Miten kestää loppuelämän parisuhteessa "tyhmän" kanssa
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Junttius tai höpsänkeikkamaisuus viehättää aluksi:ihminen on niin "aito". Sitä ajattelee luonnostaan, että tuota voi kehittää. Joskus voi, yleensä ei.
No typeryyttä on kuvitella, että nuo olisivat automaattisesti merkkejä tyhmyydestä. Ihminen voi olla juntti tai...(mitä hemmettiä tuo höpsänkeikkamaisuus ylipäätään tarkoittaa?!) Mutta ei se tarkoita tyhmyyttä. Junttius j(a tuo toinen termikin varmaan) on hyvin epämääräinen ja häilyvä käsite muutenkin.
Onko se tyhmyyttä ettei muista katsomiaan elokuvia? :O Mä en ikinä muista, mutta hyvin olen kouluissa pärjännyt silti... No, opinpa taas jotain uutta! :)
Vierailija kirjoitti:
Junttius tai höpsänkeikkamaisuus viehättää aluksi:ihminen on niin "aito". Sitä ajattelee luonnostaan, että tuota voi kehittää. Joskus voi, yleensä ei.
Tyhmä ihminen on sellainen, joka lähtee suhteeseen sillä ajatuksella että suhteessa aletaan toista jotenkin kehittämään. Tyhmä on myös sellainen, joka ei ymmärrä mitä tyhmyys tarkoittaa.
Höpsö ihminen voi olla ihan fiksukin. Ja voi olla myös aito. Meissä on niin monia puolia. Ei esimerkiksi huonomuistisuus tai hajamielisyys ole automaattisuus tyhmyyttä.
Olin muutaman kuukauden tyhmän miehen kanssa kun hän niin kehui kuinka hyvä ihminenhän muka on.
Mies ei ollut kiinnostunut mistään maailman menosta, ei osannut varmaan kunnolla edes lukea.
Hän oli hyvin sivistymätön maalaisjuntti, mutta osasi esittää kilttiä ja herkkää.
Itkeä tuhrusti paljon ja hoki kuinka hyvä ihminen on.
Nopeasti kuitenkin paljastui että oli empatiakyvytön ja naisia halveksiva sovinisti.
Hävettää ja inhottaa kun tuhlasin aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Olin muutaman kuukauden tyhmän miehen kanssa kun hän niin kehui kuinka hyvä ihminenhän muka on.
Mies ei ollut kiinnostunut mistään maailman menosta, ei osannut varmaan kunnolla edes lukea.
Hän oli hyvin sivistymätön maalaisjuntti, mutta osasi esittää kilttiä ja herkkää.
Nopeasti kuitenkin paljastui että oli empatiakyvytön ja naisia halveksiva sovinisti.
NO tyhmä olit itsekin
Vierailija kirjoitti:
Kohtalotoverien neuvoja?
Kannattaa luottaa siihen, että puoliso kestää sua. Tällä mäkin olen pärjännyt 36 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO tyhmä olit itsekin
No niin olinkin, haluatko että kirjoitan sen tähän tuhat kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon törmänny tähän samaan lajikkeeseen ja itse tarkoitan tyhmällä juuri sellaisia ihmisiä, joilla ei ole niin sanottua sydämen sivistystä eikä ylipäätään peruskoulua kattavampaa (jos sitäkään) yleissivistystä oikein mistään asiasta. Ei tarvi olla mikään maisteri, mutta en vaan voi sanoa että aggressiivisesti käyttäytyvä, aina omasta mielestään oikeassa oleva, ahdasmielinen ja muita halveksiva tyyppi on fiksu... olis pitäny tajuta et kun ainoot mielenkiintoset tv-ohjelmat on paavo pesusieni tai sotadokkarit niin... no enpä itsekään varmaa oo mikää välkky :D
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin se on hepsankeikka. Sillä ei ole mitään yhteyttä tyhmyyteen, ehkä enemmänkin tuhmuuteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No typeryyttä on kuvitella, että nuo olisivat automaattisesti merkkejä tyhmyydestä. Ihminen voi olla juntti tai...(mitä hemmettiä tuo höpsänkeikkamaisuus ylipäätään tarkoittaa?!) Mutta ei se tarkoita tyhmyyttä. Junttius j(a tuo toinen termikin varmaan) on hyvin epämääräinen ja häilyvä käsite muutenkin.
Junttiudella tarkoitin nimenomaan karkeutta, sivistyksen puutetta
En välttämättä vähäistä koulutusta tai maalaisuutta.
Höpsänkeikkamaisuus=bimboilu, lapsellisuus, pinnallisuus.
Moni tuntee vetoa näihin piirteisiin. Niissä on jotain alkukantaisen helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin se on hepsankeikka. Sillä ei ole mitään yhteyttä tyhmyyteen, ehkä enemmänkin tuhmuuteen :)
Musta on kiva modifioida sanoja uuteen kuosiin, samalla merkitys muuttuu vähän.
En nyt tarkoittanutkaan helpponakkia/jakorasiaa, vaan sellaisen ja tyhmyrin yhdistelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttiudella tarkoitin nimenomaan karkeutta, sivistyksen puutetta
En välttämättä vähäistä koulutusta tai maalaisuutta.
Höpsänkeikkamaisuus=bimboilu, lapsellisuus, pinnallisuus.
Moni tuntee vetoa näihin piirteisiin. Niissä on jotain alkukantaisen helppoa.
Vai väitättekö, ettei tämän maailman Bulleilla ja Jasminmäntylöillä riitä seuraa?-äsk.
On erittäin kiihottavaa käydä kumppanin kanssa sellaista älykästä sanailua. Esim. sunnuntaiaamut ihania, kun päivän lehdistä löytyy jutun juurta. Siitä onkin sitten mukava siirtyä takaisin sänkyyn. On harmillista, jos kumppanista ei löydy älyllistä haastetta. Eli et ehkä kestä.
"olet maito väärässä tölkissä".
Mutta jatkaa edelleen vuotamista. On se vaan tyhmää roikkua julkisen sivulasissa kiinni ja huutaa "miksi torjut minut", meinaako mainostaa tyhmää "yritystä"kenties?
Mutta jatkaa edelleen vuotamista. On se vaan tyhmää roikkua julkisen sivulasissa kiinni ja huutaa "miksi torjut minut", meinaako mainostaa tyhmää "yritystä"kenties?
nro 20 jatkaa
sama ukko sanoi synnärillä että voidaan tehdä isyystesti jos haluat, sanoin ihan hymyssä suin. Siis ei mitään epäilystä isästä jne. Tarkoitti että mulla olisi mustaa valkoisella. Meni oikeasti 5min ennenkuin tajusi että sama kin syyttäisi minua pettämisestä.
puhuttiin hyvistä elokuvista, esim. 9/11
"kertoo kun terroristit törmäsi wtc,,tiiääks sä siitä?"
niin , kukapa aikuinen ei tietäisi , tämä vuonna 2008
Itse en pystyisi olemaan sellaisen miehen kanssa, joka ei osaa kirjoittaa "huonomuistinen"-sanaa oikein. Mieheni on kyllä muilta osin melkoisen daiju, mutta siedän.
Onko elämässä muita tärkeitä asioita kuin muistaa täydellisesti mahdollisimman monen elokuvan tapahtumat? Suhteessa on siis vialla ihan jotain muuta, jos tuollainen juttu saa arvioimaan puolisoaan "saappaaksi".