Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset suhtautuivat sinuun tämän jälkeen? (Kestäiskö nettikirjoittelusi päivänvaloa)

Vierailija
27.10.2016 |

Jos joutuisit suoraan televisiolähetykseen, jossa kaiuttimesta kuuluisi kaikki kommentit ja mielipiteet jotka olet tännekin kirjoittanut.
Paikalla olisi myös kaikki muut kirjoittelijat ka joutuisit kasvokkain kohtaamaan vaikka ihmisen jota olet täällä sanonut läskiksi ja haukkunut hänen lapsiaan. Tai kohtaisit siellä kirjoittelijan jonka mielestä sinulla ei ole oikeutta lisääntyä jne.

Eli miten paljon nettiminäsi eroaa sinusta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. En ole ilkeä IRL, enkä netissä.

Vierailija
2/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiminäni ei paljoakaan eroa henkilöstä joka olen.

Kirjoittelen tänne harvakseltaan. Pysyn asiallisena koska minulla ei ole tarvetta arvostella tai hyökätä anonyyminä kenenkään kimppuun.

Silmittömän vihan ja rivouksien suoltaminen ja keskustelujen häiriköinti nimettömänä on joko mielenvikaisen tai äärimmäisen katkeran ja poljetun ihmisen käytöstä. Jolla ei ole ketään jolle ilmaista itseään tai maailman vääryyttä. Koen että asiallinen käytös ja terve itsehillintä on itseään kunnioittavan ja tasapainoisen ihmisen käyttäytymistä. Hän toteuttaa tätä taitoaan huolimatta siitä onko näkymättömänä netissä ja kotonaan tai julkisessa paikassa toisten ihmisten parissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahasti eroa. En käytä netissäkään rumaa kieltä, enkä esim kirjoita halventavasti mistään ihmisryhmästä. Toki kirjoitan suurempaan mielipiteeni, mitä esim päin naamaa sanon, mutta yksittäisiä ihmisiä en pyri moittimaan. Suurin nolous olisi ylipäätään täällä kirjoittelu, ja tietty kärjekkyys. Ja pahinta olisi varmaan se, että olisin nimettömänä maininnut jotain lähipiiristäni, joka sitten muuttuisi tunnistettavaksi juoruiluksi.

Vierailija
4/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten paljon nettiminäsi eroaa sinusta?

100% tietenkin. Ei näillä ole mitään väliä, kun kaikki tietävät nämä trölleiksi.

Vierailija
5/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nettikirjoitukseni räväytettäisiin valkokankaalle muiden ihmisten nähtäville ja heille kerrottaisiin, että minä olen kirjoittanut ne, en joutuisi häpeämään. Jotkin kirjoitukseni ovat rajuja ja särmikkäitä, mutta nekin ovat aina palautettavissa periaatteisiini, joita ilmennän käytöksessäni ja puheissani myös irl.

Tämä "kaikki nettikirjoitukseni" tarkoittaa viime vuosien kirjoituksia. Nuorempana sitä on tullut kirjoiteltua kaikenlaista asiatontakin, valitettavasti. Ainakin liioiteltua niin paljon, että se meni jo valehtelun puolelle...

Suosittelen vilpittömästi lopettamaan ilkeilyn ja kieroilun netissä (vilpittömät "huumoritrollaukset", jotka eivät kohdistu kehenkään henkilöön ja vilpittömien tarinoiden sepittäminen on ihan ok). Elämä muuttuu paljon iloisemmaksi, kun mahdollisuuksiensa mukaan kantaa hyvää hedelmää niin netissä kuin irl.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
6/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä haukkunut täällä ketään läskiksi.

Ehkä olen liioitellut ja ollut sarkastinen, mutta uskon, että selviytyisin vaikka noin kävisi.

