Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka ostaa niitä Lidlin jogurtteja joissa on niitä karkkeja? Ihan oikeesti?

Vierailija
26.10.2016 |

Tulkaa tunnustamaan näin anonyymisti. Pakkohan niitä jonkun on ostaa kun niitä on myynnissä.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ainoastaan keskituloisena lidl:n jugurtteja.Ne on paljon parempia kuin valion "lirut"

Vierailija
42/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei varmaan ole kyse siitä jos ostatte yhden karkkijogurtin pikku piltillenne kerran viikossa karkkipäivänä. Kyse on niistä ketkä kehtaa kuluttaa noita jokapäiväisessä elämässä.

Tämähän se. En mäkään tuomitse jos silloin tällöin antaa lapsille epäterveellistä ruokaa, mut miettikääs niitä lapsiriepuja jotka syö noita joka päivä. :( ja mä oon ihan varma et niitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan joskus harvemmin kun lidlissä käyn:-D ihan olen 24- vuotias yksinelävä opiskelija ja minusta ne on hyviä! Enkä ole ylipainoinen tms:-D

Vierailija
44/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka näitä ostatte, kertokaapa vähän itsestänne. Eteenkin se, ostatteko noita lapsillenne.

Minkä eteen?

Vierailija
45/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan ostan itselleni esim menkkahuuruissa.

Sinkku N27

Tää on ehkä ainoa ymmärrettävä selitys.

Vierailija
46/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kymmenessä vuodessa ja yleensä syödään pelkkää kurkkua ja juodaan vettä ja ollaan sika nättejä ja liian laihoja joten ime ite tyhmä ap!! Voi teitä:DDD

Vierailija
47/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon ostanut lapsille noita, kun ovat olleet kipeänä tai muuten vaan olen halunnut yllättää.. Muutaman kerran vuodessa ja kyllähän ne on lapsille hyvin maistunut. En tiennyt tekeväni kamalaa vääryyttä.. :-)

Vierailija
48/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina suklaavanukkaita jääkaapissa koska jos ei ole niin lapset pyytävät. Mutta. Kun niitä on kaapissa niin kukaan ei syö. Nytkin sanoin että syökää pois, päiväys menee kohta. Eikä kukaan ole syönyt. Kun vanukasta saa aina eikä se ole kiellettyä niin kappas, ei tee enää mieli.

Sama on suklaamurojen kanssa. Ostin kun pyysivät mutta eivät syö. En viitsi heittää pakettia pois koska sitten taas pyydetään niitä kaappiin pilaantumaan. Eivät syö edes riisimuroja. Tosin mun mielestä niissä on ihan yhtä huonot ravintoarvot kun suklaamuroissa. Lemppariaamiainen on paistettu kananmuna.

Lidlin karkkijoguja en ole ostanut mutta varmasti ostaisin jos muksut pyytäisivät. Ennustaisin että eivät pitäisi. Karkeistakin kelpaa vain tietyt.

Vierailija
49/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinaan ostaa esim.niitä Halloween-vaahtokarkkeja ku en löytäny maitojauhetta Lidlistä, jota kyl tarviin.

Vierailija
50/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan näitä välillä työpäivän kahvitauolle - eihän ne terveellisiä ole, mutta auttaa skarppaamaan iltapäivällä. Useimmiten ostan hedelmiä tai skyrejä tätä varten, mutta en kiellä itseltäni satunnaista herkuttelua. Piristää työpäivää. :)

-Lapseton N24, normaaleissa mitoissa.

Vierailija
51/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ostaa joskus koska olen lapsenmielinen. En vaan ole tiennyt että niitä on. Ei Liidelistä voi koskaan varmasti tietää mitä siellä on ja milloin. Siksi en ole yleensä siellä käynytkään T:työtön pummi 

Vierailija
52/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 🙋 nam! Ne on osa spesiaali vapaapäivän aamupalaani, kera lidlin nakkicroissantin, appelsiinimehun, hedelmien ja pikkolo kuohuviinipullon. Tyyliin kesäloman eka päivä, matkallelähtöpäivä tai joku muu spesiaalitilanne. Olen ihan tavalinen duunarityttö/nainen, ikä kylläkin jo 30 paremmalla puolen 😄 Tyydyttikö vastaus?

Vierailija
53/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ostettiin tänään yksi ja vielä lapselle.

Ei kannata yöuniaan menettää tämän vuoksi, ap. :)

Vierailija
54/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan noita lapsille ehkä kerran viikossa ja joskus silloin tällöin syön yhden itsekin. Lapset ovat kaikki hoikkia ja aktiivisesti liikkuvia, iältään ovat 4, 7 ja 10 vuotta. Olen akateemisesti koulutettu ja tuloni ovat jonkin verran yli keskitason. Ydinperheessä eletään. 

Vierailija
55/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan noita jatkuvasti lapsilleen syötä. Satunnaisia herkkuja, niin kuin vaikka suklaavanukkaatkin.

Vierailija
56/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka näitä ostatte, kertokaapa vähän itsestänne. Eteenkin se, ostatteko noita lapsillenne.

Ei ole lapsia, itsellemme joskus ostetaan hassuttelujuttuna. Kolmikymppisiä ollaan, minä alanvaihtaja (tradenomi/aiemmin valtionhallinnossa, nykyisin henk.koht. avustaja/lähäriopiskelija) ja mies filosofian tohtori (fysiikka), joka toimii asiantuntijatehtävissä. Harrastetaan lukemista, kiipeämistä, lenkkeilyä ja mies pelaa myös tietokonepelejä. Mitäköhän vielä.. Asutaan vuokralla helsinkiläisessä lähiössä.

Vierailija
57/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tää meni selkeesti ihan väärin.Tänne haluttiin sellaisia vastauksia että yh-Leena 45 v painoindeksi 46,vuositulot alle 10 000 ostaa näitä joka päivä lapsilleen. Sitten voitaisiin joukolla säälinsekaisesti paheksua kun köyhät on niin rappiolla.Ei rikkaat ja koulutetut syö mitään muuta kuin vihanneksia. Onneks me ollaan parempia kuin ne ja meidän lapset ei syö yhtään mitään. Ajatelkaas!

Vierailija
58/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina suklaavanukkaita jääkaapissa koska jos ei ole niin lapset pyytävät. Mutta. Kun niitä on kaapissa niin kukaan ei syö. Nytkin sanoin että syökää pois, päiväys menee kohta. Eikä kukaan ole syönyt. Kun vanukasta saa aina eikä se ole kiellettyä niin kappas, ei tee enää mieli.

Sama on suklaamurojen kanssa. Ostin kun pyysivät mutta eivät syö. En viitsi heittää pakettia pois koska sitten taas pyydetään niitä kaappiin pilaantumaan. Eivät syö edes riisimuroja. Tosin mun mielestä niissä on ihan yhtä huonot ravintoarvot kun suklaamuroissa. Lemppariaamiainen on paistettu kananmuna.

Lidlin karkkijoguja en ole ostanut mutta varmasti ostaisin jos muksut pyytäisivät. Ennustaisin että eivät pitäisi. Karkeistakin kelpaa vain tietyt.

Sori, unohtui. Ydinperhe, minä työntekijä, mies ylempi toimihenkilö, kaksi lasta. Velkainen okt, kaksi autoa ja kultainennoutaja.

Vierailija
59/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia, itsellemme joskus ostetaan hassuttelujuttuna. Kolmikymppisiä ollaan, minä alanvaihtaja (tradenomi/aiemmin valtionhallinnossa, nykyisin henk.koht. avustaja/lähäriopiskelija) ja mies filosofian tohtori (fysiikka), joka toimii asiantuntijatehtävissä. Harrastetaan lukemista, kiipeämistä, lenkkeilyä ja mies pelaa myös tietokonepelejä. Mitäköhän vielä.. Asutaan vuokralla helsinkiläisessä lähiössä.

Ostetaan muuten myös joskus niitä nougat-täytteisiä murotyynyjäkin Lidlistä :D

Vierailija
60/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap töissä Valiolla? Tai jollain muulla maitotuotevalmistajalla? Tai S-ryhmässä tai Keskolla? Näemmä on tullut asiakaspalautteissa pyyntöjä vastaavasta tuotteesta eikä sitä osata tai voida valmistaa. Olet liian läpinäkyvä ja TYHMÄ!!!! Karkkijugurtti ei ole sen pahempi kuin Valion sokerisotkut tai moni muu vastaava(esim. lisäaineita sisältävät muka-terveelliset proteiinirahkat tai aspartaamilla makeutetut light-jugurtit). Lidlissä vain yksinkertaisesti on toimiva tuote jota ei kilpailijoilla ole ja siitä ap nyt kiukuttelee. Keskity omiin ituihisi, anna muiden syödä omat ruokansa rauhassa ja pidä turpasi kiinni!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme