Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei tulevalta kumppanilta saa udella aikaisempien kumppanien määrää? Tieto on olennainen osa suhdetta.

Vierailija
20.10.2016 |

On tutkittu, että mitä enemmän naisella kumppaneita, sitä tod.näköisemmin avioliitto ei kestä.

Muutenkin, jos nainen sinkkuaikoinaan antaa todella helposti.... Mitä sitten, kun tulee todella iso riita parisuhteessa? Tietenkin nainen hyppää helpommin vieraaseen sänkyyn, kun sellainen nainen, joka harrastaa seksiä VAIN parisuhteissa.

Myös kumppanien määrä naisella kertoo arvokkuudestaan ja moraalista.

Tässä hyvä sarjakuva:
http://3.bp.blogspot.com/-amqdydMAIUM/VQ-3TF0JrAI/AAAAAAAAAPI/x7mOTdQp2…

Kommentit (239)

Vierailija
121/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisat AV-naiset, tehkää nyt palvelus kaikille meille ja  miettikää nyt hetki!! Ennen kun raivoissanne vastailette tai alapeukutatte. Tiedättekö yhtään, mihin tuo AP:n hyvä aloituskysymys perustuu?? Vaikka te olette miten vapaita ja vahvoja yms. paskaa, niin kunnia ja moraali eivät koskaan tule häviämän ja kuolemaan, vaikka tämä nykykulttuuri sitä kovasti koittaakin hävittää. Erityisesti täällä länsimaissa.

Tottakai se kertoo naisesta, millä tavoin itsensä antaa ja erityisesti kenelle, eli millaisille miehille. Se kertoo syvyydestä, merkityksestä ja monesta muusta asiasta. Halusitte te sitä tai ette.

Ja AP:n pointti on siinäkin mielessä hyvä, että kysymällä ja selvittämällä naisen menneisyyden voi päätellä paljon ihmisestä. Jos on joku biledani tai muu mieshuora niin varmasti sopii hyvin yhteen pinnallisemman naisen kanssa. Ei kyse ole siitä, että pitäisi säästää itseään tai olla neitsyt, tämän te varmasti tajuatte mutta ette vaan ole ymmärtävinänne.

Näin. Ei kenenkään tarvitse itseään säästää avioliittoon vaan elää juuri niinkuin haluaa. Se miten on elänyt kertoo ihmisestä. On kyse vain siitä minkälaiset ihmiset sopivat toisilleen kumppaniksi.

Vierailija
122/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi raamattusukupuoliyhdynnässä sellaisen naisen kanssa, joka kertoo tutustuttaneensa raamattupiirakkansa yli 10:lle eri raamattumiehelle. T: Luukas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä usko että se on oleellista. Mulle tärkeintä on että edellisistä suhteista ei ole jäljellä lapsia tai murhanhimoisia exiä tai muuten vinksahtanutta mielenterveyttä.

Mä nyt yleensä en haluais kumppania, joka näin nuorena (oon ite 23) olis maannu vaikka yli 20 naisen kanssa, koska se tarkottais jo aika ripeetä seuraelämää.

Jos 23v on ollut kokoajan sinkku, ei oo kyllä mitään tuo 20 tyyppiä. Jos alat 18v kulkeen baarissa, on sulla vuodessa 52 viikonloppua joina pahimmillaan lähtee ulos, 23 vuoden ikään tullessa näitä viikonloppuja on ollut 260, ja jos sinne on 20:een löytynyt joku lämmittään sua peiton alle niin...

Jos ne on suhteita, niin kyse taitaa olla enemmän siitä ettei osaa olla yksin..

N22 ja 20 pippeliä.

Mä en niinkään moralisoi eli aattele siltä kantilta tota hommaa vaan että yhden illan jutut ei kyllä edusta itselle mitään laadukasta seksiä... aika harvoin kertapanot mitään loistokkaita on. Eli en usko et noi seksuaaliset mieltymykset välttis siltä osin kohtais, itselle kun tunteet tekevät seksistä upeaa ja laadukasta... Nim. kokeillut olen minäkin ja tähän ajatukseen päätynyt

N40, lukumäärä 18.

Siinähän huorittelette.

Vierailija
124/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä usko että se on oleellista. Mulle tärkeintä on että edellisistä suhteista ei ole jäljellä lapsia tai murhanhimoisia exiä tai muuten vinksahtanutta mielenterveyttä.

Mä nyt yleensä en haluais kumppania, joka näin nuorena (oon ite 23) olis maannu vaikka yli 20 naisen kanssa, koska se tarkottais jo aika ripeetä seuraelämää.

Jos 23v on ollut kokoajan sinkku, ei oo kyllä mitään tuo 20 tyyppiä. Jos alat 18v kulkeen baarissa, on sulla vuodessa 52 viikonloppua joina pahimmillaan lähtee ulos, 23 vuoden ikään tullessa näitä viikonloppuja on ollut 260, ja jos sinne on 20:een löytynyt joku lämmittään sua peiton alle niin...

Jos ne on suhteita, niin kyse taitaa olla enemmän siitä ettei osaa olla yksin..

N22 ja 20 pippeliä.

Mä en niinkään moralisoi eli aattele siltä kantilta tota hommaa vaan että yhden illan jutut ei kyllä edusta itselle mitään laadukasta seksiä... aika harvoin kertapanot mitään loistokkaita on. Eli en usko et noi seksuaaliset mieltymykset välttis siltä osin kohtais, itselle kun tunteet tekevät seksistä upeaa ja laadukasta... Nim. kokeillut olen minäkin ja tähän ajatukseen päätynyt

N40, lukumäärä 18.

Siinähän huorittelette.

Ei mennyt lainaus putkeen :) uus yritys -> Mä en niinkään moralisoi eli aattele siltä kantilta tota hommaa vaan että yhden illan jutut ei kyllä edusta itselle mitään laadukasta seksiä... aika harvoin kertapanot mitään loistokkaita on. Eli en usko et noi seksuaaliset mieltymykset välttis siltä osin kohtais, itselle kun tunteet tekevät seksistä upeaa ja laadukasta... Nim. kokeillut olen minäkin ja tähän ajatukseen päätynyt

N40, lukumäärä 18.

Vierailija
125/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mielestäni itse lukumäärää oleellisempaa on, missä tilanteessa sitä lukua on kasvatettu. Sanotaan että Merjalla, 45v, on elämässään ollut 7 kumppania. Kaksi nuoruuden seurustelusuhdetta, yksi yhden yön juttu, avioliitto ja eron jälkeen muutama tapailu.

Sitten on Kaarina, 45v, jolla myös on ollut 7 kumppania. Hän meni naimisiin ensirakkautensa Ernon kanssa, mutta vuosien varrella on pitänyt useampaa sivusuhdetta ja edelleen jatkaa avioliittoaan. 

Vierailija
126/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne huivinaisetkin harrastavat esiaviollista seksiä, tai pettävät puolisoaan. Ei vaan pidä jäädä kiinni. Muuten voi tulla kivitys niskaan. Täällä selviää avioerolla.

Vierailija
127/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla tommosia kysymättä.  Jos on vähänkään paremman näköinen nainen niin helposti sillä on kymmeniä jakoja. Kyllä se sitten latistaa tunnelmaa jos totuus tulee ilmi. Mieluummin elän illuusiossa. 

Vierailija
128/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tutkittu, että mitä enemmän naisella kumppaneita, sitä tod.näköisemmin avioliitto ei kestä.

Muutenkin, jos nainen sinkkuaikoinaan antaa todella helposti.... Mitä sitten, kun tulee todella iso riita parisuhteessa? Tietenkin nainen hyppää helpommin vieraaseen sänkyyn, kun sellainen nainen, joka harrastaa seksiä VAIN parisuhteissa.

Myös kumppanien määrä naisella kertoo arvokkuudestaan ja moraalista.

Tässä hyvä sarjakuva:

http://3.bp.blogspot.com/-amqdydMAIUM/VQ-3TF0JrAI/AAAAAAAAAPI/x7mOTdQp2…

Mielestäni konkreettinen määrä ei ole niin olennainen asia kuin se, että miten on ylipäänsä seksuaalielämäänsä viettänyt. Tuohon on tosin aika hankala saada rehellistä vastausta. Kannattaa tiedustella naisen tuntevilta ihmisiltä, mutta ei niin tutuilta, että menevät tälle kertomaan utelustasi.

Vierailija
129/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää vielä, kuinka moni yritti, muttei saanut. Ei kukaan noista ainakaan toivottavasti tilastoja pidä.

Vierailija
130/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kieltää? Ole ystävällinen ja vastaa.

Vierailija
131/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mielestäni itse lukumäärää oleellisempaa on, missä tilanteessa sitä lukua on kasvatettu. Sanotaan että Merjalla, 45v, on elämässään ollut 7 kumppania. Kaksi nuoruuden seurustelusuhdetta, yksi yhden yön juttu, avioliitto ja eron jälkeen muutama tapailu.

