Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturit/hiusväreistä tietävät hoi (violetti sävy pois)

Vierailija
23.10.2016 |

Pohjana on harmaa blondi ja paikoin aika hauras hius. Laitoin ProKayn Violetin sävyisen Color Maskin vaikuttamaan pariksi minuutiksi (ohjeessa 3-5min vaikutusaika) ja tuo nyt imaisi sellasen haaleahkon lilan sävyn niihin pariin hauraampaan kohtaan tukkaa. Onko jollakin tietoa ko. tuotteesta, miten tiukasti pysyy tukassa? Tai vaihtoehtoisesti, mikä on paras tapa lähteä taittamaan lila pois kun tavoitteena on nimenomaan se harmaa blondi (vaalennusta/värinpoistoa ei tukka kestä)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla irtos jo parin shampoopesun jälkeen kyseinen hiusmaski ja sama sävykin vielä. Annoin olla päässä tunnin.

Vierailija
2/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla irtos jo parin shampoopesun jälkeen kyseinen hiusmaski ja sama sävykin vielä. Annoin olla päässä tunnin.

Ok, onko sulla miten vaalea tukka omasta takaa? Yritin etsiä tuosta maskista ja sävystä juttua netistä, mutta ei oikein löytynyt niin siksi täällä kyselen. Kesällä eräs violetti suoraväri otti hoitoaineeseen laimennuksesta huolimatta niin tiukkaan kiinni että traumat jäi ja vähän pelästyin että kävikö sama homma taas. :D 

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku laittaa violetin naamion, jos ei halua lilaa hiuksiin??? Olen kampaaja, enkä ole ennen yhtä hassua tempausta kuullut. Oliko värin tarkoitus olla silver???

Vierailija
4/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku laittaa violetin naamion, jos ei halua lilaa hiuksiin??? Olen kampaaja, enkä ole ennen yhtä hassua tempausta kuullut. Oliko värin tarkoitus olla silver???

Keltaisuutta taittamaan/ toiset violetit color maskit ottaa niin kevyesti hiuksiin kiinni että sävy on korkeintaan lähempänä laventelinsinistä kuin violettia ja pesun jälkeen yleensä sitten se sävy on kivan vaalea. Kai pitäisi vaan sisäistää se, että nykyään hiukset on vaan niin paljon vaaleammat, että ne imasee erilailla sävyjä mitä puoli vuotta takaperin. :D 

-ap-

Vierailija
5/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen hoitoaine auttaa, jos haluaa vahvistaa harmaata väriä. Ehkä se peittää myös lilan? Älä enää osta lilaa

maskia, jos ei se ole toivottu väri.

Vierailija
6/8 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keltaisuutta taittamaan/ toiset violetit color maskit ottaa niin kevyesti hiuksiin kiinni että sävy on korkeintaan lähempänä laventelinsinistä kuin violettia ja pesun jälkeen yleensä sitten se sävy on kivan vaalea. Kai pitäisi vaan sisäistää se, että nykyään hiukset on vaan niin paljon vaaleammat, että ne imasee erilailla sävyjä mitä puoli vuotta takaperin. :D 

-ap-

Ihan vinkkinä, että kampaamoista voi ostaa hopeansävyistä shampoota, joka on tarkoitettu taittamaan pois keltaista sävyä. Keltaisen vastaväri ei ole violetti ja siksi en itse kokeilisi sitä, jos en halua lilaa sävyä hiuksiin. Silvershampoota käytetään aika yleisesti myös siksi, että se ei rasita hiusta, kuten värjäys. T: sama kampaaja joka jo vastasi

Vierailija
7/8 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh, keltainen on kyllä violetin vastaväri. Ja se mainitsemasi hopeashampoo on nimenomaan violetin väristä ja sillä taitetaan keltaisuutta pois vaalennetusta hiuksesta. :D

Vierailija
8/8 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta keltaisen vastaväri kyllä n violetti 🤣T. Yks toinen kampaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän