APUA alkaa oikeesti jännittää!!! Eika etelän matkani häämöttää jo vajaan 2 kuukauden päässä. Samaan aikaa ihanaa, mutta myös kourasee joka kerta vatsasta, kun ajattelen sitä!!!! :D
Siis äsken matkaa oli vielä puolivuotta!!!! Ja nyt
2 kuukautta. Taino ei ihan sitäkää tasan 2kk oli pari päivää sitte 😀
Samaan aikaa alkaa jo vähän jännittää tuo lentokone!! Apua!! En oo koskaa ollu lentokoneessa, mitä jos saan jonkun paniikkikohtauksen juuri koneeseen astuessa enkä pystykkään menemään 😅😅😅😅😅😅.
Reissu on siis kanarialle.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa! Kanaria on tosiaan helppo ja mukava kohde, toivottavasti sääkin suosii teitä. Minne saarelle olette menossa?
Lentokone on ihan simppeli juttu eikä sitä tarvitse jännittää. Lentäminen on paljon turvallisempi matkustustapa kuin autoilu. Ensimmäinen kerta lentokoneessa tosin on varmasti mieleenpainuva kokemus ja onhan se toki aika siistiäkin. :)
Mikä siinä on sun mielestä siistiä? Lentoemäntien huivitko?
Olen itse lentänyt useita kymmeniä kertoja ja silti aina vaan, kerta toisensa jälkeen nousut on minusta siistejä. Se kun kone lähtee kiihdyttään ja vattanpohjasta ottaa. Ekalla kerralla otti niin, että tuntu että tekis mieli nostaa kädet ilmaa ja huutaa "WHIIIIIIIIIIII" :D
Terveisiä Kanarian saarilta -viime yönä tultiin kotiin.
Ei yhtään juoppoa koneessa ja yksi vauva huusi max 5 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa! Kanaria on tosiaan helppo ja mukava kohde, toivottavasti sääkin suosii teitä. Minne saarelle olette menossa?
Lentokone on ihan simppeli juttu eikä sitä tarvitse jännittää. Lentäminen on paljon turvallisempi matkustustapa kuin autoilu. Ensimmäinen kerta lentokoneessa tosin on varmasti mieleenpainuva kokemus ja onhan se toki aika siistiäkin. :)
Mikä siinä on sun mielestä siistiä? Lentoemäntien huivitko?
Mun mielestä lentokonematkustus on edelleenkin siistiä ja jännittävää, vaikka maileja on kertynyt jo monta kertaa maapallon ympäri ja matkustanut olen yli 20 lentoyhtiöllä. Joka kerta lähden yhtä innoissani lentomatkalle enkä häpea sitä tunnustaa...
Ap, hyvää matkaa ja olen kateellinen reissustasi. Mulla seuraava lento vasta helmikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan paljonkin suomalaisia, jotka koskaan eivät ole lentänee? Suljetaan pois nyt ihan pikkulapset ja hyvin vanhat ihmiset.
Olen viisikymppinen helsinkiläisnainen ja en kyllä tiedä ketään. Ne pari pahasti lentopelkoistakin ovat lääkkeiden ja alkoholin voimalla loma- /työmatkansa tehneet.
Minä, 46-vuotias, en ole lentänyt koskaan, ja uskon että täällä pohjoisessa on laumoittain niitä pienituloisia jotka eivät ole koskaan matkailleet. Eikä tosiaan ole työmatkoja juuri tavallisissa hommissa/työttömillä.
Ei missään nimessä ollut tarkoitus olla halventava. Niin eri todellisuuksia on tässäkin kuuden miljoonan ihmisen muodostamassa valtiossa.
Ihan tosiaan en tunne ketään, joka ei olisi lentänyt. Tai ehkä tunnen, mutten ainakaan osaa nimetä. En itsekään ole lentänyt paljon verrattuna moniin, mutta silti on kertynyt kymmeniä edestakaisia matkoja.
En pidä tätä todellakaan minään arvona. Minulle se on lähes sama, jos joku kertoisi, ettei koskaan ole ollut auton kyydissä.
Ihanaa matkaa! Minne saarelle olet lähdössä? Kanaria on hyvä kohde ensikertalaiselle, siellä on pääosin siistiä ja turvallista ja kaikki osaavat englantia, mutta kuitenkin ollaan ilmaston, luonnon, kielen jne puolesta ihan erilaisessa ympäristössä.
Mille saarelle menetkin, suosittelen reissua pääkaupunkiin. On kiva päästä lomakohteen "keinotodellisuudesta" välillä ihan oikeaan kaupunkiin ja tutustua paremmin aitoon kanarialaiseen kulttuuriin. Ihan vaikka vaan katukahvilassa istuskelemalla ja kaupungilla kävelemällä. Bussilla pääsee kulkemaan kätevästi, auton vuokraamalla ehtii nähdä päivässä melkein koko saaren.