Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat anopit - kertokaa kokemuksia!

Vierailija
21.10.2016 |

En voi olla ainoa, josta anoppi ei vaan pidä; ensimmäisen vuoden aikana ei ollut mitään ongelmia, kunnes eräänä päivänä haukkui minut pystyyn, ulkonäköä myöten ja kun en sen episodin jälkeen ollut kovin puhelias enää anopin lähettyvillä, hän totesi, että minulla on mielenterveysongelmia ja epäili, että käytän huumeita. Ok...ikinä en ole huumeisiin koskenut.

Kertokaas 😊

Kommentit (651)

Vierailija
281/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MJ kirjoitti:

Kerroin exanopille että mieheni oli lyönyt minua avarilla kasvoihin.

Anopin reaktio: "Oi voi."

Minun anoppini kielsi pontevasti kertomasta kenellekään, kun poikansa oli ensimmäisen (ja viimeisen) kerran hakannut minut. Kerroin kuitenkin, lääkärille.

Vierailija
282/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen vielä lisään:

Odotin esikoista niin anoppi ihan pokkana sano "Aion puuttua ihan kaikessa teidän elämään. Niin paljon kun oma anoppini meidän elämään puuttu niin voit olla varma että minä puutun teidän elämään vielä enemmän"

Apua!! Nauroin ääneen kotona :D..

Näin jälkikäteen mäki nauran tälle mut itse tilanteessa jäin vaan tuijottaa suu auki et sanoko se oikeesti niin vai kuulinko vaan väärin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen vielä lisään:

Odotin esikoista niin anoppi ihan pokkana sano "Aion puuttua ihan kaikessa teidän elämään. Niin paljon kun oma anoppini meidän elämään puuttu niin voit olla varma että minä puutun teidän elämään vielä enemmän"

Näin jälkikäteen mäki nauran tälle mut itse tilanteessa jäin vaan tuijottaa suu auki et sanoko se oikeesti niin vai kuulinko vaan väärin :D

Ja tuo sitten kompensoi ne omat anoppi-traumat, kun itse on oman poikansa perheen painajainen? En ymmärrä logiikkaa :D

Vierailija
284/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MJ kirjoitti:

Minun anoppini kielsi pontevasti kertomasta kenellekään, kun poikansa oli ensimmäisen (ja viimeisen) kerran hakannut minut. Kerroin kuitenkin, lääkärille.

Ehkä rikosilmoitus myös olisi ollut paikallaan?

Vierailija
285/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen vielä lisään:

Ja tuo sitten kompensoi ne omat anoppi-traumat, kun itse on oman poikansa perheen painajainen? En ymmärrä logiikkaa :D

Pakko kertoa vielä toinen logiikan huippu tältä ihmiseltä. Mun pitäis kuulema antaa mun lapsen syödä karkkia koska oon hänen mielestään läski. (toim.huom. oon normaalipainonen) Jotenki mulla jäi epäselväks miksi mun pitäisi opettaa lapselle huonot elämäntavat joita itsekin yritän tässä aikuisiällä korjata terveellisemmiksi :D

Vierailija
286/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MJ kirjoitti:

Ehkä rikosilmoitus myös olisi ollut paikallaan?

Kyllä! Mutta en tehnyt sitä ymmärtämättömyyttäni, olin nuori, arka ja yksin. Ilmoitin exälle jälkeenpäin, että hänestä on lääkärillä merkintää ja jos vielä hakkaa jonkun, tulee tuomio. Exanoppi otti kummasti etäisyyttä.

Vierailija
287/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hirveitä tapauksia, miten te kestätte! Ja pointsit niille miehille jotka pistävät äideilleen kampoihin ja puolustavat vaimojaan. Minulla on ollut seurustelusuhteissa sekä nyt naimisissa ollessa vain mukavia anoppeja, en voi edes kuvitella kuinka raskasta teillä on!

Vierailija
288/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ei valittamista, mutta joka viikonloppuvapaa pitäisi olla anoppilassa (jos ei olla mun vanhemmilla tai jossakin reissussa).

Olisi ihanaa saada olla joskus vaan kotona koko viikonloppu miehen kanssa. Mulla kun ei vuorotyöläisenä ole joka viikonloppu vapaata ja mies taas on päivätyössä, niin viikonloput olis sitä yhteistä aikaa. Jos ei siis jouduttaisi olemaan anoppilassa.

Viimeksi vain käväistiin perjantai-iltana, niin anoppi vaikutti tosi pettyneeltä. Olisi halunnut, että ollaan jälleen koko viikonloppu yötä.

Mitä jos ette vain mene? Tuskin anoppi tulee teitä hakemaan kotoa, jos ette mene?

Sitten alkaa syyllistäminen niin anopin kuin miehen siskojen taholta. Kun meidän kuuluisi uhrata vapaa-aikamme olemalla anopin seurana.

Siskot syyllistää, ettei itse tarvitse mennä äidin luo?

Vierailija
289/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitti, kun join niin monta lasillista vettä hanasta hellepäivänä. Kuulemma miehen exällä oli aina mukana oma kotona täytetty vesipullo.

Voi anoppi raukka! Miniä käy juomassa hanan tyhjäksi :D

Vierailija
290/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ei valittamista, mutta joka viikonloppuvapaa pitäisi olla anoppilassa (jos ei olla mun vanhemmilla tai jossakin reissussa).

Olisi ihanaa saada olla joskus vaan kotona koko viikonloppu miehen kanssa. Mulla kun ei vuorotyöläisenä ole joka viikonloppu vapaata ja mies taas on päivätyössä, niin viikonloput olis sitä yhteistä aikaa. Jos ei siis jouduttaisi olemaan anoppilassa.

Viimeksi vain käväistiin perjantai-iltana, niin anoppi vaikutti tosi pettyneeltä. Olisi halunnut, että ollaan jälleen koko viikonloppu yötä.

Mitä jos ette vain mene? Tuskin anoppi tulee teitä hakemaan kotoa, jos ette mene?

Sitten alkaa syyllistäminen niin anopin kuin miehen siskojen taholta. Kun meidän kuuluisi uhrata vapaa-aikamme olemalla anopin seurana.

Siskot syyllistää, ettei itse tarvitse mennä äidin luo?

Tai syyllistävät äitinsä johdolla, oppineet siihen.

Vierailija
291/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitti, kun join niin monta lasillista vettä hanasta hellepäivänä. Kuulemma miehen exällä oli aina mukana oma kotona täytetty vesipullo.

Voi anoppi raukka! Miniä käy juomassa hanan tyhjäksi :D

Minulla anoppi kyttäsi, etten laittanut lamppua päälle. Olen tottunut lukemaan iltaisin ennen nukahtamista, mutta anoppilassa anoppi kyttäsi oven takana, että sähköä ei saa kuluttaa.

Ja hän kertoi, että koska hänellä oli kamala anoppi niin nyt hänellä on oikeus olla kamala minulle. Loogista.

Hänellä molemmat tyttäret asuivat avoliitossa (superluuserien kanssa), mutta anopin mielestä minä ja mieheni emme saaneet käydä saunassa yhdessä. Se oli siveetöntä.

Vierailija
292/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan hirveitä tapauksia, miten te kestätte! Ja pointsit niille miehille jotka pistävät äideilleen kampoihin ja puolustavat vaimojaan. Minulla on ollut seurustelusuhteissa sekä nyt naimisissa ollessa vain mukavia anoppeja, en voi edes kuvitella kuinka raskasta teillä on!

Kyllä tässä on joutunut tekemään aika radikaaleja päätöksiä. Mä esim en suostu jäämään sekunniksikaan anopin kanssa kahden. Ja ollaan ihan minimimäärä yhteyksissä. Lapsia ei jätetä anopin luo sekunniksikaan hoitoon, kun luottamusta ei ole.

Vierailija
293/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaamisella ei suostunut kättelemään, vaikka ojensi käteni, kommentoi vain ihmetellen ulkonäköäni.

Soitteli pojalleen joka päivä ja tivasi mm. seksielämästämme.

Käydessään vierailulla avasi ilman lupaa kaikki kaapit makuuhuoneesta keittiöön ja etsimällä etsi huomautettavaa esim. siisteydestä (olen aina pitänyt kodin siistinä).

