Miten kestää loppuelämän parisuhteessa "tyhmän" kanssa
Kommentit (158)
Hä, miks olette tuollaiset edes puolisoiksi valinneet?
Onko kyseessä tyhmä nainen vai tyhmä mies? Itse kestäisin, koska uskon että ihminen voi viisastua ja oppii virheistään joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hä, miks olette tuollaiset edes puolisoiksi valinneet?
Itseään voi kehittää tai olla kehittämättä, noin esimerkiksi? Jos on mennyt yhteen paljon vanhemman kanssa, voi totuus paljastua kun itsekin on lopulta aikuinen?
Miksi pitäisi kestää? Koska et uskalla olla yksinkään?
Mun vaimo on kanssa ihan saapas ja tosi huono muistinen, voi tajuta leffan lopputeksteistä, että olikin nähnyt lefffan jo joskus aiemmin :/
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä tyhmä nainen vai tyhmä mies? Itse kestäisin, koska uskon että ihminen voi viisastua ja oppii virheistään joka päivä.
Minäkin uskoin. Olin väärässä...
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on kanssa ihan saapas ja tosi huono muistinen, voi tajuta leffan lopputeksteistä, että olikin nähnyt lefffan jo joskus aiemmin :/
Ihan kun minä :D ihan mielenkiinnolla kysyn millä kirjaimella vaimosi nimi alkaa?
Miksi aloitit parisuhteen tyhmän kanssa? Sinähän tässä se tyhmä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin uskoin. Olin väärässä...
Ihan mielenkiinnolla haluaisin tietää kokemuksista ovatko naiset vai miehet enemmän tällaisia suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun minä :D ihan mielenkiinnolla kysyn millä kirjaimella vaimosi nimi alkaa?
K
Kokemuksesta voin sanoa että jos harkitsee jo eroa niin voi sanoa siitä eikä hautoa sitä mielessään. "tyhmälle" voi sanoa myös mitä hänessä olisi parantamisen varaa ja katsoa yhdessä miten elämä sujuu sen jälkeen hetken aikaa. Ihmiset eroavat nykypäivänä liian helpolla kun eivät ole valmiita taistelemaan suhteensa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K
Sitten se en ole minä :D mutta voin kertoa olevani myös huono muistinen ja mieheni pahoittaa tästä jatkuvasti mielensä kun katsomme elokuvaa. En tee sitä tahallani, en vain muista jälkikäteen mitään elokuvista.
Mun mies ei ole mitenkään erityisen fiksu tai edes sivistynyt. Se ei kuitenkaan haittaa tippaakaa, päinvastoin. Molemmat oppivat toisiltaan, kun tiedetään niin erilaisista asioista.
Jos sydän on kultaa, niin ei minusta haittaa vaikkei toinen mikään tohtoraatti olekkaan. Joskus jopa liika älykkyys voi olla ärsyttävää.
Samaa mietin itsekin. Miehestä on alkanut vähitellen paljastua, että se tietää hirveästi omasta alastaan ja on sosiaalisesti taitava, mutta yksinkertaisesti sivistymätön. Ei tartte tietää mitäänTrumpin kampanjasuunnitelmaa yksityiskohtineen, mut mies ei oo edes ihan varma siitä kuka Suomen tämänhetkinen pääministeri on.
Vierailija kirjoitti:
Ai hemmetti, hänhän on aito sketsihahmo! Huumorilla vaan!
Eihän sua mikään estä eroamasta. Ei täällä mikään muu ole peruuttamatonta kuin kuolema. Mieti miten tulet vanhana katumaan jos olet tyytymätön parisuhteessa.
Junttius tai höpsänkeikkamaisuus viehättää aluksi:ihminen on niin "aito". Sitä ajattelee luonnostaan, että tuota voi kehittää. Joskus voi, yleensä ei.
En tiedä.. Mies hyvännäköinen, hyvä isä mutta tyhmä kuin saapas. Ei muista minkä pankin tilille mun,tili tulee, kysyy sen JOKA kuukausi kun ei muista(meillä vain 2 käyttötiliä)Se on tullut viimeiset 4 vuotta sinne kuun viimeinen päivä.
Toineb esim.
Sanoin että aika paskat maskeeraukset pomo piilossa ohjelmassa, muissa versioissa paremmat. Vaihdoin sinne ohjelman kanavalle että näkee. ja mies tokaisi (siitä joka näyttää putouksen sketsihahmolta) "onko tuo niinkuin oikea tyyppi??" siis enkö juuri
selittänyt asian??
Esimerkkejä kymmeniä, tuon miehen,kanssa ei voi keskustella mistään!! Ei tajua vaikka rautalangasta väännät!
Minuakin kiinnostaa. Itse harkitsen eroa.