Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XFactor tuloslähetys alkaa

Vierailija
23.10.2016 |

nyt

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi viikolla nähtäisi Fright Night -teeman puitteissa muiltakin vähän teatraalisuutta ja revittelyä! Olisi kivaa vaihtelua riisutuille, herkille balladeille. Halloweenhan on Briteissä iso juttu, joten ehkä jotain spessua voisi odottaa

182/209 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor

tuolta voi vähän katso kenestä enkkulaiset tykkää nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2971 kirjoitti:

Matt kehui Saaraa jälkilähtyksessä!! Jotenkin tuntuvat britit nyt odottavan Saaralta jotain tetraalista esitystä myös ensi viikolla.

Meni ohi, mitä Matta mahtoi sanoa? Suloinen poika!

184/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2971 kirjoitti:

En tiedä kuinka monta suomalaista kerkesivät jo mennä äänestämään, mutta Saaralla oli eniten ääniä, sen jälkeen tuli Matt :)

Vierailija
185/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitaankohan Saaralle joku disney pahis biisi? Nightwish voisi kyllä olla hyvä mutta korostaakohan liikaa Suomalaisuutta?

Vierailija
186/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cruella de Vil XD

Vierailija
187/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka ihmettelee kuka äänestää Honey Geetä: lapset ja formaattia vastaa protestoijat.

Vierailija
188/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2951 kirjoitti:

Käyttäjä2971 kirjoitti:

En tiedä kuinka monta suomalaista kerkesivät jo mennä äänestämään, mutta Saaralla oli eniten ääniä, sen jälkeen tuli Matt :)

Mä olen äänestänyt useamman kerran.

Vierailija
189/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikutti, että Sharon ja Relley C tiesivät putoajan jo ennen sing-offin alkua. Sharon oli epätavallisen vakava kuuluttaessaan Relleyn lavalle ja Relley näytti pidättelevän itkua kävellessään lavalle ja odottaessaan tuloksia. Samoin viime viikolla Freddy oli tuloksia odottaessaan sen näköinen, että tiesi putoavansa. Mitä järkeä noilla sing-offeilla siis on, jos putoaja on päätetty jo ennen sitä?

Vierailija
190/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on kyllä puhjennut kukkaan tuolla! Selvästi homma toimii, kun on tarpeeksi isot puitteet JA hyvä taustatiimi. Eilinen lookki oli ihan mahtava ja miljoona kertaa parempi kuin Saaran omat stailaukset. Toivottavasti myös kisan jälkeen saa apua ja ymmärtää mm ammattitaitoisen managerin merkityksen, vaikka tuskin tulee olemaan helppoa antaa kenkää omalle puolisolleen.

Vierailija
191/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikutti, että Sharon ja Relley C tiesivät putoajan jo ennen sing-offin alkua. Sharon oli epätavallisen vakava kuuluttaessaan Relleyn lavalle ja Relley näytti pidättelevän itkua kävellessään lavalle ja odottaessaan tuloksia. Samoin viime viikolla Freddy oli tuloksia odottaessaan sen näköinen, että tiesi putoavansa. Mitä järkeä noilla sing-offeilla siis on, jos putoaja on päätetty jo ennen sitä?

No ei tiedä. Ihan luonnollista, että automaattisesti kaikki odottaa itse putoavansa.

Vierailija
192/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2951 kirjoitti:

Käyttäjä2971 kirjoitti:

Minä jotenkin toivoisin, että Saara pääsisi jatkoon brittien, eikä suomalaisten äänillä. Varsinkin, kun tuotannolla on sääntöjensä mukaan oikeus diskata sääntöjen vastaiset äänet. Olisi kamalaa, jos Saara sitten tiputettaisiin kilpailusta sen takia, että suomalaiset ovat huijanneet äänestyksessä.

Vierailija
193/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2951 kirjoitti:

Ehdotin jo aiemmin tätä biisiä, koska tiesin Halloween teeman olevan tulossa. Nightwishin Storytime! Täydellisen pelottava, tarpeeksi kansainvälinen bändi ja vieläpä suomalainen! Periaatteessa Nightwishin Phantom of the operakin kävisi, siis siihen tyyliin. Nicole varmasti tykkäisi koska on itsekin laulanut kyseisen laulun isoilla lavoilla.

Storytime:

Hyvä biisi, mutta perusbritille täysin tuntematon.

Vierailija
194/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2951 kirjoitti:

Käyttäjä2971 kirjoitti:

Minä jotenkin toivoisin, että Saara pääsisi jatkoon brittien, eikä suomalaisten äänillä. Varsinkin, kun tuotannolla on sääntöjensä mukaan oikeus diskata sääntöjen vastaiset äänet. Olisi kamalaa, jos Saara sitten tiputettaisiin kilpailusta sen takia, että suomalaiset ovat huijanneet äänestyksessä.

Tuolla äänestyksellä ei ole itse kilpailun kanssa mitään tekemistä.

Lisäksi asun Britanniassa ja minulla on oikeus äänestää myös itse kisapaikoista.

Vierailija
195/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2951 kirjoitti:

Käyttäjä2971 kirjoitti:

Kyllä se ihan brittien äänillä menee. Nuo ulkomailta annetut äänet ei pääse perille.

Vierailija
196/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on kyllä puhjennut kukkaan tuolla! Selvästi homma toimii, kun on tarpeeksi isot puitteet JA hyvä taustatiimi. Eilinen lookki oli ihan mahtava ja miljoona kertaa parempi kuin Saaran omat stailaukset. Toivottavasti myös kisan jälkeen saa apua ja ymmärtää mm ammattitaitoisen managerin merkityksen, vaikka tuskin tulee olemaan helppoa antaa kenkää omalle puolisolleen.

Olet aivan oikeassa. Saaran pahin ongelma on se  "managerina " toimiva junttipuoliso

Vierailija
197/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2951 kirjoitti:

Käyttäjä2971 kirjoitti:

Kyllä se ihan brittien äänillä menee. Nuo ulkomailta annetut äänet ei pääse perille.

Miksi täällä sitten jaetaan ohjeita siihen, miten suomalainenkin voi äänestää, kun rekisteröi postinumerokseen esim. jonkun Lontoon koodeista?

Vierailija
198/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tiedä. Ihan luonnollista, että automaattisesti kaikki odottaa itse putoavansa.

Sharon tuskin olisi odottanut Relleyn putoamista...

Vierailija
199/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2951 kirjoitti:

Ehdotin jo aiemmin tätä biisiä, koska tiesin Halloween teeman olevan tulossa. Nightwishin Storytime! Täydellisen pelottava, tarpeeksi kansainvälinen bändi ja vieläpä suomalainen! Periaatteessa Nightwishin Phantom of the operakin kävisi, siis siihen tyyliin. Nicole varmasti tykkäisi koska on itsekin laulanut kyseisen laulun isoilla lavoilla.

Storytime:

Mielestäni Nightwishin valinnassa ongelma olisi se, että biisit pohjautuvat todella vahvasti bändin soittamaan musiikkiin, laulu ei ole niissä pääosassa. Ja koska esitysaikaa on vain pari minuuttia per esiintyjä, pitäisi kaikki välisoitot (joita ilman biisit olisivat todella tasapaksuja) jättää pois. En myöskään näe, miten Phantom of the Opera toimisi yksin laulettuna, kun se on kirjoitettu duetoksi.

Vierailija
200/209 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Saaraa pystyy äänestämään? 

Ei mitenkään, koska sääntöjen mukaan ulkomailta tulleet äänet hylätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän