Aleksi Valavuoren homokommentit
Järkyttävän noloa aikuiselta mieheltä.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2016102622519063_ur.shtml
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Aleksi Valavuori nouse uutisaiheeksi ainoastaan silloin, kun haukkuu julkisesti jonkun henkilön twitterissään. Mitään muuta osaamista häneltä ei löydy.
On kertakaikkisen nolo tapaus.
Mieslapsi.
Oiskohan aapeen aika lopettaa vanhojen kaiveleminen niinhän toivot kuitenkin mariinistas joka mä dättää maataan ja kansaansa.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi Valavuori nouse uutisaiheeksi ainoastaan silloin, kun haukkuu julkisesti jonkun henkilön twitterissään. Mitään muuta osaamista häneltä ei löydy.
Totta. Haukkumisella yrittää pysyä julkisuudessa. Säälittävä mies jolla on itsestään liian suuret luulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Haukkumisella yrittää pysyä julkisuudessa. Säälittävä mies jolla on itsestään liian suuret luulot.
Turha tapaus. Vanha kääpä.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan aapeen aika lopettaa vanhojen kaiveleminen niinhän toivot kuitenkin mariinistas joka mä dättää maataan ja kansaansa.
Moi Aleksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoismies.
Vierailija kirjoitti:
Pettymys että Valavuori kusaisi housuunsa ja luopui linjastaan muutamassa tunnissa. Odotin jo, että hän siirtyy kunnolla trollilinjalle eikä peräänny, mutta olikin vain kännitwiitti ja "sori läpällä". Ei jatkoon. Ottaisi mallia Johan Bäckmanista. Siinä on mies joka ei sanojaan selittele.
Dosentti.
Aleksin kannattaisi hakea ihan ammattiapua. Ei vaikuta enää ihan terveen henkilön käytökseltä. Ei varmaan kokoomuskaan enää tykkää tuollaisista ulostuloista.
Vierailija kirjoitti:
Aleksin kannattaisi hakea ihan ammattiapua. Ei vaikuta enää ihan terveen henkilön käytökseltä. Ei varmaan kokoomuskaan enää tykkää tuollaisista ulostuloista.
Eikös Vapaavuori oo vihree?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä. Eipä taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori on vihree, Valavuori demari.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on av mamma
Ja Teemu fani.
En tiiä mutta hassu tuo mainos :D
Hienoa että on edes muutamia jotka uskaltaa vastustaa julkisesti nykyistä poliittista korrektiutta. Mulle ihan sama ovatko mielipiteineen oikeassa vai väärässä, pääasia että uskalletaan sanoa mitä mieltä ollaan.
Han polttaa sikareita ja juhlii veronmaksajien piikkiin. Itse unohti ne maksaa vaikka tää iilimato sai omaisuutensa peliongelmaisten selkärangasta.
Vierailija kirjoitti:
En tunne miestä mutta minun silmissä hänen osakkeensa nousi aikoinaan kun veteli tätä yhteiskunnan elättiä (T.Vienosta) kuivalla kakkoseen parvekkeellaan. Ei siis ole tarkoitus loukata naisia mutta 600k€ yhteiskunnalta kupannut nainen sai kyllä ansionsa mukaan.
Eikö Aleksilla ollut jotain ongelmia verottajan kanssa?
Se on vähän niinkuin tuo Remu aikanaan: Nou homo