Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei tulevalta kumppanilta saa udella aikaisempien kumppanien määrää? Tieto on olennainen osa suhdetta.

Vierailija
20.10.2016 |

On tutkittu, että mitä enemmän naisella kumppaneita, sitä tod.näköisemmin avioliitto ei kestä.

Muutenkin, jos nainen sinkkuaikoinaan antaa todella helposti.... Mitä sitten, kun tulee todella iso riita parisuhteessa? Tietenkin nainen hyppää helpommin vieraaseen sänkyyn, kun sellainen nainen, joka harrastaa seksiä VAIN parisuhteissa.

Myös kumppanien määrä naisella kertoo arvokkuudestaan ja moraalista.

Tässä hyvä sarjakuva:
http://3.bp.blogspot.com/-amqdydMAIUM/VQ-3TF0JrAI/AAAAAAAAAPI/x7mOTdQp2…

Kommentit (239)

Vierailija
101/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kysyä. Mutta oikeaa määrää en tiedä itsekään. Enkä muista kaikkien nimiä.

No tässä on esimerkki juuri sellaisesta miehestä jonka kanssa en haluaisi olla koskaan parisuhteessa.  Enkä ihan välttämättä muutenkaan tekemisissä. Kumppaneiden suuri lukumäärä ei yksistään ole se syy vaan koko asenne seksiin sekä naisiin ylipäätään, voihan näin ylimielisesti suhtautuvalla sekä käyttäytyvällä miehellä olla lukumäärältään vähänkin kumppaneita.

Mies joka on uittanut (tai edes halunnut uittaa) vehjettään jokaisessa vastaan tulleessa vaossa on vastenmielinen. Hrrrrr.

N39

Mä olen nainen, enkä muista kuinka monen miehen kanssa olen harrastanut seksiä, saatika että jaksaisin muistaa jokaisen nimeä. En ole koskaan pitänyt kirjaa miehistä, mutta arvioisin että heitä on ollut 20-30kpl. Olen nyt 45-vuotias, joten sorry jos en muista sen yhden illan ilon nimeä enää, jonka kanssa vietin kivan saunaillan 18-vuotiaana.

Kahdesti olen ollut parisuhteessa elämäni aikana, eikä kummallakaan kerralla ole käynyt mielessäkään pettää kumppaniani. Mutta kun on niitä sinkkuvuosiakin väliin mahtunut yli kymmenen vuotta, niin en myöskään ollut selibaatissa sitä aikaa. Tämä ei muuten sitten tarkoita millään tavalla sitä, että olisin jakanut jokaiselle vastaan tulevalle miehelle, saati että olisin jotain baarinvessapanoja edes harkinnut.

102/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän seksikumppaneita on ollut, sitä suurempi todennäköisyys pettämiseen. Koskee naisia ja miehiä. Ihan loogista.

No, sitten samaa logiikka pätee myös siihen, että mies joka on vaatinut naiseltaan vähän kumppaneita, ei voi valittaa kun vaimoa ei enää seksi kiinnosta. Toiset tykkää seksistä enemmän kuin toiset.

Minusta se ei ole kuitenkaan mikään suora indikaattori pettämisestä, enemmän muu luonne kertoo. Ja toiset eivät petä vuosikymmeniin, ennen kuin yhtäkkiä repsahtavat, toiset jo ennen kihloja ja kolmannet eivät koskaan. Olosuhteet kun vaihtelevat meillä kaikilla, samoin parisuhteen hyvinvointi. Mikään ei ole niin harmaata (siis ei mustavalkoista) kuin parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan mies valittanut entisistä kumppaneista siinä vaiheessa, kun otan suihin.

Vierailija
104/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo aloitukseen linkitetty sarjakuva liittyy keskustelun aiheeseen?

Vierailija
105/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Entäs miehen kumppanimäärä?

Naiset useammin preferoi kokeneemman miehen, vähemmän kokeneen edelle.

Väärin. Kuuntelutaitoinen ja kokeilunhaluinen kokematon on paras. Kovin kokenut luulee tietävänsä.

Vierailija
106/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän seksikumppaneita on ollut, sitä suurempi todennäköisyys pettämiseen. Koskee naisia ja miehiä. Ihan loogista.

No, sitten samaa logiikka pätee myös siihen, että mies joka on vaatinut naiseltaan vähän kumppaneita, ei voi valittaa kun vaimoa ei enää seksi kiinnosta. Toiset tykkää seksistä enemmän kuin toiset.

Minusta se ei ole kuitenkaan mikään suora indikaattori pettämisestä, enemmän muu luonne kertoo. Ja toiset eivät petä vuosikymmeniin, ennen kuin yhtäkkiä repsahtavat, toiset jo ennen kihloja ja kolmannet eivät koskaan. Olosuhteet kun vaihtelevat meillä kaikilla, samoin parisuhteen hyvinvointi. Mikään ei ole niin harmaata (siis ei mustavalkoista) kuin parisuhde.

Siis mitä ihmettä sä oikein selität? Mitä tekemistä sillä kumppanien lukumäärällä on sen kanssa kuinka paljon seksistä tykkää? Että jos niitä ei ole pitkää liutaa, niin silloin naista ei seksi kiinnosta eikä nainen siitä tykkää? Ei kaikki sinkut koe tarpeelliseksi hyppiä sängystä toiseen vaikka pitäisivät seksistä kuinka.

Lisäksi tosi moni harrastaa noita yhdenyön juttuja epävarmuuttaan ja yleensä humalapäissään. Ei niillä silloin ole varsinaisesti mitään tekoa seksin ja siitä tykkäämisen kanssa vaan niillä yritetään "ostaa" hyväksyntää ja rakkautta. Eihän se tietenkään toimi ja siksi moni ainoastaan rikkoo sillä itsensä lopullisesti, kun huomaa tulleensa ainoastaan miesten hyväksikäyttämäksi. Mitäpä luulet kuinka paljon nainen sen jälkeen seksistä tykkää ja kuinka paljon se sitä haluaa harrastaa? Sun logiikalla nainen suorastaan rakastaa seksiä koska seksikumppaneitakin on paljon.

Ihan vinkkinä, tulet pettymään pahanpäiväisesti.

Vierailija
107/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva asia on mustavalkoista, mutta pettäminen on yksi niistä harvoista itselle. Olen varma että en petä ikinä ja olen myös varma että jos minua petetään suhde loppuu heti.

Vierailija
108/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kysyä. Mutta oikeaa määrää en tiedä itsekään. Enkä muista kaikkien nimiä.

No tässä on esimerkki juuri sellaisesta miehestä jonka kanssa en haluaisi olla koskaan parisuhteessa.  Enkä ihan välttämättä muutenkaan tekemisissä. Kumppaneiden suuri lukumäärä ei yksistään ole se syy vaan koko asenne seksiin sekä naisiin ylipäätään, voihan näin ylimielisesti suhtautuvalla sekä käyttäytyvällä miehellä olla lukumäärältään vähänkin kumppaneita.

Mies joka on uittanut (tai edes halunnut uittaa) vehjettään jokaisessa vastaan tulleessa vaossa on vastenmielinen. Hrrrrr.

N39

Olin muuten itsekin nainen.

Kiva juttu, että häntäheikillekin löytyy täydellinen vastakappale puolisoksi. Match made in heaven.

Vierailija
109/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan mies valittanut entisistä kumppaneista siinä vaiheessa, kun otan suihin.

Mies valittaa harvemmin mistään muustakaan siinä vaiheessa kun siltä ottaa suihin.

110/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä sä oikein selität? Mitä tekemistä sillä kumppanien lukumäärällä on sen kanssa kuinka paljon seksistä tykkää? Että jos niitä ei ole pitkää liutaa, niin silloin naista ei seksi kiinnosta eikä nainen siitä tykkää? Ei kaikki sinkut koe tarpeelliseksi hyppiä sängystä toiseen vaikka pitäisivät seksistä kuinka.

Lisäksi tosi moni harrastaa noita yhdenyön juttuja epävarmuuttaan ja yleensä humalapäissään. Ei niillä silloin ole varsinaisesti mitään tekoa seksin ja siitä tykkäämisen kanssa vaan niillä yritetään "ostaa" hyväksyntää ja rakkautta. Eihän se tietenkään toimi ja siksi moni ainoastaan rikkoo sillä itsensä lopullisesti, kun huomaa tulleensa ainoastaan miesten hyväksikäyttämäksi. Mitäpä luulet kuinka paljon nainen sen jälkeen seksistä tykkää ja kuinka paljon se sitä haluaa harrastaa? Sun logiikalla nainen suorastaan rakastaa seksiä koska seksikumppaneitakin on paljon.

