Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka ostaa niitä Lidlin jogurtteja joissa on niitä karkkeja? Ihan oikeesti?

Vierailija
26.10.2016 |

Tulkaa tunnustamaan näin anonyymisti. Pakkohan niitä jonkun on ostaa kun niitä on myynnissä.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDD mä just tänään söin sellasseen xdd noh sokeripommi oli kyllä mut hyvää xd.

Vierailija
22/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lidlinpaska tuotteita 1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kerran ostanu. Lapset haluaa välillä "karkkienpäiväkarkiksi" jotain muuta "herkkua" jota normaalisti ei osteta. Joskus ovat ostaneet suklaamuroja, kerran noita jogurtteja. Eivät tykänneet. Ei ole ostettu toista kertaa.

Suklaamurot on terveellisyyden perikuva tuohon jogu-shittiin verrattuna..

Enpä usko.

Vierailija
24/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran veljenpoika pyys tollasta ja minä nauraa räkätin päin naamaa. On nykyään meidän sisäpiirin vitsi:D On se kyllä muru<3

Vierailija
25/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kerran ostanu. Lapset haluaa välillä "karkkienpäiväkarkiksi" jotain muuta "herkkua" jota normaalisti ei osteta. Joskus ovat ostaneet suklaamuroja, kerran noita jogurtteja. Eivät tykänneet. Ei ole ostettu toista kertaa.

Ai vielä piti kertoa itsestäkin. Oon kahden lapsen yh...

...joka on reilusti keskituloinen, korkeakoulutettu, täyspäiväisesti töissä ja kotona syödään yleensä itse tehtyä kotiruokaa. Ei saada lapsilisän lisäksi muita tukia jne.

PS. Millaisia vastauksia odotat?

En odota mitään. En ihan oikeasti tiedä kuka noita ostaa.

Jos sä olet kerran ostanut niin en tuomitse, vaan ihan oikeesti, eikö susta ole järkyttävä ajatella et joku syöttäis tuollaista lapselleen jatkuvasti?

Mun silmissä menee kategoriaan limua tuttipullosta.

Vierailija
26/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin ostetaan. Ei nyt usein koska lidl ylipäätään on niin paska kauppa, ettei siellä usein viitsi käydä, mutta sitten kun käyn niin ostan usein paistopisteeltä jotain + noita jugurtteja. Lapset ei syö sitä jugurttia, mutta jaan niistä rakeista heillekkin heidän omiin juguihin kun pyytävät.

Hehheh..

Vierailija
27/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ostetaan :D ollaan ostettu jo kauan. Niitä missä on jotain suklaarakeita ja sitten niitä karkkijugurtteja myös nykyään. Se suklaarakeilla oleva on muuten oikeesti hyvää

Onko sulla lapsia? Syötätkö heille tuollaista paskaa?

Olemme hieman keskituloista paremmin toimeentuleva perhe. Ja olen itse perheen "lapsi". 19v ja äippä on ostanut noita jo vuosien ajan meille, aina silloin kun Lidlissä piipahtaa. Ollaan kaikki hoikkia ja hyväkroppaisia :)

Luulisi että jo 19-vuotias tietäisi edes jonkin verran ravinnon laadun tärkeydestä ja siitä että se hoikkuus ei kerro paskaakaan terveyden tasosta. Mutta ei kai sitä voi kauhallista vaatia jos on lusikalla annettu.

-toinen 19v

Vierailija
28/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? En ole edes huomannut mainittuja karkkijugurtteja. Suklaaraejugurttia minäkin ostan ja pidän siitä. Se on raikkaampaa kuin Danonen vastaava. Lisäksi ostan kirsikkajugurttia, se on myös suurta herkkuani. Kolmosen mainitsemaa paskaa en ole maitotuotehyllyssä havainnut. Mikä ihmeen hinku teillä joillakin on nimittää kaikkea sellaista, mistä ette itse pidä, paskaksi? Olette kasvattamattomia paskiaisia!

Pitääkö tästä oikeesti vääntää? Ravintoarvo on tasan 0.

Vierailija
29/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs nyt hetki oikeesti... lapsilla on karkkipäivä kerran viikossa ja jos ne ottaa sen karkin sijaan sinä päivänä herkuks sen jugurtin niin mitähän pahaa siinä on. Sama kun mä jätän korvapuustin joku herkkupäivä syömättä ja syön sen sijaan ranskanleipää.

Eikai se tarkota että niitä joka päivä syödään ja anteeks mutta meiän karkkipäivänä syödään ihan kyllä just jokainen sitä mitä kaupasta haluaa. Siks just se on KARKKI/HERKKUpäivä.

Ja ihan lääkäri olen ammatiltani, kiitos kysymästä.

Vierailija
30/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ostanu, ku mun mielestä karkit ja hapanmaitotuotteet ei vaan kuulu yhteen, ei varsikaan kahvi/suklaa-jogurtti/rahka yhdistelmä.. 😨

Me herkutellaan oikeilla karkeilla ja syödään jogurttia aamupalalla ja ehkä iltapalalla..

Vierailija
31/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut koskaan, vielä. Enemmän kiinnostaa se, miksi ap kysyy. Ja miksi toisten ostokset tai ruokavalio noin paljon kiinnostaa? Halua nostaa omaa egoaan lauseella "meillä ei moista p@skaa osteta"? Muutaman epäterveellisen herkun ostaminen ei kerro perheen asioista, kuten muusta ruokavaliosta tai tuloluokasta mitään.

Vierailija
32/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyseistä tuotetta ostanut, mutta ihan hyvin voisin ostaa. Meidän lapsillamme on kerran viikossa karkkipäivä. Silloin ostetaan karkkia, jätskiä, sipsejä tai jotain muuta herkkua. Ihan hyvin se herkku voisi olla tuollainen karkkijugurttikin. En ymmärrä, mikä katastrofi siitä voisi seurata lapselle tai mitä se muka kertoisi perheemme sosio-ekonomisesta asemasta.

Vierailija
33/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan joskus ostaa. Aivan sama, onko viikonlopun lasten toiveaamupala tuo vai joku muu sokerijogurtti. Syödään 90% terveellisesti lähes kokonaan kasvisruokaa, paljon marjoja, hyvin harvoin mitään herkkuja eikä ikinä juoda mehua (paitsi syksyllä omaa omppumehua) tai limsaa. Viikonloppuna lauantain aamupala voi olla vaikka muroja tai jogurttia, joskus lättyjä tai pannukakkua.

Vierailija
34/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vielä piti kertoa itsestäkin. Oon kahden lapsen yh...

...joka on reilusti keskituloinen, korkeakoulutettu, täyspäiväisesti töissä ja kotona syödään yleensä itse tehtyä kotiruokaa. Ei saada lapsilisän lisäksi muita tukia jne.

PS. Millaisia vastauksia odotat?

En odota mitään. En ihan oikeasti tiedä kuka noita ostaa.

Jos sä olet kerran ostanut niin en tuomitse, vaan ihan oikeesti, eikö susta ole järkyttävä ajatella et joku syöttäis tuollaista lapselleen jatkuvasti?

Mun silmissä menee kategoriaan limua tuttipullosta.

Ei ap kysynyt, syötätkö niitä lapsillesi jatkuvasti vaan kuka niitä ostaa. Huomaatko kysymyksissä mitään eroa?

Vierailija
35/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei varmaan ole kyse siitä jos ostatte yhden karkkijogurtin pikku piltillenne kerran viikossa karkkipäivänä. Kyse on niistä ketkä kehtaa kuluttaa noita jokapäiväisessä elämässä.

Vierailija
36/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, av-mammathan on aina niin täydellisiä. Ainoastaan luomi ja vegaaniruokaa itse tehtynä!

Vierailija
37/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, av-mammathan on aina niin täydellisiä. Ainoastaan luomi ja vegaaniruokaa itse tehtynä!

siis luomu* 

Vierailija
38/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuotio ap viiniä? Miksi sellaista pjaskaa? Ravintoarvo nolla ja sairaudet vaanii oven takana.

Miksi kukaan ylipäätään mitään? Kun kaikesta tulee syöpä!

Vierailija
39/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan ostan itselleni esim menkkahuuruissa.

Sinkku N27

Vierailija
40/111 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan ehkä kerran kahdessa, kolmessa kuukaudessa.

Silloin harvoin kun lidlissä käydään, karkkipäivän herkuksi menee samassa sarjassa kuin suklaavanukkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi