Oletko joskus ollut niin hyvännäköinen ja seksikäs että olet ollut poikaystävälle tai miehelle "saavutus jota esitellään"
Minkä ikäinen olit silloin ja mikä sinusta teki niin erityisen
Kommentit (26)
Eiks kaikki miehet tee noin? Tai en osaa sanoa, viimeksi teininä "markkinoilla".
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olit silloin ja mikä sinusta teki niin erityisen
Väärä palsta ei kukaan AV mammoista
Nykyinen avopuoliso esittelee mua mielellään ihmisille, kuten myös mä esittelen häntä mielelläni. Olen 26v ja erityisen musta kai tekee se, että mies rakastaa mua.
Olen. Alle 30 v. Kauniit kasvot ja tiimalasivartalo, jota osasin pukeutumisella korostaa.
Mä en koe olevani saavutus, mutta ei tuo ole koskaan häpeillyt esiintyä mun kanssa. Yhdessä yli 20v.
Kyllä. Mutta sitten sairastuin useaan autoimmuunitautiin, joiden vuoksi terveys meni ja ulkonäkö muuttui. Onneksi rakkautemme oli aitoa, ja mies on yhä 10 vuoden jälkeen rinnallani. Pinnallinen kiintymys on katoavaista.
En. Ennemminkin joku on ihaillut suureen ääneen kaverinsa "saavutuksia".
Minä kyllä jättäisin miehen, joka näkisi minut noin. Mutta kyllä kaikki kumppanini ovat minut sukulaisilleen ja ystävilleen esitelleet ihan mielellään.
Sillon kun olin 19 vee, nyt 22 vee. Teinihömppää, ei kukaan nyt enää aikuisia ihmisiä esittele. Kuka nainen muutenkaan voi vajota niin alas, että tyytyy, suostuu tai haluaa olla joku miehen esittelylelu?
Kysyin mieheltä ja tässä vastaukset: 1) Kyllä 2) Minkäs ikäinen sä nyt olitkaan 3) Koko pakkaus
Olin 40 kun uusi miesystävä pyysi pistämään stay-upit ja pikkumustan, joka oli roiskeläppäpituutta, ja sitten vei minut firmansa pikkujouluihin tanssiravintolaan. Tanssiessa sieltä näkyi koko resori ja enemmän. Onneksi oli stringit jalassa, etten ihan ilman lähtenyt. Oli minulla vientiä ja katselijoita, mutta minulla on upeat reidet ja sääret. 10 cm korkkarit auttavat asiaa. Hän pli onnesta ymmyrkäinen, kun firmassa kaverit olivat kateellisia. Kukaan ei lääppinyt minua, sen verran kunnioittivat seurusteluamme.
On koomisesti muotoiltu aloitus. "Esitellään" "Olet ollut". Tässä asiassa nainen siis poikkeuksellisesti saa olla aktiivinen tekijä, mies nähdään passiivisena. Nainen on aktiivisesti hyvännäköinen ja silloin tapahtuu passiivista miehen kavereille esittelyä ei-kenenkään taholta.
Olen, oltiin neljätoistavuotiaita. En arvostanut asetelmaa, meni maku. Tyypin kaverit katsoivat minua vakavasti ylämäkeen vielä kymmenen vuotta myöhemmin kun jossain tapasin.
Nykyinen mies tekee samaa, mutta senverran itseironisesti, että sopii minulle. Tiara päässä voisi kuitenkin olla aiheellinen.
En ole koskaan ollut sellaisen miehen kanssa, joka ajattelisi minua jonain esittelykappaleena.
Parisen viikkoa sitten näin baarissa kun nelikymppinen mies esitteli kavereilleen vähän yli parikymppisen typykkänsä kuvaa. Myöhemmin lähti minun kanssa irtopanoille. N56
Vierailija kirjoitti:
Parisen viikkoa sitten näin baarissa kun nelikymppinen mies esitteli kavereilleen vähän yli parikymppisen typykkänsä kuvaa. Myöhemmin lähti minun kanssa irtopanoille. N56
In your dreams, jos mies saa nuorta ja nättiä, ei hän sylkäisekään kurppiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In your dreams, jos mies saa nuorta ja nättiä, ei hän sylkäisekään kurppiin päin.
Mun kaveri alkoi 20-vuotiaana nelikymppisen miehen kanssa, mutta erosivat kun selvisi, että mies pettää kaveriani.
Mies alkoi eron jälkeen seurustella sen naisen kanssa ja ovat yhä edelleenkin yhdessä, vuosien jälkeen.
Niin, se nainen jonka kanssa mies petti ja myöhemmin pariutui, on samaa vuosimallia miehen kanssa, eli 40+.
Kyllä. Hän oli samanlainen minulle, täydensimme toisiamme. Ikää alta 30, yli 20.
En ikinä olisin pojan/miehen kanssa joka pitäisi minua näyttelykappaleena.
Mä olen koko ajan niin hyvännäköinen ja seksikäs, että olen miehelleni "saavutus jota esitellään" :p