Miten h joku voi käyttää 100k lainan maksuun 25 vuotta aikaa???
Itse, ja tuttavapiirini huonompituloisetkin henkilöt maksaneet tuollaisen lainan 5-10 vuodessa pois ja ostaneet sijoitusasunnon jos toisenkin. Ilman mistään normaalielämisestä pihistelemättä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap säästelee ja kupsahtaa juuri kun pääsisi rahuleistaan nauttimaan :D nooh perilliset kiittää!
Sallikaa mun nauraa!! :) Täytän 30 tänä vuonna ja asunto on jo pari vuotta ollut maksettu, nauttiakin olen kerennyt, sekä säästää sijoitusasuntoa varten, jonka hankinta on ajankohtaista puolen vuoden päästä!
Että se sitten siitä kupsahtamisesta...
Ap
no eiköhän se sinkulta onnistu jos yksin ostaa 100 000 asunnon ja palkka ei ole iso
Ihmettelen ihmisten vihamielisiä kommentteja aloitusta ja aloittajaa kohtaan. En ole itse tuohon suoritukseen päässyt, mutta en ole tämän saavuttaneille kateellinen.
jotkuthan sijoittaa rahojaan ja siksi tekee vain minimi lyhennyksiä lainaan eli mahdollisimman pitkä maksuaika lainalle
Kateelliset mankuu ja alapeukuttaa!!! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä?
Otin asuntolainaa 50000€ -2001 maksan sitä 800€/kk ja vielä on velkaa jäljellä 76000€.Taisi jäädä yksi 0 pois....?
Ei jäänyt,summat ovat ihan oikeita.
Sallikaa mun nauraa!! :) Täytän 30 tänä vuonna ja asunto on jo pari vuotta ollut maksettu, nauttiakin olen kerennyt, sekä säästää sijoitusasuntoa varten, jonka hankinta on ajankohtaista puolen vuoden päästä!
Että se sitten siitä kupsahtamisesta...