Aleksi Valavuoren homokommentit
Järkyttävän noloa aikuiselta mieheltä.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2016102622519063_ur.shtml
Kommentit (118)
Nestekin (sponsori) älähti. Saattaa Aleksilla olla korvat kuumana tällä hetkellä. 😂😂😂😂
Kannattaisi Aleksin iltamyöhään pitää nettilaitteet kaapissa. 🤔😏
trollaus on taitolaji ja nyt ei oikein onnistuttu :D
fsdfdsf kirjoitti:
Lidlin kampanjassahan oli tarkoitus rinnastaa homojen asiat niinkin arkipäiväiseen asiaan kuin maito. Siis tehdä asiasta arkista, sen sijaan että siinä olisi jotain ihmeellistä ja kummasteltavaa. Eikö homoväki juuri sitä halua? En ymmärrä, miten tästäkin voi loukkaantua. Eli ilmeisesti haluavat olla hyväksyttyjä ja tasa-arvoisia muiden kanssa, mutta kuitenkin samalla jotain special lumihiutaleita, jotka pitäisi huomoida erityisesti joka käänteessä ja kohdella eri säännöillä. Mahdoton yhtälö.
Tästä asiasta voidaan olla samaa mieltä, mutta se, että eri mieltä olevia sitten julkisesti tituleerataan rimppakinttuhinteiksi ja jatketaan vielä "meille ei homoja palkata" (ilman hymiön häivää) on tässä isomman kritiikin aiheena - aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekkin alkaa riittää tää meininki, että aina joku pahoittaa mielen jostain. Milloin homot, milloin pakolaiset, milloin tummaihoiset, milloin naiset, milloin sinkut, milloin lapsettomat yms. Yms.
Tuntuu että ihmisiltä on kadonnut kaikki huumorintaju ja järjellinen ajattelu. Pieninkin vihjaus omaan epävarmuuden kohteeseen aiheuttaa kauhean somemyrskyn."Milloin homot, milloin pakolaiset, milloin tummaihoiset, milloin naiset, milloin sinkut, milloin lapsettomat yms" vedän tästä nyt johtopäätökset, että olet mies, koska mainitsit erikseen jopa naiset. Olis mielenkiintosta nähdä millaset herneet sä vedät nenään ku kommentoidaan alatyylisesti sun työttömyyttä, juntteutta, ulkonäköä tai ihan mitä vaan. En tiedä oletko mitään noista asioista, mutta se oli esimerkki.
Kyllähän homotkin saa haukkua naisia "iljettäviksi olennoiksi"..
Osoita mulle yksikin homo joka on naisia haukkunut noin ja vieläpä julkisesti?
Hauska kommenttihan tuo oli. Hyvä, että on henkilöitä, jotka uskaltaa vähän sohaista muurahaispesää. Muuten olisi hemmetin paljon tylsempää.
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin.
Vierailija kirjoitti:
trollaus on taitolaji ja nyt ei oikein onnistuttu :D
Nimeomaan onnistui koska kaikki pahoittivat mielensä. Etkö ymmärrä mitä trollaus on?
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2016102622519063_ur.shtml
Siis kukamikä tämä Valavuori on ja pitäiskö tuntea?Turha julkkis? Täysi nobody mulle siis.En katsele töllöä enkä lue viihdesivustoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekkin alkaa riittää tää meininki, että aina joku pahoittaa mielen jostain. Milloin homot, milloin pakolaiset, milloin tummaihoiset, milloin naiset, milloin sinkut, milloin lapsettomat yms. Yms.
Tuntuu että ihmisiltä on kadonnut kaikki huumorintaju ja järjellinen ajattelu. Pieninkin vihjaus omaan epävarmuuden kohteeseen aiheuttaa kauhean somemyrskyn."Milloin homot, milloin pakolaiset, milloin tummaihoiset, milloin naiset, milloin sinkut, milloin lapsettomat yms" vedän tästä nyt johtopäätökset, että olet mies, koska mainitsit erikseen jopa naiset. Olis mielenkiintosta nähdä millaset herneet sä vedät nenään ku kommentoidaan alatyylisesti sun työttömyyttä, juntteutta, ulkonäköä tai ihan mitä vaan. En tiedä oletko mitään noista asioista, mutta se oli esimerkki.
Mä en tiedä millasia homoseksuaaleja kavereita sulla on (tuskin yhtään ku kommentit on noin tyhmiä) , mutta ainakaan mun omat ei ole ikinä nimitelly mua "iljettäviksi olennoiksi". Se, että homomies ei ole kiinnostunut naisesta seksuaalisesti ei tarkoita, että joku on "iljettävä olento".
Onko sun mielestä kaikki, joista et ole seksuaalisesti kiinostunut jotenki iljettävä. Hae ammattiapua.
Tällä palstalla pari päivää sitten. Kyse oli synnytyksestä. Oletko muuten ikinä lukenut esim. ranneliikkeestä mitä mieltä ne sinun homokaverisi sinusta oikeasti ovat? Tai heteroista?
Voi ei! xD Ajattelinkin ettet ole mikään järjen jättiläinen kun sanoit tuon et homotkin saa haukkua naisia iljettäviksi olennoiksi johon jo kommentoin ennen kuin jatkoin ketjun lukua eteenpäin.
