
Mikä sua vaivaa. Saatko jotain irti siitä että kylvät noita empatiaköyhiä heittoja. Paistaa vaan läpi se että sun kaltaiset ihmiset on syystä ilman rakkautta ja olet katkera kun naiset ei ole yleensäkään ole kiinnostuneita kaltaisistasi idiooteista. Säälittävää.
Onneksi APn kaltaiselle fiksulle naiselle löytyy tasoistaan seuraa. Netin treffisivustot on huono paikka etsiä elämänkumppania, siellä on usein vain itseriittoisia ja naisia alistavia seksin perässä juoksijoita. Löydät arvoisesi kumppanin kyllä muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko hyvätuloinen (n. 70000e/vuosi) 36v mies. Kolme lasta olisi aivan ehdoton kynnys, vaikka nainen olisi miten mukava tahansa. Arki kolmen lapsen kanssa olisi todellakin liikaa, varsinkin kun kyse ei ole omista lapsista. En mitenkään pystyisi sitoutumaan tuohon. Ehkä raadollista/pinnallista, en tiedä, mutta näin se vain on.
Ehkä yksi lapsi menisi vielä, mutta mieluiten tapailen naisia joilla ei ole lapsia.
Kuten minä naisena tapailen mieluiten miehiä, joilla ei ole lapsia. Eikä minun tarvitse olla kenellekään selittämässä miksi lapset on kynnyskysymys tai joutua tälläisen "hyökkäyksen" kohteeksi, kuinka miehet on paskoja.
Vaikutat aika katkeralta, ehkä tapailisit miehiä, mutta miehet eivät halua tavata sinua?
Mitä vittua? Olenko minä jotenkin ilmaissut, että minulla olisi ongelmia tavata miehiä. : D
Se koira älähtää jne... :D
Onnea etsintään :DD
Mihin etsintään? :D Kuvitteletko, että kaikki jotka tapailevat etsivät jotain esim. pysyvää?
Kysypä niiltä lapsiltsi myös haluavatko isän korvikkeen ja uusperheeseen noin lyhyen ajan kuluttua isän kuolemasta? Itse tein teininä kaikkien elämästä helvettiä, kun tätä kuviota väkisin yritettiin. Nyt asia ei koske minua, koska asun yksin ja päätän omasta seurastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli vika todellakin sussa eikä miehissä.
Mikä sua vaivaa. Saatko jotain irti siitä että kylvät noita empatiaköyhiä heittoja. Paistaa vaan läpi se että sun kaltaiset ihmiset on syystä ilman rakkautta ja olet katkera kun naiset ei ole yleensäkään ole kiinnostuneita kaltaisistasi idiooteista. Säälittävää.
Onneksi APn kaltaiselle fiksulle naiselle löytyy tasoistaan seuraa. Netin treffisivustot on huono paikka etsiä elämänkumppania, siellä on usein vain itseriittoisia ja naisia alistavia seksin perässä juoksijoita. Löydät arvoisesi kumppanin kyllä muualtakin.
Aloittajan asenteessa ei siis ole mitään vikaa? Hänellä joku oikeus tuomita joku kelvottamaksi tämän elämänkokemuksien myötä tuntematta edes tätä?
Aloittaja on lähettänyt kaksi viestiä ja palstalaisilla nousi karvat pystyyn :D