Oon töissä kassalla ja kun katselee ihmisten päivittäisiä ostoksia niin huh huh D:
Täällä käy kamalasti ihmisiä jotka lappaavat kärrit täyteen kaikkea huonoa!!!
Siis oikeasi tätä tasoa:
- Ranskalaisia
- kalapuikkoja
- nugettejä
- vehnä makaroonia
- lenkkimakkaraa
Einespyöryköitä
- mikrohampurilaisia
- mehuja
- karkkia
- leivoksia
Siis oikeasti tällaista paskaa????
Ihmiset oikeasti elää tällaisella?
Sääliksi käy etenkin jos on lapsia.
Oon siis töissä pienehkössä k kaupassa ja, kun katselee hyllyjä niin vihannes hylyllä seisoo pari ihmistä ja taas karkki, kalja ja leivoshyllyt ovat täynnä ruuhkaa D:
Kommentit (190)
Tykkään herkutella! Painoa 54kg (näkyvä lihasmassa nostanut painoa) ja pituutta 170cm! Joten lopeta se mulkoilu kassalla ja syö sinäkin berliininmunkki iltapalaksi.
Itse olet niitä siellä kuitenkin hyvillä mielin myymässä. Anna palaute esimiehellesi, että miksi teillä myydään sellaista skeidaa.
Oot ap ilmeisesti joltain wt paikkakunnalta? Ei pk seudulla oo tollasta eikä kyllä porvoossakaan.
Pyhtää - kotka- hamina seutu voisi olla hyvin tuota tasoa
Hankkisit sinäkin itselles kunniallisen työn, ettei tarvis rahvaan ostoksia tuijotella.
Btw, pikku kaupat on roskan ostoa varten. Siellä piipahdetaan vain herkkuostoksilta.
Minä ostan pikkukaupasta lähinnä karkkia, limsaa ja eineksiä. Herkuttelut ja pikaruoat.
Tuorevalikoimat niissä ovat yleensä turhan kehnot. Siksi jäävät sinne kauppaan. Ostan ne sieltä missä on paremmat valikoimat.
Varmasti se lähikaupan myyjästä näyttää siltä että syödään vain eineksiä ja karkkia, mutta ei minua oikeasti kiinnosta se mitä kaupan myyjä ajattelee.
Katsos kun asiakkaasi käyvät tekemässä isot ostokset isossa s-marketissa, sinun pienestä k-kaupastasi haetaan sitten täydennystä.
Minä käyn ostamassa ns. "oikeat" ostokset isosta automarketista. Lähikaupasta käyn juuri ostamassa sitä "paskaa", esim. lohipullia evääksi töihin.
Aloittajan elämä: töissä kaupassa, sen jälkeen tekemässä avauksia asiakkaista AV:lla.
On täällä muuten ainakin pienessä lähikaupassa siellä vihannes hylyllä niin hylkyvihanneksia ettei enää viitsi sieltä edes yrittää hakea, kaikki on valmiiksi niin nahistunutta.
Oikeassahan ap on. Ei nykyihmiset välitä mitä suuhunsa tunkee.
Tiedon puute syynä. Ja tiedon puutteen syynä laiskuus etsiä tietoa.
Olen huomannut saman enkä yhtään ihmettele, miksi suomalaiset ovat niin ylipainoisia ja sairaita. Syy löytyy ostoskärrystä.
Sua ei ole ap palkattu sinne tekemään kuluttajatutkimusta vaan rahastamaan.
Pienehkössä K-kaupassa on niin suolaiset hinnat, että lihat, kalat, hedelmät, vihannekset yms kannattaa hakea jostain edullisemmasta kaupasta. Lähikaupasta vaan jotain just tollasta roskaruokaa, jota harvemmin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan ap on. Ei nykyihmiset välitä mitä suuhunsa tunkee.
Tiedon puute syynä. Ja tiedon puutteen syynä laiskuus etsiä tietoa.
Lähikaupasta haemme yleensä ne hetken mielijohteen herkut, tai loppuneen maidon. Tuoretuotteet ja ne terveellisemmät ruuat ostetaan viikottain isosta marketista (Prisma, Citymarket, Lidl). Yleensä lähikaupan hinnat nopeasti pilaantuvilla elintarvikkeilla on tuntuvasti korkeammat isoon kauppaan verrattuna, joten sieltä niitä ei kannata ostella jatkuvasti.
Ehdota kauppiaalle että mielestäsi huonot tarvikkeet poistetaan :)
Paska sitten onkin jo toinen juttu ja luulisi paikallisen elintarvikevalvonnan puuttuvan siihen :D