Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää loppuelämän parisuhteessa "tyhmän" kanssa

Vierailija
23.10.2016 |

Kohtalotoverien neuvoja?

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap miestä vai naista?

Vierailija
62/158 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjaisuus kyllä menee usein suvuttain, siksihän geenitutkimuksia tehdään. Jos isä ja isän molemmat vanhemmat ovat heikkolahjaisia, niin aika todennäköistä on, että perinnöllinen ominaisuus on kyseessä.

Lastenneurologi

Ainoa heikkolahjainen tässä on "lastenneurologi", joka ei ymmärrä lukemaansa eikä tiedä käyttämiensä termien sisältöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin tyhmyys ilmenee?

Vierailija
64/158 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvä mies/nainen: mene keskustelemaan kumppanisi kanssa tästä ja kartoittakaa yhdessä onko muutosta parempaan tapahtumassa. Voit mainita mitä hänessä pidät tyhmänä ja kannustaa viisastumaan aiemmin koetuista hyvistä ja huonoista hetkistä. Aina voi sivistää itseään lisää ja voit kannustaa kumppaniasi tähän. Kun kumppani tietää mikä hänessä on sinun mielestäsi vialla, hän varmasti yrittää parhaansa jatkossa. Tästä kannattaa puhua heti,eikä miettiä yksin asiaa.

Terv. Tyhmän vaimon omistaja joka viisastui

Vierailija
65/158 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin tyhmyys ilmenee?

Joukossa tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
66/158 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tapauksessa voi kumppanin hyvä persoona kuitenkin pelastaa paljon ja samoin huumorintaju, sosiaalisuus tai muut hyvät puolet voisi nähdä täydentävinä eikä riitelevinä ominaisuuksina. (Näin meillä).

Omia älyn tarpeita voi täyttää harrastuksilla ja muilla omilla jutuilla, samoin mies saa tehdä omia juttujaan. Näistä jutellaan ja molemmat oppivat.

Vierailija
67/158 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tapauksessa voi kumppanin hyvä persoona kuitenkin pelastaa paljon ja samoin huumorintaju, sosiaalisuus tai muut hyvät puolet voisi nähdä täydentävinä eikä riitelevinä ominaisuuksina. (Näin meillä).

Omia älyn tarpeita voi täyttää harrastuksilla ja muilla omilla jutuilla, samoin mies saa tehdä omia juttujaan. Näistä jutellaan ja molemmat oppivat.

Tyhmillä kyllä harvoin on huumorin saralla mitään muuta tarjottavaa kuin pitkälle kehittynyt itselleen nauramisen taito ja tyhmyydestä kumpuava tahaton komiikka.

Vierailija
68/158 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalontovereita! Ihanaa!

Tyttöystäväni on aivan uskomattoman tyhmä. Alkuun vetovoima, seksi, uutuudenviehätys kiehtoivat, mutta totuus alkoi valjeta vuodessa. Hän on juurikin erittäin huonomuistinen. On raivostuttavaa, kuinka hän unohtaa yhteisiä tärkeitä sopimuksia, tapaamisia jne. Toisinaan, kun yritän kertoa töissä tapahtuneita asioita, hän on ihan pihalla siitä, mitä kerron. Hän vastailee aivan järjettömiä asiaan liittymättömiä kommentteja. Tämä on nolo piirre ystävien kanssa aikaa viettäessä, kun hän ei ymmärrä tyhmyyttään keskusteluissa. Yleissivistys on tuskin alakoulutasoa. Hän ei osaa/muista huolehtia hygieniastaan.

Miksikö olen hänen kanssaan vielä? Hän on helppo ja turvallinen ja sänkykemiat pelaavat. Tuskin kantavat kovin pitkälle...

69/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pystyisi olemaan tyhmän naisen kanssa. Suoraan sanottuna tulisi olo, että sekaantuu lapseen tai kehitysvammaiseen. Mikään määrä "kivaa luonnetta" ei paikkaa älykkyyden kaltaisen perusominaisuuden puuttumista.

Kivalla luonteella ei muutenkaan ole väliä, kunhan keskinäinen kemia toimii ja rakkautta löytyy. Monet parhaista ystävistänikin ovat varmaan yleisillä standardeilla tosi hankalia ihmisiä.

Vierailija
70/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on niin suhteellinen käsite. Olen itse myös haalinut intellektuellia seuraa, mutta esimerkiksi seksi on sellainen asia, johon tarvitaan jotain alkeellista elinvoimaa enemmän kuin korkeampaa älykkyyttä. Paras seksisuhde minulla on ollut hieman yksinkertaisen miehen kanssa. Pidemmän päälle meillä ei olisi ollut kuitenkaan kamalasti yhteistä, koska miehen elämä pyöri niin vahvasti kaikenlaisen alkeellisen suorittamisen (syöminen, seksi, tupakanpoltto) ympärillä, eikä hän pystynyt hillitsemään impulssejaan. Se oli hetken huumaa. Olisihan se loppuelämä tuntunut aika raskaalta, jos toisen paukut ja kiinnostus minkäänlaiseen älylliseen toimintaan ovat rajalliset.

Vierailija
71/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aloittaja, ei sun kumppani jaksakaan tyhmyyttäsi enää kauaa.

