Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kolmen lapsen yh ja leski. Miehet kohtelevat kuin p*skaa.

Vierailija
28.10.2016 |

Minulla on kolme lasta: kaksi (ala-ikäistä) teiniä ja yksi alakoululainen. Mieheni menehtyi kaksi vuotta sitten sairauteen ja jäin leskeksi. Vaikka olenkin ihan hyvässä työssä, ei kolmen lapsen yksinhuoltaja elä herroiksi ja jouduimme muuttamaan pieneen asuntoon.
Nyt olen alkanut pyöriä deittisivuilla ja olen huomannut, että heti kun selviää että olen 3 lapsen yh, miesten kiinnostus lopahtaa. Kutsuttu jopa "kiertopalkinnoksi" ja "koko kylän polkupyöräksi" vaikka edesmennyt mieheni on kaikkien isä. Jos saisin valita, mies olisi edelleen täällä. Taidan olla tuomittu elämään yksin.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse olevasi leski, niin asenne muuttuu kummasti. 

Vierailija
2/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minullahan ei kuka tahansa kelpaa".

Oikeastihan kyse on tästä. Turhaan sä siitä miehiä syytät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on ansaittava.

Vierailija
4/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään kelpaa kuka tahansa. Kelpaisiko sulle mieheksi joku elämänkoululainen? Mulla ei ole sellaisen kanssa mitään yhteistä.

Ap

Vierailija
5/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä usko

t. yh since -98

Vierailija
6/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitse olevasi leski, niin asenne muuttuu kummasti. 

Mainitsen kyllä nykyään, niin ei enää syytetä kaikkien kanssa lasten hankkimisesta. Monelle lapset tuntuu olevan silti este ja kynnyskysymys. Ymmärrän kyllä, mutta mä en valinnut jäädä yksin.

Ap

Vierailija
7/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään kelpaa kuka tahansa. Kelpaisiko sulle mieheksi joku elämänkoululainen? Mulla ei ole sellaisen kanssa mitään yhteistä.

Ap

Eli vika todellakin sussa eikä miehissä.

Vierailija
8/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä olen eronnut kolmen lapsen äiti. Kun pyörin tinderissä, KUKAAN ei IKINÄ puhunut mulle tuollaisia. Jotkut ei halunneet tapailla lasten takia, mutta sehän on ihan ok. Myöhemmin löysin muualta uuden miehen, eikä ollut mitään vastaavaa hänenkään kanssaan. Hienosti on mennyt. Ettei nyt olisi ihan keksitty sun juttu? Vai 15-vuotiaitako olet yrittänyt iskeä?

Vierailija
9/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mies löytyi, vaikka on viisi lasta (kaksi jo aikuista) ja miehellä yksi. Oletko katsellut lapsellisia miehiä? Itse en olisi huolinut lapsetonta, koska arvomaailmat ovat niin eri. Mies teki aloitteen.

Vierailija
10/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyse on ihmisestä ei hänen elämän kokemuksista, kokemattomuudesta, koulutuksesta, työstä, jne. Jos toinen on hyvä tyyppi niin olkoon sitten vaikka elämäkoululainen.

Vierailija
11/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enpä usko

t. yh since -98

enpä usko

t.yh since -12

Vierailija
12/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se leskeyteen liity ainakaan, tosin itse leskeksi jäädessäni olin lapseton. Hyvin oli kunnioittava suhtautuminen. Sun kannattaa tosiaan mainita se leskeys.

Vierailija
13/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ap lasten takia laskea vaatimuksia. Eli ottaa joku vähemmän koulutettu esim juuri elämänkoululainen tai mies jolla on omia lapsia tms.

Vierailija
14/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku haukkuu koko kylän pyöräksi, niin itse ainakin täräyttäisin takaisin olevani leski miehelle joka on kaikkien lapsieni isä. Ja sitten kiittäisin kuitenkin kommentista, koska on ikävää tuhlata aikaa kusipäihin. Mukava että tyyppi teki asian heti alussa selväksi. Siis oman kusipäisyytensä ja naisvihansa. Olisi sitten kiva kuunnella sitä nikottelua. "E- enhän minä nyt sitä tarkoittanut.." Ikävästi toisille puhuvat ihmiset nauttivat vallantunteesta. Siitä että luulevat saavansa aiheutettua toisille pahaa mieltä. Niille pitää näyttää paikkansa. Toinen mahdollisuus on jättää tyypit huomiotta. Toisesta korvasta ulos.

Vierailija
15/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali

Vierailija
16/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syy on kuitenkin, jossain muussa kuin niissä lapsissa. Jo parin viestiin perusteella ap kuulostaa varsin ärsyttävältä.

Vierailija
17/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki yksinhuoltajat jo valmistautumassa illan miehen hakuun, kun kukaan ei ole vastavaa kokemusta jakamassa?

Vierailija
18/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valivali

Jep. Hyvin perinteinen tapaus. Käytännössä valittaa siitä, ettei löydy tarpeeksi varakasta ukkoa, josta saa varmasti taloudellista hyötyä.

Vierailija
19/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö elämänkoulaiseksi haukkuminen ole yhtä halventavaa, kuin koko kylän polkupyöräksi? Yleiset käsitykset muovaavat tiettyjä käsityksiä tietyistä ihmisryhmistä. Elämänkoululaisilla on oma maineensa, yksinhuoltajilla omansa ja ihminen on ennakkoluulojensa vanki. 

Jos sinä et ole valmis antamaan elämänkoulaiselle mahdollisuutta niin miksi sinunkaan sitä pitäisi saada?

Vierailija
20/64 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valivali

Jep. Hyvin perinteinen tapaus. Käytännössä valittaa siitä, ettei löydy tarpeeksi varakasta ukkoa, josta saa varmasti taloudellista hyötyä.

Aloitus kuulostaa tosiaan siltä, että joku pitäisi löytää maksamaan isompi asunto. Olisi hyvä ymmärtää, ettei uusi kumppani ole kiinnostunut kustantamaan enempää kuin hän itse ja hänen mahdolliset lapsensa tarvitsevat. Toki kustannusten jakaminen helpottaa molempia, jos vain löytyy halukkaita aloittamaan suur-uusperhe-elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi