Tinderissä neljääkymppiä hipovat miehet jotka "miettii vielä" lastentekoa
Selailin Tinderiä ja siellä tuli vastaan useita neljänkympin korvilla olevia miehiä jotka on profiiliinsa laittaneet lapsihaaveiden kohdalle vaihtoehdon "mietin vielä". Siis oikeasti, sitten naisia syyllistetään siitä ettei lapsia synny. Miehet mietiskelevät sinne 40-50v ikään asti nappaako se perheen perustaminen vai ei. Joo, biologisesti se on miehille helpommin mahdollista kuin naisille, mutta myös miesten korkea ikä on riskitekijä josta vaan ei huudella yhtä suureen ääneen, koska painostus ja syyllistys on suunnattu naisiin. Olisi syytä suunnata sitä realiteettipuhetta myös miesten suuntaan.
Kommentit (354)
Vain 1/100 miehestä tulee enää ensikertaa isäksi kun täyttää 40 vuotta
99 % miehistä jotka ovat saaneet esikoislapsia, ovat saaneet ne alle 40 vuotiaana.
Eli jos et ole isä 40 vuotiaana, sinusta ei todennäköisesti tule koskaan isää
Eipä siinä enää nelikymppisenä kannata miehen eikä naisenkaan miettiä - antaa mennä vain! Lapset tuovat paitsi vastuuta, myös paljon iloa ja henkistä rikkautta elämään!
Jos siihen laittaa että haluaa lapsia, niin sitten tulee pelkästään naisia joille olet vain lapsentekokone ja elättäjä etkä mikään puoliso tai kumppani.
M41 en mieti enää, lapsiluku täynnä
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö.
Ei mulla muuta.
Mulla on. Niinistöllä oli jo aikuisia lapsia tuossa vaiheessa, kun hän tuli kolmannen kerran isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun isä oli nelikymppinen, kun synnyin. Isäni on isä myös kahdelle pikkuveljelleni.
Vierailija kirjoitti:
Jos siihen laittaa että haluaa lapsia, niin sitten tulee pelkästään naisia joille olet vain lapsentekokone ja elättäjä etkä mikään puoliso tai kumppani.
Jos mies haluaa lapsia, niin haluaako hän yhteydenottoja naisilta, jotka eivät halua lapsia? Siltä naiselta voi myös kysyä mikä hänen koulutuksensa on, missä hän on töissä ja millaista palkkaa hän saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun isä oli nelikymppinen, kun synnyin. Isäni on isä myös kahdelle pikkuveljelleni.
Niin, hän kuuluu tähän yhteen prosenttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko alkusi heti, kun vanhempasi jättivät ehkäisyn pois?
Mulle se oli lähinnä koodi sille että mies etsii nuorempaa naista. Varsinkin jos kyse oli 40+ miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö.
Ei mulla muuta.
Salella on rahaa sijoittaa hoitoihin 30 000 e. Onko noilla miettijöillä?
Oman lapsettomuuden syy on yksinkertaisesti vain naisen puute, vaikka olen lapsia halunnut 15 vuotiaasta asti. Nyt ikää 41 vuotta ja mitään turhaa ylikorostettua tinderiiä en todellakaan asenna.
Olen ihmetellyt samaa. Elävätkö he vielä jossain nuoruudessa, eivät ole ymmärtäneet, että ovat jo keski-ikäisiä. Joku 43v mies saattaa ihan tosissaan laittaa mietin vielä.
Siinäpähän mietit sitten. 😄
Ja sitten on nämä, että lapsia tehdään useita pienellä aikavälillä ja mietitään vasta sitten miten niiden kanssa pärjäillään.
No ainakin itse kuulun tuohon porukkaan miehiä. - Voisin hyvin asettua parisuhteeseen naisen kanssa, jos sopiva nainen osuisi kohdalle. Mutta ei minulla olisi lapsen saaminen ni-in merkittävä asia, että jos muutoin erinomaisen sopia ja miellyttävän naisen kanssa onnistuisi -syystä tai toisesta- saamaan lasta ajassa X niin jättäisin hänet, jotta voisin yrittää pian löytää uuden, jonka kanssa yrittää laps(i)en saamisat paremmalla menestyksellä. Saati, että pyrkisin harrastamaan suojaamatonta seksiä kaikkien mahdollisten kanssa ja asettusiin, jos asettuisin sitten hänen kansaan pysyvämpään parisuhteeseen, joka ensimmäisenä kertoisi olevansa raskaana.
40v miehellä kuuluu olla jo lähellä teini-ikää olevat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö.
Ei mulla muuta.
Sale on alfa, joka tuli isäksi 27-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa lapsia, niin haluaako hän yhteydenottoja naisilta, jotka eivät halua lapsia? Siltä naiselta voi myös kysyä mikä hänen koulutuksensa on, missä hän on töissä ja millaista palkkaa hän saa.
Monesti mies on valmis joustamaan asiasta.
Nainen yleensä ei. Nainen kulkee laput silmillä ja näkee vain vauvantekomahdollisuuksia.
Ja sinun ongelma on?