Siis kuka tää nuori naismiljonääri on? Vain parikymppinen ja Vuosi tulot 800,00€
Kommentit (89)
Surullinen uutinen. Minullakin 20v tyttö ja voin vain kuvitella vanhempien ahdistuksen. Ei tuo raha onnea. Ilmeisesti elämä ei tarjoa riittävästi haasteita nuorelle neidille, kun niitä pitää löytää huumeiden ja aseiden avulla.
Kakola-Cristahan tuon on oltava! :D
Vierailija kirjoitti:
Hänen pitäisi tietenkin luopua omaisuudestaan, sitähän täällä arvostettaisiin.
Näyttäkää mulle se henkilö, joka saa perintönä perheyhtiön osakkeita, mutta ei ota niitä vastaan, koska ei ole niitä "ansainnut".
Tuollainen henkilö voi
-panostaa itsensä kehittämiseen, vaikka ei ole pakko. hakeutua useimpien maksukyvyn ulottumattomissa olevaan huippuyliopistoon. harrastaa vaikka filantropiaa!
tai
-kuseskella rahoja ympäriinsä, bilettää huumepäissään, vetelehtiä, nolata sukunsa, päivittää instagramia, mennä aina sieltä missä aita on matalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää mulle se henkilö, joka saa perintönä perheyhtiön osakkeita, mutta ei ota niitä vastaan, koska ei ole niitä "ansainnut".
Tuollainen henkilö voi
-panostaa itsensä kehittämiseen, vaikka ei ole pakko. hakeutua useimpien maksukyvyn ulottumattomissa olevaan huippuyliopistoon. harrastaa vaikka filantropiaa!
tai
-kuseskella rahoja ympäriinsä, bilettää huumepäissään, vetelehtiä, nolata sukunsa, päivittää instagramia, mennä aina sieltä missä aita on matalin.
Itse valitsisin jälkimmäisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään millaisia sankareita tässä maassa palvotaan. Wuhuu, joka kultalusikka hanurissa syntynyt huumeidenkäyttäjä. Saatana että vituttaa, varmaan moni kokkarinuori katsoo tuollaisia ylöspäin samalla kun sylkee työttömien naamalle.
Bitter much? Ja 90 yläpeukkua. Miks minä kokoomusnuorena katsoisin ylöspäin jotain rikollista? Meidän piireissä arvostetaan kyllä yrittäjiä ja omalla työllään rikastuneita, ei isoisän perustaman yrityksen pääomatuloilla eläviä rikollisia.
Jos jätetään tuo rikollinen pois määrittelystä, niin kyllähän Kokoomus nimenomaan pääoman ja sen omistajien asiaa ajaa.
Vai ajaako oikeasti muualla kuin vasemmiston mielikuvissa? Perehdy nyt vaikka ensialkuun Kokoomuksen periaateohjelmaan, sen jälkeen yleisesti lakialoitteisiin joita Kokoomus on ajanut. Se että pari kokoomuslaista on ajanut näitä suuryritysten asioita ei edelleenkään määritä koko puoluetta. Kokoomus on ainoa puolue joka ajaa esimerkiksi minun asioitani ja olen tavallinen palkansajaa joskin hyvätuloinen. SDP ja vasemmisto yrittävät vain ryövätä minulta sekä muilta palkansaajilta yhä enemmän rahaa. Sitä paitsi Kokoomus ei todellakaan ole mikään oikeistopuolue, välissä minullekin liian vasemmalla vaikken pidä itseäni erityisen oikeistolaisena. RKP se vasta suurrikkaiden puolue onkin.
Mutta pidä toki keksitty mielikuvasi kokoomuksesta ja julista sitä sydämesi kyllyydestä täällä. AV on vassaripalsta, jolla suurinosa on nimenomaan näitä nettosaajia, joten en ihmettele että kokoomusta lytätään ihan joka keskustelussa vaikkei se aiheeseen edes liittyisi.
Niin, Kokoomus ajaa sinulle pienempää palkkaa ja vähemmän veroja, vasemmisto enemmän palkkaa ja enemmän veroja, onko tuossa siis palkansaajan kannalta suurtakaan eroa :D
Kerropa ihmeessä perustelut väitteellesi. Kokoomus ei aja minulle pienempää palkkaa, eikä vasemmisto totisesti aja minulle suurempaa palkkaa. Olen ykstyissektorilla asiantuntijana töissä, Kokoomus pitää huolen siitä että Suomessa on yrittäjiä. Vasemmistoliito sen sijaan yrittää viedä minun työpaikkani ja tuottaa kaiken julkisella sektorilla minun palkkarahoillani. Ja niille verenimijöille edes 50% veroja ei riitä vaan lisää täytyisi saada. Mietipä siinä sitten että kumpaa minun kannattaa äänestää?
Edelleenkään en osaa päättää, oletko trolli vai tyhmä. Minäkin olen yksityissektorilla asiantuntijana. Palkkaa saan yleissitovan työehtosopimuksen minimin mukaan ja se on ihan ok. Mutta Kokoomushan näistäkin haluaa niistää. Veroprosentti on toki vuosien saatossa Kokoomuksen ansiosta pudonnut melkein 5% ja Suomi velkaantunut. En oikein pysty näkemään, mitä hyvää Kokoomuksen valtakaudella on saatu aikaan. Entistä huonommin menee Suomen taloudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama tyttö jolle joskus haettiin ensiasuntoa tv-ohjelmassa? Hänen isänsä oli kuollut ja sitä kautta perinyt melkoisesti. En millään muotoa osaa kadehtia tai haukkua kultalusikka perseessä -pennuksi. Miettikää nyt hetki jos osaatte. Monen perinnön taustalle kätkeytyy isoja tragedioita.
-
:D :D: :D Mitäh, siis liittyykö perinnön saamiseen JONKUN KUOLEMA? EN TÄTÄ OLISI ARVANNUT! :D :D :D
No minäpä olisin hyvinkin voinut arvata että kaltaisiasi älypäitä löytyy. Aloituksessa ei puhuttu perimisestä mitään. Minä arvelin että kyse voisi olla tytöstä joka peri isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama tyttö jolle joskus haettiin ensiasuntoa tv-ohjelmassa? Hänen isänsä oli kuollut ja sitä kautta perinyt melkoisesti. En millään muotoa osaa kadehtia tai haukkua kultalusikka perseessä -pennuksi. Miettikää nyt hetki jos osaatte. Monen perinnön taustalle kätkeytyy isoja tragedioita.
-
:D :D: :D Mitäh, siis liittyykö perinnön saamiseen JONKUN KUOLEMA? EN TÄTÄ OLISI ARVANNUT! :D :D :D
No minäpä olisin hyvinkin voinut arvata että kaltaisiasi älypäitä löytyy. Aloituksessa ei puhuttu perimisestä mitään. Minä arvelin että kyse voisi olla tytöstä joka peri isänsä.
Ei näkynyt asekaappia siinä tv-kämpässä.
"Nainen tunnusti huumausaineen käyttörikoksen. Hän oli käyttänyt kannabista ja pitänyt hallussaan 4,6 grammaa kannabista omaa käyttöään varten."
Kauhee narkkari joo :D
(ottamatta sen enempaa kantaa tohon tapaukseen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen henkilö voi
tai
Juu, no omapa on köyhyytesi. Puolet väestöstä on keskivertoa tyhmempiä. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen henkilö voi
tai
Juu, no omapa on köyhyytesi. Puolet väestöstä on keskivertoa tyhmempiä. Elämä on.
Hei kerran täällä vaan eletään. Ei mitään järkeä harrastaa jotain filantropiaa tai huippuyliopistossa patsastelua jos ei kerran tarvitse huolehtia huomisesta. Elämästä kannattaa nauttia eikä kärvistellä 9-5.
