Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naiset,kertokaa miksi ruma mies ei kelpaa teille?

Vierailija
27.10.2016 |

Totuus pöytään!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Suomessa juuri pariuduttaisi jos miehen rumuus olisi este naisille.

Vierailija
22/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut sekä komeiden että "rumien" miesten kanssa parisuhteessa. Ihan ylläri tuli, että samallalailla pettivät myös nämä rumat :) luulisi että arvostaisivat jotenkin enemmän kun ovat saaneet heitä tasokkaamman naisen, vaan ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha ihan kuin miehet olisivat vähemmän pinnallisia mitä puolison ulkonäköön tulee. Kaveriporukassani on tällainen kolmekymppinen mies jota ei ole onnistanut geenilotossa. Hän on ruma, huonokroppainen ja hänellä on surkeat elintavat. Rööki palaa ja alkoholi maistuu. Ei urheile ja syö paljon roskaruokaa. Ja minkälaisen naisen hän haluaa? Parikymppisen, kauniskasvoisen, blondin fitness typyn. Siis ihan oikeasti hän kelpuuttaa vain ne kaikista kauneimmat ja hyväkroppaisimmat. Sitten hän valittaa miten kukaan nainen ei ole hänestä kiinnostunut ja miten hän olisi niin hyvä ja ihana kumppani. Koomisinta on se että hän syyttää naisia siitä että he eivät arvosta hänen "kilttiä" luonnettaan vaan tykkäävät vain kusipäisistä pahoista pojista. Miten hän on olevinaan yhtään sen jalompi tai parempi ihminen jos häntä kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö?

Ei sinulla mitään tuollaista miestä ole kaveriporukassa. Koostit vain stereotypian palstajutuista.

Vierailija
24/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat miehet miksi teille ei kelpaa ruma nainen?

Kyllä kelpaa kunhan rumuus ei ole sisäistä tai huonojen elintapojen (päihteet, mässääminen, tupakka) aiheuttamaa. Tämän kriteerin täytän itsekin, joten en mielestäni vaadi liikoja

Vierailija
25/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha ihan kuin miehet olisivat vähemmän pinnallisia mitä puolison ulkonäköön tulee. Kaveriporukassani on tällainen kolmekymppinen mies jota ei ole onnistanut geenilotossa. Hän on ruma, huonokroppainen ja hänellä on surkeat elintavat. Rööki palaa ja alkoholi maistuu. Ei urheile ja syö paljon roskaruokaa. Ja minkälaisen naisen hän haluaa? Parikymppisen, kauniskasvoisen, blondin fitness typyn. Siis ihan oikeasti hän kelpuuttaa vain ne kaikista kauneimmat ja hyväkroppaisimmat. Sitten hän valittaa miten kukaan nainen ei ole hänestä kiinnostunut ja miten hän olisi niin hyvä ja ihana kumppani. Koomisinta on se että hän syyttää naisia siitä että he eivät arvosta hänen "kilttiä" luonnettaan vaan tykkäävät vain kusipäisistä pahoista pojista. Miten hän on olevinaan yhtään sen jalompi tai parempi ihminen jos häntä kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö?

Ei sinulla mitään tuollaista miestä ole kaveriporukassa. Koostit vain stereotypian palstajutuista.

Voi kuule tietäisiptä vain. Niin hullulta kuin se kuulostaakin tuollaisia miehiä on oikeasti olemassa. T. aiemman viestin kirjoittaja. Tiedän kyllä miksi tällä miehellä on rima niin korkealla naisten ulkonäön suhteen koska hän on kerran seurustellut sellaisen täydellisen fitness kaunottaren kanssa. Hän vielä itse sanoi että seuraavan tyttöystävän pitäisi olla vielä kauniimpi että voisi näpäyttää exäänsä. Hänen järkytyksekseen niitä kauniita nuoria naisia ei kuitenkaan ole jonoksi asti vaikka kerran on onnistanut. 

Vierailija
26/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaunis, olen kasvanut komeiden miesten perheessä ja suvussa enkä kiihotu miehessä luonteesta tms., vaan lähinnä ja ensisijaisesti ulkonäöstä.

Vierailija
27/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä mielenkiintoinen asia tämä naisten vaatimuslista miehien ominaisuuksista.

Monille naisille ei lyhyt mies kelpaa, ei vaikka olisi komea tai normaali.

Vierailija
28/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies nykyään:

- vähintään amk tason koulutus, mielellään yliopisto

- vähintään keskimittainen, mielellään joku 185cm

- naama vähintään keskitasoa ja kroppa sellainen jonka eteen pitää käydä aktiivisesti salilla tai urheilla muuten

- vakityöpaikka on oltava. Eikä tietenkään mitään duunarihommia vaan toimihenkilö.

Jos näitä kriteereitä et täytä, niin otat joko jonkun ylipainoisen yksinhuoltajan tai olet yksin. Keskitasoa ei ole.