Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei tulevalta kumppanilta saa udella aikaisempien kumppanien määrää? Tieto on olennainen osa suhdetta.

Vierailija
20.10.2016 |

On tutkittu, että mitä enemmän naisella kumppaneita, sitä tod.näköisemmin avioliitto ei kestä.

Muutenkin, jos nainen sinkkuaikoinaan antaa todella helposti.... Mitä sitten, kun tulee todella iso riita parisuhteessa? Tietenkin nainen hyppää helpommin vieraaseen sänkyyn, kun sellainen nainen, joka harrastaa seksiä VAIN parisuhteissa.

Myös kumppanien määrä naisella kertoo arvokkuudestaan ja moraalista.

Tässä hyvä sarjakuva:
http://3.bp.blogspot.com/-amqdydMAIUM/VQ-3TF0JrAI/AAAAAAAAAPI/x7mOTdQp2…

Kommentit (239)

Vierailija
141/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut ainakin 20 pojan/miehen kanssa ennen aviomiestäni. Ihastuin yhteen mieheen kerran, joka kauhistui mieshistoriaani, eikä uskaltanut sen vuoksi ryhtyä suhteeseen minun kanssani. Ystäväni sanoivat, että tulen varmasti koko elämäni ajan vaihtamaan miestä kuin sukkaa. Väärässä olivat. Olen ollut jo 20 vuotta uskollisesti naimisissa, enkä minä ole niitä, jotka villiintyvät pikkujouluissa iskemään työkavereita. Minä olen jo seikkailuni seikkailut. :)

Kuin suoraan mun näppikseltä.. 27v saman miehen kanssa nyt. Ei mitään tarvetta pettää, ei edes sen jälkeen kun mieheni petti mua.

Vierailija
142/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen osa suhdetta on se, miten kemiat natsaa kahden ihmisen välillä. Muulla ei ole mitään merkitystä. Toisen parisuhde-elämä ennen teidän suhdettanne ei kuuli sinulle pätkääkään.

Puhumattakaan siitä, että jos naisen seksuaalimenneisyys on "olennainen osa suhdetta", niin miksi miehen menneisyys ei ole? Jos mies on ollut koko kylän polkupyörä, niin mihin se pukki karvoistaan pääsisi? Heti, kun tulee vastoinkäymisiä, niin pukki käy vieraan pillun kimppuun kuin sika limppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Entäs miehen kumppanimäärä?

Miehellä voi/saa/pitää olla värikästä. Helppoa jakorasianaista joka on hyppinyt puolen kylän sängyssä kutsutaa maksulliseksi, ei sellaista kukaan mies huoli.

Kuulostaa ihan siltä, että sinä ilahdut joka kerta, kun saat naiselta pakit.

Vierailija
144/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksikumppaneiden määrä vaikuttaa? Sä näet likaisena naisen, jolla on ollut seksikumppaneita enemmän kuin sulla? Mulle ei ole itselleni kertynyt niitä seksikumppaneita montaa, vain 5. Nuoruuden poikaystävä, opiskeluajan alun poikaystävä, nykyinen aviomies ja pari tapailusuhdetta. Aina olen edennyt nopeasti sänkyyn, vaikka en sitten ole harrastanutkaan yhden illa juttuja. Seksistä kokemusta mulla voikin sitten olla paaaaaaljon enemmän kuin sulla. Rakastan seksiä ja olen kokeilunhaluinen. Oman aviomiehen kanssa on kiva kokeilla kaikkea jännää ja uutta. Juhannuksena viimeksi pysähdyttiin pikasille metsään ja toisinaan pitkällä automatkalla ajetaan jollekin sivukujalle nauttimaan toisistamme. Siis silloin, kun saamme olla kaksin, meillä kun on yksi kouluikäinen lapsi. Seksiä on edelleen monta kertaa viikossa. Nuorempana ennen lasta sitä oli kyllä enemmänkin, kun oli aikaa ja jaksamista aamuin ja illoin. Ehkä säikähtäisit myös mun taustaa, vaikka mulla ei olekaan ollut seksikumppaneita kuin kourallinen. Olen myös hyvin aloitteellinen ja joskus päällekäyväkin. Oma mies tykkää, sinä et varmastikaan, koska haluat naisesi olevan viaton ja puhtoinen. No, minä en ole kyllä etsimässä kumppania, oma mies riittää. Minä en tuomitsisi ketään, jolle niitä partnereita on kertynyt, naisilla on oikeus nauttia seksistä ihan samalla tavalla kuin miehilläkin.

Vierailija
145/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N23 ja minulla on ollut 22 seksikumppania. Muistan kaikkien nimet, sillä random baaripanoja ei ole ollut vaan on ollut jotakin kautta tuttuja ennestään. Osa olisi voinut jäädä tekemättä mutta suurin osa ei kaduta yhtään. Ja en ole edes kovin helppo siihen nähden, että olen vähintään 100 miehen "mennäänkö panemaan" ehdotuksesta kieltäytynyt.

En ole ikinä ollut paria kuukautta pidemmässä suhteessa ja jos löytyisi se oikea niin en todellakaan pettäisi. Ja ihan uteliaisuudesta olisi kiva tietää kumppanin seksikumppanien määrä, mutta ei sillä mitään väliä olisi. Mennyt on mennyttä se on historiaa se koskee sekä huonoja että hyviä asioita. Ei sillä mitään väliä mitä henkilö on sinkkuna tehy, vaan mitä se tekee mun kanssa suhteessa.

Vierailija
146/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on toki oikeassa mutta miksi puhuu vain naisista? Päteehän tuo tuli miehiinkin yhtä lailla. En itse ainakaan olisi huolinut miestä jolla on seksikumppaneita älyttömästi ikään nähden. Onneksi mieheni olikin neitsyt!

😊

Vierailija
147/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on toki oikeassa mutta miksi puhuu vain naisista? Päteehän tuo tuli miehiinkin yhtä lailla. En itse ainakaan olisi huolinut miestä jolla on seksikumppaneita älyttömästi ikään nähden. Onneksi mieheni olikin neitsyt!

😊

Ehkä ap on heteromies?

Vierailija
148/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😊

Ehkä ap on heteromies?

Ehkä, mutta silti tekstistä saa äkkiseltään sen vaikutelman että ap:n mielestä koskisi vain naisia ja naisten seksikumppanien määrää.

Vierailija
149/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tutkittu, että mitä enemmän naisella kumppaneita, sitä tod.näköisemmin avioliitto ei kestä.

Muutenkin, jos nainen sinkkuaikoinaan antaa todella helposti.... Mitä sitten, kun tulee todella iso riita parisuhteessa? Tietenkin nainen hyppää helpommin vieraaseen sänkyyn, kun sellainen nainen, joka harrastaa seksiä VAIN parisuhteissa.

Myös kumppanien määrä naisella kertoo arvokkuudestaan ja moraalista.

Tässä hyvä sarjakuva:

http://3.bp.blogspot.com/-amqdydMAIUM/VQ-3TF0JrAI/AAAAAAAAAPI/x7mOTdQp2…

Kommentoin ennen kuin olen lukenut ketjua (todennäköisesti siellä moni muu on jo kommentoinut samoin):

- Miksi ei saa kysyä? Tottakai saa kysyä, jos kiinnostaa. Itseltäni ei ole kukaan koskaan kysynyt ja olisin aika hämmästynyt, jos kysyisi, mutta missään ei ole kielletty kysymästä. Ja jos asialla on sinulle merkitystä niin onhan se tärkeää, että toinen osapuoli sen tietää ja osaa vetää omat johtopäätöksensä.

- Minulla on monta kumppania mutta ei ole koskaan tullut mieleenkään lähteä naimaan muita siksi, että tulee riita. Ajatuskin on ihan outo.

- Minun moraaliini kuuluu uskollisuus parisuhteessa ja se, että ketään ei loukata tarkoituksella. Kahden vapaan, täysivaltaisen aikuisen vapaasta tahdostaan harrastama satunnaisseksi, jossa huolehditaan ehkäisystä, ei oman ymmärrykseni mukaan loukkaa ketään.

- Ihmisarvoni eli arvokkuuteni ei liioin liity mitenkään siihen, monenko kanssa olen harrastanut seksiä.

Mutta siis: kysy, hyvä ihminen, jos kerran haluat. Kukaan ei kiellä sinua tekemästä sitä. Älä sinä vuorostasi kiellä meitä muita olemaan kysymättä.

Vierailija
150/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieto lisää tuskaa.

Pohtiiko joku oikeasti, että "toisen miehen kikkeli on ollut täällä"? Siis ihan oikeasti?

Vierailija
151/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta paljonko niitä seksikumppaneita on ollut vaan missä tilanteessa niitä on tullut. Eri asia harrastaa irtosuhteita sinkkuna kuin parisuhteessa ollessa.

Minä olen 18 vuotiaana harrastanut irtosuhteita, juhlin paljon ja olin muutenkin silloin tosi huima. Siltikään en ole koskaan parisuhteessa ketään pettänyt, vaikka seksikumppaneita on ollut reilusti yli 10, joista kahden kanssa olen ollut suhteessa + nykyinen. Eikä miehenikään minua pidä holtittomana, moraalittomana pettäjänä, vaikka kumppaneita onkin kertynyt ja miehelleni minä olen toinen, jonka kanssa hän seksiä harrastanut.

