Ärsyttävää, kun kaikkien pitää pukeutua samalla tavalla
Muistan pari vuotta sitten, kun kaikilla oli vaalea trenssi. Samanlaisia ilmiöitä on ollut sen jälkeenkin, ja nyt lehdessä luki, että pitää olla farkkujen kanssa valkoinen aluspaitatoppi. Helppo käsky, ja sitä varmasti moni noudattaa.
Minun nuoruudessani puhuttiin individualismin puolesta.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelu omilla aivoilla on nykyihmisille liian vaikeaa. Pitää sulautua massaan, saada hyväksyntää.
Onneksi olen poikkeus
Minun normaali tyylini on aika tietyllä tapaa huomiota herättävä. Tykkään pukeutua aika "juhlavasti." Mutta joskus en jaksa sitä katseiden määrää, ihan tarpeeksi töllötetään tavallisissakin vaatteissa. Joskus pukeudun myös ihan vain yksivärisiin, tavallisiin vaatteisiin. Tosi pelkistetysti. Tavallinen tyylini, jossa tunnen itseni kaikkein eniten itsekseni, on ennemminkin (selitän toisessa viestissä.)
Ainahan muoti-ilmiöitä on ollut. Miksi sinua häiritsee, jos joku haluaa seurata trendejä, kun sinua ei kukaan kuitenkaan pakota? Tykkään lukea muotijuttuja, vaikka itse pukeudun ihan eri tavalla. Tosin välillä käy niinkin, että omat vaatteeni tulevat muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Minun normaali tyylini on aika tietyllä tapaa huomiota herättävä. Tykkään pukeutua aika "juhlavasti." Mutta joskus en jaksa sitä katseiden määrää, ihan tarpeeksi töllötetään tavallisissakin vaatteissa. Joskus pukeudun myös ihan vain yksivärisiin, tavallisiin vaatteisiin. Tosi pelkistetysti. Tavallinen tyylini, jossa tunnen itseni kaikkein eniten itsekseni, on ennemminkin (selitän toisessa viestissä.)
Mahdollisimman neutraalit värit. Yhteensopivat. Tumma alaosa, useimmiten tiukka, mutta mukavan joustava. Housuja käytän kylläkin aina. Ehkä joskus joku todella arkinen mekko voisi olla kiva, sellainen jota ei heti hoksaa mekoksi.
Kengissä rakastan yksityiskohtia, mutta voin käyttää myös ihan tavallisia yksivärisiä ja joskus käytänkin. Yleensä kenkäni ovat kyllä sellaiset näyttävät, jotka erottuvat aika selkeästi valtaosan kengistä. Vaatteissa suosin tummaa. Rakastan hohtavia printtejä, pitsiä, yksityiskohtia. Rakastan myös sellaista hipihtävää tyyliä. Ruskean eri sävyjä, kultaisia koruja, tosi maanläheinen look. Mustan kanssa sopii mielestäni parhaiten hopeiset korut.
Rakastan kontrasteja. En ikinä voisi mennä ulos beigeissä housuissa ja beigessä paidassa. En myöskään käytä valkoisia housuja ikinä. Laitan ehkä jotain kuvia, että millainen tyylini suunnilleen on.
Se olikin boho, ei niinkään hippi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman neutraalit värit. Yhteensopivat. Tumma alaosa, useimmiten tiukka, mutta mukavan joustava. Housuja käytän kylläkin aina. Ehkä joskus joku todella arkinen mekko voisi olla kiva, sellainen jota ei heti hoksaa mekoksi.
Kengissä rakastan yksityiskohtia, mutta voin käyttää myös ihan tavallisia yksivärisiä ja joskus käytänkin. Yleensä kenkäni ovat kyllä sellaiset näyttävät, jotka erottuvat aika selkeästi valtaosan kengistä. Vaatteissa suosin tummaa. Rak
Ei tartte laittaa kuvia, olen visuaalinen ihminen
tänä keväänä olen tuskaillut kun ei tunnu hyvin istuvaa trenssiä löytyvän miltään merkiltä..ellei halua maksaa 500e..ehkä vielä tulee vastaan. Mulle ei nää oversize versiot sovi kun olen leveäharteinen, niin näytän niissä ns. massiiviselta vaikken ole ylipainoinen. Monesti ei myöskään löydy tarpeeksi muita vaihtoehtoja kun massavärit. Jouduin tyytymään mustiin Hoka lenkkareihin, kun ne oli mun jalkaan parhaat ja sitä mallia ei värikkäänä saa, tulee varmaan muutamat lenkillä vastaan näissä.
Minua ei kiinnosta, miten muut pukeutuvat tai mikä milloinkin on muotia. Sellainen ei kiinnosta lainkaan. Ostan uusia vaatteita vain muutaman vuoden välein, ja silloinkin sellaisia joita kaupassa sattuu juuri silloin olemaan alennuksessa.
Kohta kaikilla naisilla on sama musta kaapu.
Ap:n nuoruudessa kaikki olivat laumana individualistisia ja ostivat individualistiset kuteensa samoista kaupoista kuin muutkin.
Ajattelu omilla aivoilla on nykyihmisille liian vaikeaa. Pitää sulautua massaan, saada hyväksyntää.