Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten h joku voi käyttää 100k lainan maksuun 25 vuotta aikaa???

Vierailija
26.10.2016 |

Itse, ja tuttavapiirini huonompituloisetkin henkilöt maksaneet tuollaisen lainan 5-10 vuodessa pois ja ostaneet sijoitusasunnon jos toisenkin. Ilman mistään normaalielämisestä pihistelemättä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap säästelee ja kupsahtaa juuri kun pääsisi rahuleistaan nauttimaan :D nooh perilliset kiittää!

Sallikaa mun nauraa!! :) Täytän 30 tänä vuonna ja asunto on jo pari vuotta ollut maksettu, nauttiakin olen kerennyt, sekä säästää sijoitusasuntoa varten, jonka hankinta on ajankohtaista puolen vuoden päästä!

Että se sitten siitä kupsahtamisesta...

Vierailija
42/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap säästelee ja kupsahtaa juuri kun pääsisi rahuleistaan nauttimaan :D nooh perilliset kiittää!

Sallikaa mun nauraa!! :) Täytän 30 tänä vuonna ja asunto on jo pari vuotta ollut maksettu, nauttiakin olen kerennyt, sekä säästää sijoitusasuntoa varten, jonka hankinta on ajankohtaista puolen vuoden päästä!

Että se sitten siitä kupsahtamisesta...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eiköhän se sinkulta onnistu jos yksin ostaa 100 000 asunnon ja palkka ei ole iso

Vierailija
44/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisten vihamielisiä kommentteja aloitusta ja aloittajaa kohtaan. En ole itse tuohon suoritukseen päässyt, mutta en ole tämän saavuttaneille kateellinen.

Vierailija
45/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkuthan sijoittaa rahojaan ja siksi tekee vain minimi lyhennyksiä lainaan eli mahdollisimman pitkä maksuaika lainalle

Vierailija
46/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset mankuu ja alapeukuttaa!!! ;)

Vierailija
47/47 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä?

Otin asuntolainaa 50000€ -2001 maksan sitä 800€/kk ja vielä on velkaa jäljellä 76000€.

Taisi jäädä yksi 0 pois....?

Ei jäänyt,summat ovat ihan oikeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi