XFactor tuloslähetys alkaa
Kommentit (209)
"Olet aivan oikeassa. Saaran pahin ongelma on se "managerina " toimiva junttipuoliso"
Se on sanonu että sille kelpaisi uusi managerin.
"Toki hänelle kelpaisivat myös levy-yhtiö ja manageri. Kunhan ne eivät estä häntä olemastaan itsensä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2951 kirjoitti:
Käyttäjä2971 kirjoitti:
http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor
tuolta voi vähän katso kenestä enkkulaiset tykkää nyt.En tiedä kuinka monta suomalaista kerkesivät jo mennä äänestämään, mutta Saaralla oli eniten ääniä, sen jälkeen tuli Matt :)
Mä olen äänestänyt useamman kerran.
Minä jotenkin toivoisin, että Saara pääsisi jatkoon brittien, eikä suomalaisten äänillä. Varsinkin, kun tuotannolla on sääntöjensä mukaan oikeus diskata sääntöjen vastaiset äänet. Olisi kamalaa, jos Saara sitten tiputettaisiin kilpailusta sen takia, että suomalaiset ovat huijanneet äänestyksessä.
Ootko dorka. Ulkomailta tulleet äänet hylätään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaikutti, että Sharon ja Relley C tiesivät putoajan jo ennen sing-offin alkua. Sharon oli epätavallisen vakava kuuluttaessaan Relleyn lavalle ja Relley näytti pidättelevän itkua kävellessään lavalle ja odottaessaan tuloksia. Samoin viime viikolla Freddy oli tuloksia odottaessaan sen näköinen, että tiesi putoavansa. Mitä järkeä noilla sing-offeilla siis on, jos putoaja on päätetty jo ennen sitä?
No ei tiedä. Ihan luonnollista, että automaattisesti kaikki odottaa itse putoavansa.
Sharon tuskin olisi odottanut Relleyn putoamista...
Sharonilla on tarpeeksi kokemusta tietää, että kuka tahansa voi tippua. Muutama vuosi sitten kisan lopulta voittanut poika oli pudotusuhan alla kisan puolivälissä ja hänen pahin kilpailijansa oli pudotettu. Kukaan ei olisi odottanut kummankaan olevan siinä tilanteessa, mutta kenties äänestäjät jättivät äänet antamatta, koska ajattelivat, ettei nuo kaksi niitä tarvitse.
Relley on ollut ihan alusta asti todennäköinen aikainen putoaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2951 kirjoitti:
Käyttäjä2971 kirjoitti:
tuolta voi vähän katso kenestä enkkulaiset tykkää nyt.En tiedä kuinka monta suomalaista kerkesivät jo mennä äänestämään, mutta Saaralla oli eniten ääniä, sen jälkeen tuli Matt :)
Minä jotenkin toivoisin, että Saara pääsisi jatkoon brittien, eikä suomalaisten äänillä. Varsinkin, kun tuotannolla on sääntöjensä mukaan oikeus diskata sääntöjen vastaiset äänet. Olisi kamalaa, jos Saara sitten tiputettaisiin kilpailusta sen takia, että suomalaiset ovat huijanneet äänestyksessä.
Ainakin mun lataamalla appiksella äänistäminen onnistuu. Toki IP:n perusteella voivat hylätä antamani äänet, en tiedä tekevätkö niin. Tosin kukapa englannissakaan kieltää lataamasta appista esim. androi puhelimeen ja ipadiin ja äänestämästä siten kahteen kertaan koska tilit eivät ole samoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2951 kirjoitti:
Käyttäjä2971 kirjoitti:
Ainakin mun lataamalla appiksella äänistäminen onnistuu. Toki IP:n perusteella voivat hylätä antamani äänet, en tiedä tekevätkö niin. Tosin kukapa englannissakaan kieltää lataamasta appista esim. androi puhelimeen ja ipadiin ja äänestämästä siten kahteen kertaan koska tilit eivät ole samoja.
ja tilejä voi sitten tehtailla vaikka kuinka monta, sitähän ei kiellä mikään.
Ja samalla tililläkin voi äänestaa viidestä (vai kuudesta?) eri laitteesta.
No varmaan siksi kun luullaan sen onnistuvan.