Vierailija kirjoitti:
"Nainen tunnusti huumausaineen käyttörikoksen. Hän oli käyttänyt kannabista ja pitänyt hallussaan 4,6 grammaa kannabista omaa käyttöään varten."
Kauhee narkkari joo :D
(ottamatta sen enempaa kantaa tohon tapaukseen)
Mietipä, mikä tunari saa olla, että jää kiinni parista grammasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen henkilö voi
tai
Hei kerran täällä vaan eletään. Ei mitään järkeä harrastaa jotain filantropiaa tai huippuyliopistossa patsastelua jos ei kerran tarvitse huolehtia huomisesta. Elämästä kannattaa nauttia eikä kärvistellä 9-5.
Tällä asenteella tervemenoa rautatieaseman piriporukoihin. Siellä pyöriikin jo yksi "mahtisuvun" perijä joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään millaisia sankareita tässä maassa palvotaan. Wuhuu, joka kultalusikka hanurissa syntynyt huumeidenkäyttäjä. Saatana että vituttaa, varmaan moni kokkarinuori katsoo tuollaisia ylöspäin samalla kun sylkee työttömien naamalle.
Kyllähän se kateutta saa aikaan kun saa 800 tuhatta tuosta vaan joka vuosi. Ihan sama vaikka vetelee huumeita tai mitä vaan niin rahan tosi suuren summan tuloa tilille ei estä mikään. Ja mikä parasta: kateelliset kuluttaa energiaa asian miettimiseen sen sijaan että älyäis tehdä omalle elämälleen jotain.
Olen ihan 99.99999% varma että tiedän kuka tää kyseinen tyttö on. Sattui sopivasti nimittäin tulemaan Suomeen juuri tänä ajankohtanakin, asuu ilmeisesti (ainakin osittain?) toisessa EU maassa, perhe tosin täällä. Seurasin nuorempana kiinnostuneena tän tytön sosiaalista mediaa, mutta nykyään vaikuttaa pääsääntöisesti eristäytyneen ja hiljentyneen somesta.
Haluan mun veikkaukselle vastauksen mutta en viitsi kyllä käräjillekkään soittaa kyselläkseni että oliko se tää :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan 99.99999% varma että tiedän kuka tää kyseinen tyttö on. Sattui sopivasti nimittäin tulemaan Suomeen juuri tänä ajankohtanakin, asuu ilmeisesti (ainakin osittain?) toisessa EU maassa, perhe tosin täällä. Seurasin nuorempana kiinnostuneena tän tytön sosiaalista mediaa, mutta nykyään vaikuttaa pääsääntöisesti eristäytyneen ja hiljentyneen somesta.
Haluan mun veikkaukselle vastauksen mutta en viitsi kyllä käräjillekkään soittaa kyselläkseni että oliko se tää :D
Ja unohtui sanoa, että perusteluina että ikä, ulkomaalainen ex-poikaystävä (en tiennyt tosin että amerikkalainen), elämäntyyli, perheen asunnot jne täsmäis ihan liian hyvin. Ja tietysti tää että "sattumalta" ilmestyi Suomeen.
Tosin tää mun tuntema on jo pidemmän aikaa hehkuttanut sober/terveys, elämäntyyliä, ja vaikuttaa aika symppikseltä mutta toisaalta voihan toi olla vaan silmänlumetta.
Jos lasketaan neljän prosentin tuotolla, niin omaisuus on hänellä 20 miljoonaa. Minulle riittäisi 2 miljoonaa, siitä sais 80t vuodessa, tulisin hyvin toimeen.
Aika ahkeraan täältä viestit poistuu ja muuallakaan netissä ei ole aiheesta Mitään keskustelua. No on vissiin rahaa valkopestä juttua. Mutta eipä silti, kyllähän ne jutut leviää.