Ensinnäkin mitä ihmettä sä käyt ranneliikkeen sivuilla jos et itse ole homo? Ja toiseksi ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä sanotaan. Jos sinä et ole homo ja käyt ranneliikkeen sivuilla, niin voit jo nyt päätellä että siellä käy muitakin heteroita sun lisäksi jotka kirjoittaa sinne törkyä "homona" samoin kuin tällä palstalla. Minäkin voisin valehdella kaikkea itseeni liittyvää netissä. Kerro nyt oletko ikinä livenä tosi elämässä kuullut kun homo puhuu naisista (tai ylipäätään kenestäkään) alentavaan sävyyn?
Naurattaa toi Aleksin selittely "Mä kuvittelin, että se vitsi paistais läpi eikä kukaan luule, että voisin oikeasti olla noin typerä". Eli onks se nyt muiden vika ku me vaan ymmärrettiin väärin. Tuskin pyytelis noin anteeks, jos ei työnantaja ja työnantajan sponsori käskis pyytää anteeksi.
Taitaa saada kenkää, Salonoja kommentoi siihen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä millasia homoseksuaaleja kavereita sulla on (tuskin yhtään ku kommentit on noin tyhmiä) , mutta ainakaan mun omat ei ole ikinä nimitelly mua "iljettäviksi olennoiksi". Se, että homomies ei ole kiinnostunut naisesta seksuaalisesti ei tarkoita, että joku on "iljettävä olento".
Onko sun mielestä kaikki, joista et ole seksuaalisesti kiinostunut jotenki iljettävä. Hae ammattiapua.
Tällä palstalla pari päivää sitten. Kyse oli synnytyksestä. Oletko muuten ikinä lukenut esim. ranneliikkeestä mitä mieltä ne sinun homokaverisi sinusta oikeasti ovat? Tai heteroista?
Voi ei! xD Ajattelinkin ettet ole mikään järjen jättiläinen kun sanoit tuon et homotkin saa haukkua naisia iljettäviksi olennoiksi johon jo kommentoin ennen kuin jatkoin ketjun lukua eteenpäin.
Ensinnäkin mitä ihmettä sä käyt ranneliikkeen sivuilla jos et itse ole homo? Ja toiseksi ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä sanotaan. Jos sinä et ole homo ja käyt ranneliikkeen sivuilla, niin voit jo nyt päätellä että siellä käy muitakin heteroita sun lisäksi jotka kirjoittaa sinne törkyä "homona" samoin kuin tällä palstalla. Minäkin voisin valehdella kaikkea itseeni liittyvää netissä. Kerro nyt oletko ikinä livenä tosi elämässä kuullut kun homo puhuu naisista (tai ylipäätään kenestäkään) alentavaan sävyyn?
Missä vaiheessa olen maininnut suuntautumiseni? Olen bi-nainen ja mielelläni keskustelisin kaltaisteni kanssa mutta ranneliikkeeseen ei tosiaan huvita enää mennä sen saastan vuoksi mitä siellä suolletaan. Siellä haukutaan bisset, heterot, naiset..
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuori rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2016102622519063_ur.shtmlSiis kukamikä tämä Valavuori on ja pitäiskö tuntea?Turha julkkis? Täysi nobody mulle siis.En katsele töllöä enkä lue viihdesivustoja.
No onneksi kuitenkin roikut täällä, turhistakin turhimmalla palstalla.
Tämähän ei ole viihdettä, vaan korkeakulttuuria... vai miten se nyt olikaan?
Tollo olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2016102622519063_ur.shtmlSiis kukamikä tämä Valavuori on ja pitäiskö tuntea?Turha julkkis? Täysi nobody mulle siis.En katsele töllöä enkä lue viihdesivustoja.
Tollo olet!
Korkeakulttuuria harrastan vapaa-ajallani, en ruokatunnilla. Et kuitenkaan vastannut miksi tämä Valavuori pitäisi tietää. Väitän että itse olet tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo olet!Korkeakulttuuria harrastan vapaa-ajallani, en ruokatunnilla. Et kuitenkaan vastannut miksi tämä Valavuori pitäisi tietää. Väitän että itse olet tollo.
Kylläpä se nyt kopsahti, ajatella, että vain ruokatunnilla palstailet. Niinhän seiskaakin luetaan vain kampaamossa.
Kommentoitko lukematta aloitusta? Jos, niin olet tollonpi kuin uskoinkaan. Ja jos luit, niin etkö ymmärtänyt lukemaasi? Jälleen; tollo olet! MOT
Valavuoren asema kyllä selviää, jos osaa lukea ja ymmärtää lukemansa. Mutta sinä et?
No eihän Valavuori varmaankaan sanonut mitään mitä ei saisi noin yleensä sanoa. Voin vain sanoa, että itse en kommenttia hyväksy, ei ilmeisesti sponsorit eivätkä seuran omistajatkaan. Valavuori voi mennä sitten johtamaan banjonsoittajien koripalloseuraa perämetsiin.
Eikun sekoitin Valavuoren Vartiaan..