Elämäsi rakkaus- kerro nimi
Oli sitten nykyinen tai entinen rakas, menetetty tai kadonnut
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea määrä Kareja! Mitä sukupolvea te oikein olette? Itse olen syntynyt 80-luvun puolivälissä eikä laajassa tuttavapiirissäni ole yhden yhtä Karia. Elämäni rakkaus on Juho.
Mä olen syntynyt -85 ja mulla myös Juho <3 Karit on syntyneet enimmäkseen -60 ja-70 luvuilla.[/
Karit on tehneet lähtemättömän vaikutuksen
😄Enpä ole ennen kondyloomaa kuullut nimitettävän lähtemättömäksi vaikutukseksi.
Olen rakastanut vaikka ketä, ZsaZsa Gaborillakin oli monta miestä. Viimeisin tärkimys on kai Sebastian.
Onpas Karit suosittuja! Minä en sano Kari (mikä on isäni nimi), vaan lisään kirjaimen ja sanon Karri. Jo yli kymmenen vuotta se on ollut hän, vaikka emme yhdessä olekaan. Perheet on molemmilla, yhdessäolo on pieniä varastettuja hetkiä silloin tällöin. Ikävä on nytkin <3
Vierailija kirjoitti:
Lauri.
Helsinki.
Nyt. Aina.
Vieläkin itkettää ja surettaa ajatellakaan sitä. En edes koskaan varsinaisesti häntä saanut. Emme edes seurustelleet, mutta rakastuin palavasti.
Sukunimen ensimmäinen kirjain K?
Minkä ikäinen?
Eipä ole ketään jota voisi kutsua elämän rakkaudeksi. Nyt olen kohdannut erään, joka päihittää kaikki jo olleet, mutta enpä häntä varmaan koskaan saa. Erikoinen tunne kyllä todeta keski-ikäisenä, ettei ketään voi nimetä.
Jani. Perheellinen, pk-seutu. Ei siis ole minun mieheni.
Hyh, täällä on paljon sen nimisiä jotka ovat mun tuttavapiirissä todellisia limanuljakkeita, kuten Karri, Joni, Lauri, Marko, Jere, Juuso, Jaakko, Teemu, Toni.
"Hyviä tyyppejäkin" löytyy kuten Sami ja Henri, mutta suurin osa on puistattavia.
Mä oikeesti uskon että nimi kertoo ihmisestä jotain, liian usein oon törmännyt saman nimisiin, jotka on joko kaikki hyviä tyyppejä tai kaikki kauheita tyyppejä!
Lauri K. Hki. Tuore vaimo hällä ja poikavauva. Salaisuus tää pieni pidetään, kaksoiselämää eletään ;)<3
Lauri K. Helsingistä.
Olen se, joka hänestä alun perin kirjoitti.
Sukunimi siis alkaa K:lla. Ikä nyt 26. Ei sillä lapsia ole. Tyttöystävä kyllä kuulemma löytyy taas tätä nykyä. Ikävä kyllä.
Ehkä tai toivottvasti joku joskus sen paikan voisi täyttää. Kyllä tuo varmaan aina kaihertaa, että "mitä jos..."
Miksi kysytte siitä? Tunteeko joku?
Petteri. Vuosikymmenten jälkeenkin ajattelen hänen olevan elämäni rakkauden, vaikka molemmat tahoillamme naimisissa olemmekin. Ei olisi pitänyt aikoinaan päästää menemään...
Ja nyt varmaan jokainen, jonka rakkaansa nimeä ei löydy listalta, etsii sitä kuumeisesti. :--D
Leonardo <3