Vierailija
152/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lukuisat seksikumppanit kertoo enemmänkin siitä että eo. tyypillä on jokin ongelma sitoutumisen kanssa kuin että "liha olis pilalla". Siksi en edes alkaisi kimppaan tyypin kanssa jolla on ollut sikapaljon naisia vaikka yhdenillansuhteeseen sellanen kyllä kelpaisi :D

Mikä sitten on paljon? Jos kumppanien määrä on yli 100 niin ei sitä lukua kyllä mitkään selittelyt pelasta oli ikä mitä tahansa. Seksiäkin voi harrastaa uudelleen samojen ihmisten kanssa, ei aina tartte olla uutta.

Vierailija
153/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä asiat käytiin kyllä hyvin tarkasti läpi kun ruvettiin rakentamaan parisuhdetta. Ruodittiin varmasti kaikki läpi kumpainenkin. Eipähän jäänyt tähänkään asiaan mörköjä komeroon.

Näin. Ihmisen, jolle asia on tärkeä, kannattaa etsiä kumppani jolle asia on yhtä tärkeä.

Vierailija
154/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi jotain uutta. Tähän väsyneeseen provoiluun ei kukaan enää jaksa lähteä. Ja jos oikeasti olet tuota mieltä, niin onnea elämällesi ilman naista.

Kyllä sellaisia naisiakin varmasti on, jotka vaativat saada tietää kaiken miehen menneistä tyttöystävistä ja seksikumppaneista. Aloittajan tarvitsee vain löytää itselleen sellainen. Ja parhaiten se onnistuu pelaamalla avoimin kortein eli ottamalla hyvin varhaisessa vaiheessa esiin tuon kysymyksen.

Vierailija
155/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta lukuisat seksikumppanit kertoo enemmänkin siitä että eo. tyypillä on jokin ongelma sitoutumisen kanssa kuin että "liha olis pilalla". Siksi en edes alkaisi kimppaan tyypin kanssa jolla on ollut sikapaljon naisia vaikka yhdenillansuhteeseen sellanen kyllä kelpaisi :D

Mikä sitten on paljon? Jos kumppanien määrä on yli 100 niin ei sitä lukua kyllä mitkään selittelyt pelasta oli ikä mitä tahansa. Seksiäkin voi harrastaa uudelleen samojen ihmisten kanssa, ei aina tartte olla uutta.

Miksi sitten ei saisi vaihtaa ja olla sitoutumatta vain yhteen tai kolmeen kumppaniin elämänsä aikana.

Vierailija
156/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se panomieskin rauhoittuu, kun saa kotona riittävästi, lapset valvottavat ja työ painaa päälle. Voi tulla irtiotto sitten parinkymmenen vuoden jälkeen, mutta se on sen ajan murhe. Kuten vaimollekin.

Ei tule irtiottoja kun valitsee paremmin.

Vierailija
157/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieto lisää tuskaa.

Pohtiiko joku oikeasti, että "toisen miehen kikkeli on ollut täällä"? Siis ihan oikeasti?

Jos yhtään välittää terveydestään, niin kyllä.

Vierailija
158/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se panomieskin rauhoittuu, kun saa kotona riittävästi, lapset valvottavat ja työ painaa päälle. Voi tulla irtiotto sitten parinkymmenen vuoden jälkeen, mutta se on sen ajan murhe. Kuten vaimollekin.

Ei tule irtiottoja kun valitsee paremmin.

Kannattaako oikeasti sitoutua keneenkään jos koko ajan pelkää irtiottoja.

Vierailija
159/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan kysellyt määrää, enkä voi edes kuvitella niin absurdia tilannetta, että joku mies multa sellaista kyselisi. Toivottelisin siinä varmasti hyvät jatkot ja onnea elämän tielle :-)

Aikuista ihmistä määrittävät ihan muut asiat, kuten miten hyvin huolehtii lapsistaan ja perheestään, miten hyvin hoitaa työnsä, mitä harrastaa pysyäkseen itse kunnossa ja terveenä, miten suhtautuu muihin ihmisiin ja miten kohtelee heitä jne. Tuolla asialla ei ole minkään valtakunnan merkitystä, enkä koskaan mieti sitä tutustuessani johonkin mieheen.

t. aikuinen nainen

160/239 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieto lisää tuskaa.

Jos yhtään välittää terveydestään, niin kyllä.

Oh please. Jos hän on ollut yhdenkin kanssa ennen sinua, hänellä voi olla seksitauti. Ja mikään mahti maailmassa ei kerro, jos hän vaikka valehtelisi seksikumppaniensa määrän tuomintasi pelossa!

Ettekö oikeasti käy yhdessä testeissä ennen kondomin poisjättöä?