Samaan aikaa painosti tekemään lapsenlapsia, en tajua miksi kun selvästi vihasi minua?

Eron jälkeen mies laittoi parin vuoden päästä sähköpostia jossa pyysi anteeksi ja kertoi tajunneensa vasta myöhemmin, miten äitinsä tossun alla oli. Olin miehen ensimmäinen vakava suhde, vaikka hän oli silloin jo reippaasti yli kaksikymppinen, minä 18.

Nykyisellä miehellä ei ole vanhempia, aaaaah <3

Vierailija
294/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä pyydettiin kokemuksia kamalilta anopeilta. Mitä kokemuksia haluat kuulla?

Vierailija
295/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä pyydettiin kokemuksia kamalilta anopeilta. Mitä kokemuksia haluat kuulla?

Jos nyt aluksi kerrot perustelut sille, miksi käyt poikasi kotona kaapit läpi? Lisäksi voit kertoa, miksi väität hoitavasi lastenlapsia ja "maksavasi kaiken", vaikka hoitoon ei sulle lapsia voi jättää, ja rahallista avustusta sinulta ei olla tarvittu. Ja se, kauanko susta vielä joudutaan kärsimään? Voisit vaikka muuttaa Senegaliin jonkun toyboyn kupattavaksi.

Vierailija
296/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entinen "anoppini" sanoi minulle, että olen saatana uudelleensyntyneenä. olin tuolloin kuusitoista ja harvinaisen kiltti henkilö.

Paras! :D

Vierailija
297/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEK3456 kirjoitti:

Ensitapaamisella ei suostunut kättelemään, vaikka ojensi käteni, kommentoi vain ihmetellen ulkonäköäni.

Käydessään vierailulla avasi ilman lupaa kaikki kaapit makuuhuoneesta keittiöön ja etsimällä etsi huomautettavaa esim. siisteydestä (olen aina pitänyt kodin siistinä).

Samaan aikaa painosti tekemään lapsenlapsia, en tajua miksi kun selvästi vihasi minua?

Eron jälkeen mies laittoi parin vuoden päästä sähköpostia jossa pyysi anteeksi ja kertoi tajunneensa vasta myöhemmin, miten äitinsä tossun alla oli. Olin miehen ensimmäinen vakava suhde, vaikka hän oli silloin jo reippaasti yli kaksikymppinen, minä 18.

Miksi kukaan tivaisi lapseltaan tämän seksielämästä? Hulluja on monenlaisia...

Vierailija
298/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TEK3456 kirjoitti:

Täytyyhän anopin tietää, koska voi alkaa kylällä juoruamaan siitetystä lapsesta ja oman suvun puolen hedelmällisyydestä.

Vierailija
299/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi pitää jonkinlaista kirjanpitoa siitä, paljonko aikaa lapseni viettää mun vanhempien kanssa. Ja sitten vaatii, että hänen on ihan pakko saada viettää yhtä paljon aikaa lasten kanssa kuin mun äiti. Mun isästä nyt niin väliä ole, koska jokainen sekunti jonka lapseni viettää mun äidin kanssa, on jotenkin pois anopilta. Ja jos mun äiti tuo lapsille lelun tai jotain vaatetta, anoppi tuo vastaavan, jos/kun huomaa asian. Ihan sairas kilpailu jatkuvasti. Valitettavasti lapsia ei voi anoppilaan jättää. Ja sekös sitten kirvoittaa anopin keksimään tarinoita minusta ja äidistäni, joita kertoo eteenpäin.

Vierailija
300/651 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TEK3456 kirjoitti:

Täytyyhän anopin tietää, koska voi alkaa kylällä juoruamaan siitetystä lapsesta ja oman suvun puolen hedelmällisyydestä.

Hmm. Ymmärrän pointin. Anoppi oli jotakuinkin viimeinen, jolle on kerrottu tulevista vauvoista. Johtui hänen juoruamistavastaan. Lisäksi kuopuksesta kertoessa ei edes onnittelut, totesi vain, että oottepas olleet aikaansaapia. On päin naamaakin sanonut, että meille olisi riittänyt yksi lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi