XFactor tuloslähetys alkaa
Kommentit (209)
Ryan tippuu kuitenkin pian, ei hänellä ole tarpeeksi kannatusta. Vaikka Relleystä on enemmän harmia Saaralle kuin noista likoista, toivon häntä silti jatkoon! Ansaitsee sen monta kertaa enemmän kuin nuo tytöt
Vierailija kirjoitti:
Miten toi relley oli noin huono :o oon pitänyt sitä yhtenä parhaista. Eilistä lähetystä en kylläkään katsonut...
Ainakin eilisessä jaksossa kuulosti todella flunssaiselta puhuessaan. Olisiko ääni kateissa?
Hei mistä näkee. Linkki ei toimi. Kiitos..jos vielä ohjelmaa jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten nää tytöt vetää näin paljon paremmin nyt.
Välillä hiukan nuotin vierestä kun laulavat yksin.
Uskomatonta.
Se Honey G -pelle on jatkossa ja yksi parhaista putosi.
Relley kotiin...jaahas. No, ainakin seuraaville viikoille on kotiinlähetettävää...
Jos on Windows 10, kannattaa ladata appiskaupasta filmon.tv:n oma appis!
Relley C putosi. Onpa ikävä. Hänellä oli jotain sielukkuutta esityksessä toisinkuin tällä tyttöbändillä joka on booring.
Kuinka ihmeessä tyttöbändi sai jatkaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi relley oli noin huono :o oon pitänyt sitä yhtenä parhaista. Eilistä lähetystä en kylläkään katsonut...
Ainakin eilisessä jaksossa kuulosti todella flunssaiselta puhuessaan. Olisiko ääni kateissa?
Taisi olla puhekiellossakin tällä viikolla.
Kertokaa ensi viikon teema, kun se julkistetaan. En itse katso lähetystä.
Flunssa vei hyvän laulajan kotiin
Tää oon vaa hyvä saaralle kun ei ole eka tippuja sharonin tiimistä, ja tuskin ne aikoo honeyta siellä loppuun asti pitää. Saara voi oikeesti parjääkki tässä kisassa!
Vierailija kirjoitti:
Räkätauti päällä.
Taktista tuotannolta, että tipautetaan tällälailla hyvät laulajat. Lopulta jäljelle jää paskat ja Saara.
Miten nää tytöt vetää näin paljon paremmin nyt.