Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus ollut niin hyvännäköinen ja seksikäs että olet ollut poikaystävälle tai miehelle "saavutus jota esitellään"

Vierailija
20.10.2016 |

Minkä ikäinen olit silloin ja mikä sinusta teki niin erityisen

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 40 kun uusi miesystävä pyysi pistämään stay-upit ja pikkumustan, joka oli roiskeläppäpituutta, ja sitten vei minut firmansa pikkujouluihin tanssiravintolaan. Tanssiessa sieltä näkyi koko resori ja enemmän. Onneksi oli stringit jalassa, etten ihan ilman lähtenyt. Oli minulla vientiä ja katselijoita, mutta minulla on upeat reidet ja sääret. 10 cm korkkarit auttavat asiaa. Hän pli onnesta ymmyrkäinen, kun firmassa kaverit olivat kateellisia. Kukaan ei lääppinyt minua, sen verran kunnioittivat seurusteluamme.

Varmaan ihmiset tuijottavat jos näkyy lähes koko paljas takamus. Minäkin.

Vierailija
22/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisen viikkoa sitten näin baarissa kun nelikymppinen mies esitteli kavereilleen vähän yli parikymppisen typykkänsä kuvaa. Myöhemmin lähti minun kanssa irtopanoille. N56

In your dreams, jos mies saa nuorta ja nättiä, ei hän sylkäisekään kurppiin päin.

Kylläpäs hyvännäkönen perse kelpasi vaikka naama on kurppaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni itselläni ensimmäiset kolme vuotta siten, että suurin piirtein varmistin, että näkeväthän kaikki nyt, että mieheni on minun seurassani :D Kyllä meillä toki luonteet osuvat todella hyvin yksiin, mutta ei se vähennä sitä, että mieheni on todella komea. 

Ei mies ole koskaan häpeillyt pitää minua kädestä, ohjata selästä, suukottaa yms. julkisesti. En kuitenkaan osaa ajatella, että hän erityisesti näyttelisi minua. 

Tuolla kerrottuun "ukko onnesta ymmyrkäisenä kun työkaverit oli kateellisia"-juttuun: Minä en koe oloani nykyään (paremman itsetunnon kanssa) mukavaksi jos joku on "kateellinen" miehestäni. Mitä siihen kuuluisi edes sanoa? Kiitos, tiedän? Vielä pahempaa on kun joku kysyy, että millä minä olen onnistunut saamaan mieheni... Kiitti.

Vierailija
24/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisen viikkoa sitten näin baarissa kun nelikymppinen mies esitteli kavereilleen vähän yli parikymppisen typykkänsä kuvaa. Myöhemmin lähti minun kanssa irtopanoille. N56

In your dreams, jos mies saa nuorta ja nättiä, ei hän sylkäisekään kurppiin päin.

Voi voi, kylläpä sinä vähän miehistä tiedät!

Vierailija
25/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. 20-vuotiaana olin kauneimmillani ja silloinen poikaystäväni oli maireana kun "kaikki kaverinsa halusivat olla hänen sijassaan." mutta koki ulkonäköni myös uhkaksi (hänellä oli huono itsetunto). Myös muut tapailemani hieman vanhemmat miehet mielellään näyttivät mua kavereilleen. Mulla on symmetriset kasvot ja muodokas kroppa. No sittemmin olen itsekin kypsynyt ja viihdyn vaatimattomassa ulkonäössä. En meikkaa enää tai muutenkaan koita korostaa itseäni. Ennen nautinkin huomiosta ja olin siitä vähän riippuvainen.

Nykyinen mieheni koittaa välillä saada mua baariin sillä verukkeella että haluaa näyttäytyä kauniin naisensa kanssa. No ei tepsi tuo muhun :D onneksi se arvostaa mua muistakin syistä.

Vierailija
26/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun edellinen mies oli "tyytyväinen valintaansa" ja hänen kaverinsa tykkäsivät minusta ja tykkäävät edelleen, vaikka mies ei ole kuvioissa. Mutta en kyllä erityisen hyvä saalis ole, kroppa ei ole missään mallin mitoissa. Perusnätti naama ja iloinen, rento luonne. Tässä varmaan haetaan kyllä enemmänkin "oletko ollut miestesi tuttavien märkä päiväuni" -tyyppistä juttua. Toisaalta ei mulla ole ollut ongelmia saada miehiä siinäkään mielessä vaikka ylipainoa onkin enkä mikään erikoisen upea ilmestys ole :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme