Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis kuka tää nuori naismiljonääri on? Vain parikymppinen ja Vuosi tulot 800,00€

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset mersulla ja toiset ladalla kirjoitti:

Ihanaa kun surkimukset ovat raivoissaan. Kiitos.

Sepä on vaativaa omistaa jotain osakkeita ja käytännössä nettoilla lottovoittoja joka vuosi hamaan tappiin asti. Hienoa. Sellaista pitää kunnioittaa koska onhan se nyt vaativaa hommaa.

Vierailija
22/89 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä hieno omalla työllä miljoonansa ansainnut nuori nainen.

Kaksinaismoralismi on todella hienoa tässä maassa. Perijöitä halveksitaan mutta omalla työllään rahan tehneitä "riistoyrittäjiä" halveksutaan kyllä vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt kai omistajasukuun, tulot koostuvat lähinnä pääomatuloista.

Vierailija
24/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo Suomen rikkaimpien naisten listaa niin sieltä löytyy yksi "parikymppinen", joka on kyllä lähempänä 30v kuin 20v. Isällä joku firma... En tiedä onko just tämä kyseessä, mutta näköjään raha ja rikkauskin voi johtaa pahoille teille.

Vierailija
25/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi ois se hienoo, kun joka vuosi tilille kilahtais miljoona ja vois vaan hengailla pitkin maailmaa. työnteoksi riittäis se, että olisi osakkaana perheen firmassa ja välillä pistäis nimmarin johonkin paperiin. ei taida nämä oikeat miljonäärinuoret kauheesti hehkuttaa itseään instagramissa? ehkä heillä on joku salainen vip-instagram :D

Vierailija
26/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa joka lantista joka peritään on maksettu verot moneen kertaan ja joku ne rahat on ansainnut. Ehkä sinullakin olisi enemmän jos keskittyisit oman tilanteesi parantamiseen sen sijaan että kitiset siitä mitä muilla on.

Vierailija
27/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen pitäisi tietenkin luopua omaisuudestaan, sitähän täällä arvostettaisiin.

Näyttäkää mulle se henkilö, joka saa perintönä perheyhtiön osakkeita, mutta ei ota niitä vastaan, koska ei ole niitä "ansainnut".

Vierailija
28/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän R vai K?

Vierailija
29/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vitsi ois se hienoo, kun joka vuosi tilille kilahtais miljoona ja vois vaan hengailla pitkin maailmaa. työnteoksi riittäis se, että olisi osakkaana perheen firmassa ja välillä pistäis nimmarin johonkin paperiin. ei taida nämä oikeat miljonäärinuoret kauheesti hehkuttaa itseään instagramissa? ehkä heillä on joku salainen vip-instagram :D

Yleensä se menee niin, että koko ikänsä miljonäärinä ollut ei kauheasti niillä rahoilla koreile ja postaile mitään luksusjuttuja somessa, niin tekevät lähinnä äkkirikastuneet, joilla homma menee hattuun. Poikkeuksia toki on, esim. se Ecclestonen tytär (yäk!).

Vierailija
30/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää mulle se henkilö, joka saa perintönä perheyhtiön osakkeita, mutta ei ota niitä vastaan, koska ei ole niitä "ansainnut".

Ei tietenkään pitäisi, kuka tahansa varmasti ottaisi perityt osakkeet/omaisuuden vastaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kyseisen henkilön omaisuutta pitäisi jotenkin arvostaa. Peritty raha on aina perittyä, ja kunnia ja arvostus omaisuuden kartuttamisesta kuuluu aina jollekin muulle.

Vierailija
31/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pitäisi, kuka tahansa varmasti ottaisi perityt osakkeet/omaisuuden vastaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kyseisen henkilön omaisuutta pitäisi jotenkin arvostaa. Peritty raha on aina perittyä, ja kunnia ja arvostus omaisuuden kartuttamisesta kuuluu aina jollekin muulle.

Joten osoitat arvostamattomuutesi halveksimalla sekä omaisuutta että omistajaa joka ei mielestäsi ole "ansainnut" moista.

Vähän outo asenne yleisesti muttei suomessa. Suomessa porukka luulee että jos johonkin pitäisi suhtautua neutraalisti niin se tarkoittaa sitä että se neutraali suhtautuminen pitää osoittaa maksimaalisella halveksunnalla. 

Vierailija
32/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten osoitat arvostamattomuutesi halveksimalla sekä omaisuutta että omistajaa joka ei mielestäsi ole "ansainnut" moista.

Vähän outo asenne yleisesti muttei suomessa. Suomessa porukka luulee että jos johonkin pitäisi suhtautua neutraalisti niin se tarkoittaa sitä että se neutraali suhtautuminen pitää osoittaa maksimaalisella halveksunnalla. 

Eh, tuo oli mun ensimmäinen kommenttini tässä ketjussa.

Vierailija
33/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama tyttö jolle joskus haettiin ensiasuntoa tv-ohjelmassa? Hänen isänsä oli kuollut ja sitä kautta perinyt melkoisesti. En millään muotoa osaa kadehtia tai haukkua kultalusikka perseessä -pennuksi. Miettikää nyt hetki jos osaatte. Monen perinnön taustalle kätkeytyy isoja tragedioita.

Vierailija
34/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te haluatte silti antaa lisää rahaa tuolle naiselle ja ottaa köyhältä loputkin pois. Reilua?

Vierailija
35/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se sama tyttö jolle joskus haettiin ensiasuntoa tv-ohjelmassa? Hänen isänsä oli kuollut ja sitä kautta perinyt melkoisesti. En millään muotoa osaa kadehtia tai haukkua kultalusikka perseessä -pennuksi. Miettikää nyt hetki jos osaatte. Monen perinnön taustalle kätkeytyy isoja tragedioita.

Niinpä. Itse en perinyt mitään miljoonia todellakaan, mutta vanhempani menehtyi vaikeaan sairauteen (olen vasta parikymppinen) ja perin kuitenkin kuusinumeroisen summan. Ei todellakaan kannata olla kateellinen, tekisin mitä vain että saisin hänet takaisin :(. Monen perinnön takana on jotain tällaista ja nuokin rahat oli vanhempani itse ansainnut työnteolla eli ollaan ihan tavallisesta suvusta.

Vierailija
36/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse en perinyt mitään miljoonia todellakaan, mutta vanhempani menehtyi vaikeaan sairauteen (olen vasta parikymppinen) ja perin kuitenkin kuusinumeroisen summan. Ei todellakaan kannata olla kateellinen, tekisin mitä vain että saisin hänet takaisin :(. Monen perinnön takana on jotain tällaista ja nuokin rahat oli vanhempani itse ansainnut työnteolla eli ollaan ihan tavallisesta suvusta.

Voithan sä lahjoittaa rahasi pois jos et niitä tarvi

Vierailija
37/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didem ei taida tienata noin vähän

Vierailija
38/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä lahjoittaa rahasi pois jos et niitä tarvi

Sanoinko, että en tarvitse? Tai no oikeastaan en varmaan tarvitsisikaan, koska olen itsekin käynyt töissä koko lyhyen elämäni ja aion jatkaa samalla lailla jatkossakin mikäli työtä riittää :)

Vierailija
39/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tän naisen pitäisi tehdä? Hän on nyt vaan sattunut syntymään rikkaaseen perheeseen. Kukaan meistä ei ole perhettämme valinnut. Pitäisikö hänen kipata oskkeet roskikseen? Voi jumaliste hyväksykää että elämässä ei mene nallekarkit tasan ja kyllä se katkeruuskin siitä helpottuu.

19N

Vierailija
40/89 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia on Suomessa nolla kappaletta.