Ihan samalla logiikalla kuin sillä, että jos nainen pitää seksistä paljon ja harrastaa sitä sinkkuna on potentiaalisempi pettäjä. Jatkoin samaa kummaa logiikkaa loppuun asti. Tuohon hyväksikäyttöongelmaan puuttuen, on olemassa lukuisia naisia ja miehiä jotka ovat omasta halustaan harrasteen miellyttävää seksiä seksikkään henkilön kanssa. 

Vierailija
111/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yhden illan juttuja, lyhyitä tapailusuhteita, seksisuhteita ja pari vakavaa parisuhdetta. Yhteensä 15 eri miehen kanssa olen ollut sängyssä. Ikää 25v. 

Kun parisuhteessani on tullut kriisitilanne, olen keskustellut kumppanini kanssa, mököttänyt, lähtenyt ulos ovet paukkuen, itkenyt, huutanut, ollut surullinen ja hakenut tukea ystäviltäni. Kerran kriisi päätyi eroon. Mutta koskaan ei ole tullut mieleenkään lähteä hakemaan lohtua joltain toiselta mieheltä, kun oman kanssa menee huonosti. Ihan järkyttävä ajatus. Huonolla hetkellä haluan olla läheisteni kanssa tai ihan yksikseni, en todellakaan olla jonkun random äijän kanssa. Eikä nyt tule mieleen sellaista tuttuakaan miestä, jolta hakisin lohtua vastaavassa tilanteessa. 

Joku roti nyt noihin analogioihin.

Vierailija
112/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva asia on mustavalkoista, mutta pettäminen on yksi niistä harvoista itselle. Olen varma että en petä ikinä ja olen myös varma että jos minua petetään suhde loppuu heti.

Myös minulle pettäminen on mustavalkoista. Entinen parisuhteeni kariutui siihen, että mies petti. Kun suhde alkoi, olin hänen elämänsä toinen seksikumppani. Nykyisellä puolisollani on ollut naisia ennen mua n. parikymmentä. Hän ei ole lähes kymmenen vuoden yhdessäolon aikana pettänyt kertaakaan. Katsos kun ei se mitä sinkkuna tekee, korreloi suoraan siihen, mitä parisuhteessa tekee. Ihan samoin kuin voi nauttia seksistä ilman suurta määrää seksikumppaneita, voi myös sinkkuna sekstailla monen ihmisen kanssa, ilman että haluaa parisuhteessa tehdä samaa.

-ohis

Vierailija
113/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap turha taistella tuulimyllyjä vastaan. Itse olen ollut melko seksuaalinen jo nuoresta lähtien, mutta naisten saaminen on ollut vaikeaa. Nuorempana naiset kysyivät minulta seksikumppanien määriä ja ne olivat aina naisia pienemmät ja luultavasti naisetkin sanoivat pienemmän luvun, että minulle ei tule paha mieli. Ajattelin, että turhaan säästelen itseäni, kun naisetkaan ei ole säästelleet ja sinkkuaikoina olen käynyt noin kerran kuussa maksullisella. Elämän laatu on parantunut tämän myötä paljon ja kiinnostun paremmin seurustelu mielessä naisista, kun ei ole hirveä panetus päällä jolloin kaikki naiset kiinnostaa. Miehelle se irtoseksin saaminen ei vaan ole, niin helppoa että sitä saisi aina ilman avustusta.

Mitä kerrot naisille?

Vierailija
114/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mulla on ollut seksikumppaneita yli 60. Haluaisin jossain vaiheessa päästä 100 asti. ;)

Vierailija
115/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sukupuoliyhdynnässä sellaisen naisen kanssa, joka kertoo tutustuttaneensa piirakkansa yli 10:lle eri miehelle.

Marko

Vierailija
116/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla logiikalla kuin sillä, että jos nainen pitää seksistä paljon ja harrastaa sitä sinkkuna on potentiaalisempi pettäjä. Jatkoin samaa kummaa logiikkaa loppuun asti. Tuohon hyväksikäyttöongelmaan puuttuen, on olemassa lukuisia naisia ja miehiä jotka ovat omasta halustaan harrasteen miellyttävää seksiä seksikkään henkilön kanssa. 

Osuit vähän väärään, sillä monikumppaninen on todennäköisempi pettäjä koska on tottunut hakemaan lukuisista ERI henkilöistä jotain seksin avulla, oli sitten nautintoa tai hyväksyntää. Seksistä pitävä sitoutumishaluinen/kykyinen nainen järjestää itselleen vähintään pitkäaikaisen FWB suhteen, ellei parisuhteen, eikä juokse aina uuden miehen syliin joka ilta.

Toiset vaihtaa kumppania kuin sukkia, toiset kiintyy, sitoutuu, ja myös sitouttaa kumppania. 

Harvoin ihmiset muuttuvat. Eronnut eroaa tulevaisuudessakin todennäköisemmin, hutshu jatkaa suhteessakin linjallaan todennköisemmin, eli pettää.

Vierailija
117/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minulle pettäminen on mustavalkoista. Entinen parisuhteeni kariutui siihen, että mies petti. Kun suhde alkoi, olin hänen elämänsä toinen seksikumppani. Nykyisellä puolisollani on ollut naisia ennen mua n. parikymmentä. Hän ei ole lähes kymmenen vuoden yhdessäolon aikana pettänyt kertaakaan. Katsos kun ei se mitä sinkkuna tekee, korreloi suoraan siihen, mitä parisuhteessa tekee. Ihan samoin kuin voi nauttia seksistä ilman suurta määrää seksikumppaneita, voi myös sinkkuna sekstailla monen ihmisen kanssa, ilman että haluaa parisuhteessa tehdä samaa.

-ohis

Tietenkin voi. Se on vaan epätodennäköisempää.

Vierailija
118/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan nainen valittanut entisistä kumppaneista siinä vaiheessa, kun nuolen.

Vierailija
119/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisat AV-naiset, tehkää nyt palvelus kaikille meille ja  miettikää nyt hetki!! Ennen kun raivoissanne vastailette tai alapeukutatte. Tiedättekö yhtään, mihin tuo AP:n hyvä aloituskysymys perustuu?? Vaikka te olette miten vapaita ja vahvoja yms. paskaa, niin kunnia ja moraali eivät koskaan tule häviämän ja kuolemaan, vaikka tämä nykykulttuuri sitä kovasti koittaakin hävittää. Erityisesti täällä länsimaissa.

Tottakai se kertoo naisesta, millä tavoin itsensä antaa ja erityisesti kenelle, eli millaisille miehille. Se kertoo syvyydestä, merkityksestä ja monesta muusta asiasta. Halusitte te sitä tai ette.

Ja AP:n pointti on siinäkin mielessä hyvä, että kysymällä ja selvittämällä naisen menneisyyden voi päätellä paljon ihmisestä. Jos on joku biledani tai muu mieshuora niin varmasti sopii hyvin yhteen pinnallisemman naisen kanssa. Ei kyse ole siitä, että pitäisi säästää itseään tai olla neitsyt, tämän te varmasti tajuatte mutta ette vaan ole ymmärtävinänne.

Vierailija
120/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisat AV-naiset, tehkää nyt palvelus kaikille meille ja  miettikää nyt hetki!! Ennen kun raivoissanne vastailette tai alapeukutatte. Tiedättekö yhtään, mihin tuo AP:n hyvä aloituskysymys perustuu?? Vaikka te olette miten vapaita ja vahvoja yms. paskaa, niin kunnia ja moraali eivät koskaan tule häviämän ja kuolemaan, vaikka tämä nykykulttuuri sitä kovasti koittaakin hävittää. Erityisesti täällä länsimaissa.

Tottakai se kertoo naisesta, millä tavoin itsensä antaa ja erityisesti kenelle, eli millaisille miehille. Se kertoo syvyydestä, merkityksestä ja monesta muusta asiasta. Halusitte te sitä tai ette.

Ja AP:n pointti on siinäkin mielessä hyvä, että kysymällä ja selvittämällä naisen menneisyyden voi päätellä paljon ihmisestä. Jos on joku biledani tai muu mieshuora niin varmasti sopii hyvin yhteen pinnallisemman naisen kanssa. Ei kyse ole siitä, että pitäisi säästää itseään tai olla neitsyt, tämän te varmasti tajuatte mutta ette vaan ole ymmärtävinänne.

En menetä mitään jos jätän tutustumatta tyyppiin joka tekee päätelmiä tuonkaltaisten asioiden perusteellaa tai laskee tilastoja todennäköisyyksistä. Haluan sitä että kumppani tutustuu minuun eikä tee typeriä oletuksia.