Mitä mieltä olette tästä takista?
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/takit/rockandblue-1063/…
Sopisiko minulle; pitkä ja hoikka vartalo, vaaleat pitkät hiukset, käytän tummia yksinkertaisia vaatteita, meikkaan naisellisesti yms.
Mielipiteitä ja mielikuvia?
Kommentit (42)
Minusta on ihan nätti takki sellaiselle, jolle sopii vaalea väri.
-N44
Vierailija kirjoitti:
Todella ruma takki mielestäni. En pidä yhtään.
T: Mies 28
Mikä siinä on rumaa? Millaisesta takista tykkäät naisella? :) Mielipiteitähän kysyin ja niitä myös saan, mutta kuhan utelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on rumaa? Millaisesta takista tykkäät naisella? :) Mielipiteitähän kysyin ja niitä myös saan, mutta kuhan utelen.
En ole koskaan pitänyt naisilla tuon tyylisistä takeista ja tuo karva on mielestäni aivan liikaa. Ei vain ole sen tyylinen takki, mistä pidän naisilla. Pidän enemmän parka-tyylisistä sekä a-linjaisista takeista. Toki, jos sinä itse pidät tuosta, niin osta. Ei se minulle kuulu. Halusin vain sanoa, että minä en pidä kun mielipiteitä kyselit.
Ihan ok, kantajasta tosin tulee mieleen venäläinen.
5 jatkaa
En tarkoita kuvan naista, vasn venakot tykkää tuollaisista
Pienen ja ahtaan oloinen . jäädytä munuaisesi-takki. Hintaansa halvemman näköinen
Sopii teinille, ei aikuiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/takit/rockandblue-1063/…
Sopisiko minulle; pitkä ja hoikka vartalo, vaaleat pitkät hiukset, käytän tummia yksinkertaisia vaatteita, meikkaan naisellisesti yms.
Mielipiteitä ja mielikuvia?
Ei sovi pitkälle. Näyttää ihan kuin takki loppuisi kesken noiden värien takia.
Mies
Onko sinulla huonokuntoiset hiustenpidennykset ja ripsiväri klimpeissä?
Liian yläpainotteinen, loppuu ikäänkuin kesken. Ylhäällä kamalasti tavaraa, ja liian lyhyt vyötärö. Ei nyt ihan maailman kamalin, mutta ei kyllä nättikään.
Toppatakki napapaidan pituisena? Voisin kuvitella hyvin pinnallisen teinin päällä tuollaisen, irtoripset vaan lepattaa talvimyrskyssä ja nappaa jäätyneitä kyyneliä tytön täristessä kylmissään.
Ei jatkoon. Laita lisää ehdotuksia.
No oletpa epävarma itsestäsi kun ventovierailta pitää kysellä mielipiteitä pukeutumiseen... No, jospa se siitä ajan kanssa...Ressukka <3
Suosittelen sinulle mieluummin klassista villakangastakkia.
Minusta se on aika kamala. Näyttää halvalta halpoine materiaaleineen. Sinänsä idea on ihan kiva.
Halvan näköinen ja tulee auttamatta mieleen Svetlana Venäjän kaduilta, onko tuo edes lämmin? Kammottavan lyhyt.
Anteeksi vaan Ap. :(