Onko 65 D pieni liivikoko?
Kommentit (47)
Kyllä se on pieni tuolla ympäryksellä, eikä D muutenkaan ole iso. Kuppikokoja on O:hon saakka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on pieni tuolla ympäryksellä, eikä D muutenkaan ole iso. Kuppikokoja on O:hon saakka.
Onko 85 D sitten pieni? Isohan se ei ole kuten sanoit vai kuinka?
Ap
On se aika pieni tai no ei mikään suurikaan :) Mutta sopiva! Mulla on sama ja koen että tissit on melko pienet.
Kysyin muutenkin onko pieni LIIVIkoko, ei KUPPIkoko. Hieman luetun ymmärtämistä kehiin, kiitos.
Ap
65 on hirmuisen pieni ympärys, kuppikoosta viis.
t. 80E
Ei nuo isot ole muttei ihan minit. Itse olen 65F ja mielestäni pienirintainen.
Mulla on 65 e ja näistä ei kyllä isoa saa sokeakaan. About greipinpuolikkaan kokoiset käteen.
Nuo voivat kuitenkin sopia aplle hyvin jos on siro. T.8
Vierailija kirjoitti:
Kysyin muutenkin onko pieni LIIVIkoko, ei KUPPIkoko. Hieman luetun ymmärtämistä kehiin, kiitos.
Ap
Mitä eroa on pienellä LIIVIkoolla ja pienellä KUPPIkoolla. En jotenkin ymmärrä kysymystä. Kerro mulle vaikka esimerkistä, joka on yhtä aikaa pieni liivikoko, mutta kuitenkin iso kuppikoko.
Vierailija kirjoitti:
Ympäryksellä 65 on kyllä siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 85 D sitten pieni? Isohan se ei ole kuten sanoit vai kuinka?
Ap
Kuten sanottua, kirjainkoot menevät O:hon saakka.
On pieni ainakin englantilaisella mitoituksella. Linkissä kuvia
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=30&cup=D&age=&brand=&…
Vierailija kirjoitti:
t. 80E
Mitä alapeukuttamista tässä on? Tiedän, että on olemassa rinnakkaiskokoja ja että kuppikoko ei määrää rinnan kokoa, mutta 65-senttinen ympärys on pieni, ei siitä mihinkään pääse. Ois kiva itsekin kuulua ruumiinrakenteeltaan sarjaan "siro ja hento", mutta en kuulu. Olen kade.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 80E
Mitä alapeukuttamista tässä on? Tiedän, että on olemassa rinnakkaiskokoja ja että kuppikoko ei määrää rinnan kokoa, mutta 65-senttinen ympärys on pieni, ei siitä mihinkään pääse. Ois kiva itsekin kuulua ruumiinrakenteeltaan sarjaan "siro ja hento", mutta en kuulu. Olen kade.
No jaa, käytän rintsikoissa 65-70 ympärystää, enkä ole erityisen siro. Mittani rintojen alta on 73cm.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hieman järkeä sulle kehiin,mitä oikein yrität sanoa? Liivi- ja kuppikoko on käytännössä sama asia.Kokosi on aika perustasoa ja ennemmin pieni kuin iso. Halusitko kuulla että sulla on isot rinnat? No ei ole,sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäryksellä 65 on kyllä siro.
Minä en ole siro vaan kamppailun normaalipainon ja ylipainon rajalla. Ja olen 65f. T.8
Itse olen 65H ja koen, että rintani ovat ihan keskikokoiset. Joten vastaisin, että sinun ovat enemmin pienet kuin suuret. Tai vaihtoehtoisesti juuri sopivat ja sopusuhtaiset sinulle.
Ei.
Itselläni 65C ja omasta ja miehen mielestä aivan täydellinen koko.