Vierailija
7/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku toisia tai ole muutenkaan ilkeä. Sen sijaan kaikki paljastukset ja henkilökohtaiset asiat joista täällä olen keskustellut hävettäisivät. :D

Vierailija
8/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa elämää kuule ihan se ja sama. Henkilökohtaisesti en yleensä hauku ihmisiä netissäkään. Turha ottaa yleistä kirjoitettua paskaa henkilökohtaisesti. Täällä en nimellä ole haukkunut juuri julkkiksiakaan. Että sais mennä itseensä se joka stalkkaai puhelimeni. Siitä saa nykyään rangaistuksen.

Vierailija
9/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennys mikä on yleistä paskaa: politiikka, alkoholismin vihaaminen, mielipiteiden sanominen joistain asioista yms. Turha ottaa itseensä. Ihan sama. Jossain mielentilassa lausuttu väärä lause ei paljoa paina. Stalkkauksesta sen sijaan saa rangaistuksen.

10/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilittänyt tänne (muualle en kirjoittelekaan maileja lukuunottamatta) avioliitostani ja miehestäni melko suorinkin sanakääntein, joten kyllähän siinä korvat punertuisivat. Pitäisi ehkä muuttaa lopullisesti USAan. 

Mielipiteideni takana seison, en kiusaa ketään enkä ilkeile vaikka joskus suorasanaisemmin kirjoitan.

Nettiminäni ei sinänsä eroa livepersoonastani muuten kuin että en haluaisi, että täällä keskustelemani parisuhdejutut päätyisivät Suomessa isoonkin tietoon nimelläni. Suomessa en ole aiheesta jutellut (livenä) kuin sisarusteni kanssa. USAssa on eri juttu. Siellä (tietyn kaupungin tietyissä piireissä) on niin kamalasti huhuja, ettei pieni osa totuutta haittaisi.

Vierailija
11/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ironiaa, sarkasmia ja mustaa huumoria myös oikeassa elämässä.

Vierailija
12/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljastanut täällä mm. mielenterveys-, perhe- ja työongelmiani, joiden olisi kiusallista tulla yhdistetyksi oikeisiin ihmisiin. Muilta osin kirjoitteluni paljastumisessa ei olisi ongelmaa. Täällä kirjoittelu on rohkaissut minua ilmaisemaan avoimemmin mielipiteitäni myös kasvotusten.

Vierailija
13/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen paljon provoja eli keksittyjä pikkutarinoita. Kieltämättä joukossa on muutama arveluttava. :)

Vierailija
14/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielelläni kohtaisin kasvokkain vaikka helnycin kanssa, koska tiedän hänet feikiksi.

Vierailija
15/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Se on taitolaji

16/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein mielelläni kohtaisin kasvokkain vaikka helnycin kanssa, koska tiedän hänet feikiksi.

Minäkin olisin sinun kanssasi ihan mielelläni vastakkain. Minusta olisi kiva nähdä ilmeesi kun selittelet millä 'tiedät minut feikiksi' :D. Tosin taidat olla sen luontoinen, että sen jälkeen levittelisit kostoksi kaikki kertomani nimelläni eteenpäin.

Vierailija
17/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Se on taitolaji

Ja jos joku piirtää sen kuvan mitä mä kuvailen niin se on hyvä vaan. Tai poimii vitsin sieltä täältä. ;)

Vierailija
18/19 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ap että provosoiko kirjoituksesi sypoa

Vierailija
19/19 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin sinun kanssasi ihan mielelläni vastakkain. Minusta olisi kiva nähdä ilmeesi kun selittelet millä 'tiedät minut feikiksi' :D. Tosin taidat olla sen luontoinen, että sen jälkeen levittelisit kostoksi kaikki kertomani nimelläni eteenpäin.

Ei siinä varmaan edes  selityksiä tarvittaisi, näkeminen riittäisi "todisteeksi", enkä usko, että minua kiinnostaisi jakaa tarinoitasi eteenpäin, ei ne niin hyviä ole. Ja on minulla mielikuvitusta omastakin takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä