Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pakaran alla oleva taite mielestänne taive?

Vierailija
22.10.2016 |

Vahvempaa kortisonivoidetta ei saa laittaa kasvoihin ja taipeisiin. Onko tuo paikka taive?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain kiva läskimakkara. Mullakin on semmoinen.

En mä mistään läskimakkarasta puhu, vaan siitä ihopoimusta pakaran alapuolella.

Ap

Mistä ihmeen ihopoimusta? Minulla alkaa pakaran jälkeen reisi, eikä siinä ole mitään ylimääräisiä taitteita tai ihopoimuja.

No katopa nyt vaikka näitä perskannikoita: http://www.locateadoc.com//images/resources/content/brazilian-butt-lift…

Siinä, mihin se pakara loppuu, on se poimu.

Ap

Niin, eli tuo läskimakkara.

Ei pakara ole mikään läskimakkara. Ja jos sulla on nyt joku erityinen agenda, että haluat läskitellä mua, niin läskittele pois vain, mutta kyse ei ole nyt mun persauksen rasvaamisesta, vaan 5-vuotiaan lapsen, jonka paino on siinä nollakäyrällä.

Ap

Tässä on nyt eri henkilö mukana myös. Minä ehdotin läskimakkaraa koska mulla on perskannikan alla vielä lisämakkara. En läskittele sinua ap.

Ok, ei ole nyt kuitenkaan kyse mistään läskimakkarasta, vaan sen pakaran alapuolella olevasta poimusta. Tässä nyt vaikka toinen kuva, jos ei selvinnyt: https://bretcontreras.com/wp-content/uploads/butt.jpg Tuokin on tietenkin jonkun mielestä läski.

Ap

Juu, läskiähän se tuossakin on. Jos olisi rasvat niin alhaalla, että olisi enimmäkseen lihasta, niin ei se tuolta näyttäisi.

No minäpä otan seuraavan kerran lapsen neuvolassa puheeksi, että pitäiskö ottaa lapselta rasvat alas, kun on niin pahasti läskiä.

Ap

No ei kai 5-vuotiaan pylly tuolta näytä?

Voit varmasti itsekin kuvitella, että 5-vuotiaan lapsen ja aikuisen naisen pylly ei näytä ihan täysin samalta. Onko tämä sama ihminen, joka kyselee näitä kummallisia kysymyksiä?

Ap

Vierailija
42/48 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain kiva läskimakkara. Mullakin on semmoinen.

En mä mistään läskimakkarasta puhu, vaan siitä ihopoimusta pakaran alapuolella.

Ap

Mistä ihmeen ihopoimusta? Minulla alkaa pakaran jälkeen reisi, eikä siinä ole mitään ylimääräisiä taitteita tai ihopoimuja.

No katopa nyt vaikka näitä perskannikoita: http://www.locateadoc.com//images/resources/content/brazilian-butt-lift…

Siinä, mihin se pakara loppuu, on se poimu.

Ap

Niin, eli tuo läskimakkara.

Ei pakara ole mikään läskimakkara. Ja jos sulla on nyt joku erityinen agenda, että haluat läskitellä mua, niin läskittele pois vain, mutta kyse ei ole nyt mun persauksen rasvaamisesta, vaan 5-vuotiaan lapsen, jonka paino on siinä nollakäyrällä.

Ap

Tässä on nyt eri henkilö mukana myös. Minä ehdotin läskimakkaraa koska mulla on perskannikan alla vielä lisämakkara. En läskittele sinua ap.

Ok, ei ole nyt kuitenkaan kyse mistään läskimakkarasta, vaan sen pakaran alapuolella olevasta poimusta. Tässä nyt vaikka toinen kuva, jos ei selvinnyt: https://bretcontreras.com/wp-content/uploads/butt.jpg Tuokin on tietenkin jonkun mielestä läski.

Ap

Juu, läskiähän se tuossakin on. Jos olisi rasvat niin alhaalla, että olisi enimmäkseen lihasta, niin ei se tuolta näyttäisi.

No minäpä otan seuraavan kerran lapsen neuvolassa puheeksi, että pitäiskö ottaa lapselta rasvat alas, kun on niin pahasti läskiä.

Ap

Sulla on nyt joku pakkomielle tuohon läskiin. 

Taitaa AP:n omassa perseessä ollakin läskimakkara.

Kertokaa nyt, miten ihmeessä teillä riittää mielenkiintoa kirjoitella tuollaisia puolivillaisia vastauksia tähän ketjuun? 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen nyt, mutten ole ollut aina. Ikinä ei ole ollut pakaran alla minkäänlaista taitetta. Suoraan peppu vaihtuu reideksi ilman uraa/taitetta. Eikä tosiaan ole taive, nivustaive etupuolella on asia erikseen.

Vierailija
44/48 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä mielestäsi nivel?

No onhan siinä, reisiluun pallonivel. Mitä oikein ajattelit?

Vierailija
45/48 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sama, jonka lapsi ei voi mennä yökylään pyllyihottuman takia?

46/48 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan tehdä mun pakaroiden YLÄPUOLELLEkin vaakasuoran taitteen :)

Mies aina parahtaa kauhusta!

47/48 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on kyynärtaipeet, nivustaipeet ja polvitaipeet. Ei muita taivekohtia.

Vierailija
48/48 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä mielestäsi nivel?

No onhan siinä, reisiluun pallonivel. Mitä oikein ajattelit?

Reisiluu yhdistyy lonkkaniveleen, ei pakaran alapuolelle.