Sitten on Kaarina, 45v, jolla myös on ollut 7 kumppania. Hän meni naimisiin ensirakkautensa Ernon kanssa, mutta vuosien varrella on pitänyt useampaa sivusuhdetta ja edelleen jatkaa avioliittoaan. 

Totta. Tässäkin tapauksessa ne aiemmat seksikumppanit kertoo ihmisestä paljon. Merja on normaali nainen ja Kaarina taas.. no ei ainakaan vaimomatskua. Paitsi tuolle Ernolle.

Vierailija
132/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisat AV-naiset, tehkää nyt palvelus kaikille meille ja  miettikää nyt hetki!! Ennen kun raivoissanne vastailette tai alapeukutatte. Tiedättekö yhtään, mihin tuo AP:n hyvä aloituskysymys perustuu?? Vaikka te olette miten vapaita ja vahvoja yms. paskaa, niin kunnia ja moraali eivät koskaan tule häviämän ja kuolemaan, vaikka tämä nykykulttuuri sitä kovasti koittaakin hävittää. Erityisesti täällä länsimaissa.

Tottakai se kertoo naisesta, millä tavoin itsensä antaa ja erityisesti kenelle, eli millaisille miehille. Se kertoo syvyydestä, merkityksestä ja monesta muusta asiasta. Halusitte te sitä tai ette.

Ja AP:n pointti on siinäkin mielessä hyvä, että kysymällä ja selvittämällä naisen menneisyyden voi päätellä paljon ihmisestä. Jos on joku biledani tai muu mieshuora niin varmasti sopii hyvin yhteen pinnallisemman naisen kanssa. Ei kyse ole siitä, että pitäisi säästää itseään tai olla neitsyt, tämän te varmasti tajuatte mutta ette vaan ole ymmärtävinänne.

Näinhän se menee. Jos tiedän, että nainen on hypännyt sänkyyn täysien kusipäiden kanssa, niin kyllä se laskee arvostusta todella paljon. Jos taas hän on ollut sängyssä miellyttävien miesten kanssa, niin se on ihan ok. Minulle on olennaista, että nainen ei harrasta seksiä ellei siinä ole tunnetta mukana. Jos taas tuntee vetoa kusipäihin, niin se kertoo naisen luonteesta vielä enemmän.

Vierailija
133/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap turha taistella tuulimyllyjä vastaan. Itse olen ollut melko seksuaalinen jo nuoresta lähtien, mutta naisten saaminen on ollut vaikeaa. Nuorempana naiset kysyivät minulta seksikumppanien määriä ja ne olivat aina naisia pienemmät ja luultavasti naisetkin sanoivat pienemmän luvun, että minulle ei tule paha mieli. Ajattelin, että turhaan säästelen itseäni, kun naisetkaan ei ole säästelleet ja sinkkuaikoina olen käynyt noin kerran kuussa maksullisella. Elämän laatu on parantunut tämän myötä paljon ja kiinnostun paremmin seurustelu mielessä naisista, kun ei ole hirveä panetus päällä jolloin kaikki naiset kiinnostaa. Miehelle se irtoseksin saaminen ei vaan ole, niin helppoa että sitä saisi aina ilman avustusta.

Mitä kerrot naisille?

Oikean lukumäärän, mutta en sano että osa on ollut maksullisia. Mitä väliä sillä ois maksullinen tai ei.

Vierailija
134/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ketään yli 20-vuotiaita oikeasti kiinnosta joku kumppanin seksi kontaktien lukumäärä..Epävarmat teinit tuollaisia utelevat toisiltaan kun pitää päästä vertailemaan itseä muihin. Aikuinen pyrkii tutustumaan toiseen ihmiseen ihmisenä, ei stereotypiana.

Vierailija
135/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kestä sitä, että on myös naisia, jotka avoimesti kertovat pitävänsä seksistä.

Eikö ongelma ollut ennemminkin se, että on myös naisia jotka ei avoimesti kerro kuinka paljon tykkäävät seksistä? Jotenkin tuntuu omituiselta että naiset nimenomaan itse haluavat kynsin hampain pitää kiinni tästä myytistä että nainen ei harrasta seksiä kun vasta aviossa. Eikä ainakaan useiden kumppanien kanssa.

Mä en käsitä mikä siinä on naisista niin kamalaa, että siitä ei voi rehellisesti puhua? Hävettääkö näitä omat halunsa vai mikä ihme siinä hiertää.

Varsinkin kun nykyisin parin valinta on etenkin naisille paljon tarkempaa kuin aiemmin, enää ei oteta "sikaa säkissä" ja avioiduta ensimmäisen "ihan sopivan" kanssa vaan halutaan se itselle paras, se oikea.  Miksi sitten miehen ehkä jopa vanhoillinen arvomaailma ja joka eroaa omasta arvomaailmasta kuin yö päivästä ei haittaa? Eihän tällainen mies voi olla mitenkään päin se oikea.

Mä en ainakaan haluaisi viettää öitäni samassa sängyssä miehen kanssa, jonka tietäisin pitävän minua löyhämoraalisena h*orana jos vain tietäisi totuuden.

N38

Vierailija
136/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on ollut paljon suhteita, niin kyllähän sellaista voi polkaista, mutta ehkä semmoinen ei oikein ole vaimomateriaalia. Sama toki pätee miehiinkin. Ei panomies rauhoitu. 

Vierailija
137/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se panomieskin rauhoittuu, kun saa kotona riittävästi, lapset valvottavat ja työ painaa päälle. Voi tulla irtiotto sitten parinkymmenen vuoden jälkeen, mutta se on sen ajan murhe. Kuten vaimollekin.

Vierailija
138/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ketään yli 20-vuotiaita oikeasti kiinnosta joku kumppanin seksi kontaktien lukumäärä..Epävarmat teinit tuollaisia utelevat toisiltaan kun pitää päästä vertailemaan itseä muihin. Aikuinen pyrkii tutustumaan toiseen ihmiseen ihmisenä, ei stereotypiana.

Ihastuessa yleensä halutaan tutustua toiseen ja tietää ihastuksesta ihan kaikki. Ihastuneena myös yleensä halutaan kertoa toiselle itsestä ihan kaikki. Fiksu ihminen on tässä kohtaa rehellinen eikä keksi sitä kerrottavaa, eikä myöskään jätä faktaa kertomatta, koska silloin toinen tietenkin tutustuu/ihastuu kuvitteelliseen ihmiseen jota ei oikeasti olekaan olemassa.

Myös se miten avo- tai ahdasmielisesti toinen suhtautuu (irto)seksiin kertoo paljon. Kovasti toisistaan poikkeava näkemys on tietenkin ongelma ja mitä pikemmin se(kin) selviää niin sen parempi.

Mä en ymmärrä miksi tässä asiassa niin moni kuvittelee voivansa sekä syödä että säästää kakun.

Vierailija
139/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En menetä mitään jos jätän tutustumatta tyyppiin joka tekee päätelmiä tuonkaltaisten asioiden perusteellaa tai laskee tilastoja todennäköisyyksistä. Haluan sitä että kumppani tutustuu minuun eikä tee typeriä oletuksia.[/quote]

Niin, tämä tuntuu olevan sinulle ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää, että juuri tuollainen asia kuin että millaisten ja monen miehen kanssa nainen on ollut, on sitä tutustumista. Siinä tutustuu naisen ajatuksiin, mieltymyksiin, moraaliin, itsekunnoitukseen ja moneen muuhun asiaan.

Tällaisessa aiheessa, minkä AP nosti esiin, kiteytyy hyvin sellainen ajatus että kuinka nainen vapauttaan käyttää ja ottaako hän huomioon oman vapautensa vaikutukset mahdollisesti muihin asioihin.

Vierailija
140/239 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menetä mitään jos jätän tutustumatta tyyppiin joka tekee päätelmiä tuonkaltaisten asioiden perusteellaa tai laskee tilastoja todennäköisyyksistä. Haluan sitä että kumppani tutustuu minuun eikä tee typeriä oletuksia.

Niin, tämä tuntuu olevan sinulle ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää, että juuri tuollainen asia kuin että millaisten ja monen miehen kanssa nainen on ollut, on sitä tutustumista. Siinä tutustuu naisen ajatuksiin, mieltymyksiin, moraaliin, itsekunnoitukseen ja moneen muuhun asiaan.

Tällaisessa aiheessa, minkä AP nosti esiin, kiteytyy hyvin sellainen ajatus että kuinka nainen vapauttaan käyttää ja ottaako hän huomioon oman vapautensa vaikutukset mahdollisesti muihin asioihin.

Minun ei tarvitse tutstua mieheen joka tuota utelee. Lukumäärä varmasti selviää aikanaan ilman että tarkkoja määriä kukaan kyselee. Eikä tuota kysymystä toistaiseksi ole kukaan edes esittänyt. En tiedä mitä sitten päättelet siitä.