Vierailija
72/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on raivostuttavaa ja johtanut myös avioeron harkitsemiseen. Puolisoni tyhmyys ilmenee vastuuntunnottomuutena. Heittäytyy lapsen asteelle ja odottaa, että minä hoidan vaikeat asiat. Niin hoidankin, kun tuo ei edes osaa. Anopille terkut, että olisit kasvattanut lastasi, etkä vaan hyysännyt.

Vierailija
73/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu, että homma ei toimi, niin sitten erotaan. Miksi pitäisi kärvistellä?

Vierailija
74/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on raivostuttavaa ja johtanut myös avioeron harkitsemiseen. Puolisoni tyhmyys ilmenee vastuuntunnottomuutena. Heittäytyy lapsen asteelle ja odottaa, että minä hoidan vaikeat asiat. Niin hoidankin, kun tuo ei edes osaa. Anopille terkut, että olisit kasvattanut lastasi, etkä vaan hyysännyt.

Niin tuttua. Kiltti, empaattinen sinkkumies osoittautui saapastakin tyhmemmäksi. Kävi aikoinaan hienoa yksityiskoulua, mutta paljastuikin, että äitinsä oli ilmoittanut hänet sinne, koska psykologin mielestä mies ei ollut koulukypsä vielä 8 vuotiaanakaan eikä häntä "huolittu" tavalliseen kouluun. Anoppi on kasvattanut miestä pumpulissa ja kuplamuovissa.

Mies ei omaa yhtään yleissivistystä, sosiaalisia taitoja tai aloitekykyä. Hädin tuskin selviää töissä. Onneksi on liian tyhmä huomatakseen, että joka ikinen työkaveri on näiden 17 vuoden aikana edennyt urallaan mutta mies on edelleen kiinni samoissa tehtävissä missä aloitti opiskelijana. Hän rakastaa Simpsoneita, koska ne on kivoja keltaisia ukkoja. Hän ei ymmärrä sarjan satiiria, sarkasmia tai aikuisvitsejä ollenkaan. Kaikki viittaukset ulkomaanpolitiikkaan menevät täysin ohi. Joskus tuntuu, että olen nelivuotiaan pojan äiti.

Vierailija
75/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tyhmä mies. Juuri sellainen jolle saa kertoa jonkin asian kerran kuussa viisi vuotta ja siltikään ei muista. Kerran laitoin ne peruskysymykset ja niihin vastaukset puhelimeensa niin voi katsoa sieltä. Mies on aivan avuton jos jokin asia käytännön elämässä muuttuu, esimerkiksi missä pidetään lapsen vaippoja.

Tämä on osittain anopin syy, hän on passannut poikaansa ihan överisti. Heti kun tulee pieninkään vastustus arkielämässä, mies heittäytyy vetelän passiiviseksi ja odottaa että nainen hoitaa asian. Esimerkiksi lapsen hanskoja ei löydy. Missähän ne voisi olla? Jos kieltäydyn etsimästä (roikkuu kylpyhuoneessa kuivumassa, näkee kun avaa oven) mies laittaa lapsen ulos ilman hanskoja tai käy ostamassa kaupasta uudet.

Mies on ihan fiksu työssään ja hyvä isä, ihan on kunnon duunissa. Ei siis mikään kehitysvammainen tai vajaalahjainen. Kieltämättä minulla on sellainen tunne, että mies ei ole minusta tai hyvinvoinnistani kauhean kiinnostunut. Olen yhdelle asialle kunnolla allerginen, mies saattaa tilata juuri tätä ainetta sisältävän annoksen ravintolasta.

Ja kyllä olen miettinyt eroa tämän takia.

Vierailija
76/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen sivusuhteen aloittamista jotta jaksaisin parisuhteessa. Mies on niin tyhmä ettei huomaisi tai ymmärtäisi.

Vierailija
77/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki jotka jatkatte parisuhteessa  yksinolon pelosta vaikka haukutte puolisoitanne tyhmiksi vasta idiootteja olettekin.

Vierailija
78/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hyvä mies/nainen: mene keskustelemaan kumppanisi kanssa tästä ja kartoittakaa yhdessä onko muutosta parempaan tapahtumassa. Voit mainita mitä hänessä pidät tyhmänä ja kannustaa viisastumaan aiemmin koetuista hyvistä ja huonoista hetkistä. Aina voi sivistää itseään lisää ja voit kannustaa kumppaniasi tähän. Kun kumppani tietää mikä hänessä on sinun mielestäsi vialla, hän varmasti yrittää parhaansa jatkossa. Tästä kannattaa puhua heti,eikä miettiä yksin asiaa.

Terv. Tyhmän vaimon omistaja joka viisastui

Ei vaimoa omisteta, typerys.

Vierailija
79/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattiko valita kumppani jolla on tatskoja? Siinäs kituutat nyt sitten.

Vierailija
80/158 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo on kanssa ihan saapas ja tosi huono muistinen, voi tajuta leffan lopputeksteistä, että olikin nähnyt lefffan jo joskus aiemmin :/

Jestas!! Onko kuitenkin saanut jonkun ammatin? Itse en tollasta tyhmyyttä kestäisi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän